motor BD1S72
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: motor BD1S72
tak já nevim, seřídil jsem předstih, odtrh. rozebral, vyčistil karburátor.... a hovno. už fakt nevim co s tim. jestli se nenajde někdo z jižní moravy, kdo tomu rozumí a uměl by to spravit, tak ten křáp asi kopnu do hajzlu
Re: motor BD1S72
Začni od klikovky, jak vypadají ložiska ,potom vyměň gufera na klikovce ale dej ty zelené,potom dobře překontrolovat zapalování(kondenzátor,kladíva,cívka a vedení ze zapalování).Po těchto věcech až si su jistý jdu na karbec seřídit hlavně vzduch a podívat se zda karbec má správnou hladinu benzinu a v pořádku trysky.Poslední zkontroluj předstih tak na 3-3,5mm před HU.Potom by měl motor naskočit.
Re: motor BD1S72
ložiska jsem vyměnil, gufera taky, ale dal jsem tam české dvoubřité... snad by to mohlo chvilku fungovat. Předstih jsem seřídl na 5mm. Zapalování mám přes akumulátor, takže jiskra je v pořádku. Snad leda zkusit jinou cívku, ale jiskru to háže silnou, tak nevim. Teď jsem zkusil stříknou trochu benzínu pod svížku- dvakrát střelil do výfuku, potřetí naskočil. Musel jsem přidat pořádně plyn aby nezdechl, jakmile jsem to nechal na volnoběh tak zdechne. Snad jedině ten karbec, alenevim kde muže byt chyba, už dvakrát sem ho rozdělal, ale na nic nepřišel....
Re: motor BD1S72
Předstih udělej jak jsem psal,5mm je nevhodné špatně to chytá a s těma guferama to moc dlouho nepůjde.Směs seřiď na 1,5 otáčky a dle otáčkoměru nebo dobrého sluchu to dolaď.Jinak můžeš také psát na SZ.
Re: motor BD1S72
díky, zkusim ty 3mm gufera dám kdyžtak skf potom, ale když jsou tam nové, tak by to mohlo jít aspoň teď, no ne? Neni to na SZ škoda? Třeba se tyhle poznatky budou někomu hodit
Naposledy upravil(a) Jarek83 dne sob úno 19, 2011 9:15 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: motor BD1S72
teď to půjde jak dáš ten upravenej předstih a další věci máš OK.
Re: motor BD1S72
tak jsem nastavil předstih ty 3mm. na 4 pokus to konečně chytlo. ale musel jsem přidat plyn, jinak to zdechne. zaručeně to chcípne když jenom trošku odkryju clonu filtru. další nastartování už ale není možné jo a když jsem vyšrouboval výpustný šroub (jestli tam nebylo moc benzínu) tak vytekla nějaká hnědá sračka, nevim jestli to s tím muže souviset...
Re: motor BD1S72
nastav karburátor šroubkem na 1,5 otáčky a zmenši hlavní trysku.Také se podívej na trysku volnoběhu jestli není zacpaná.To co jsi vypustil je přebytečný benzin co tam nemá být a ta barva značí,že buď jsi to špatně vymyl nebo to je z jehel klikovky.
Re: motor BD1S72
jak mám prosimtě zmenšit tu hlavní trysku? nemám nastavit jiný zářez na jehle, nebo tak něco? jj, vím že je to přebytěčný benzín, proto jsem ho vypouštěl, ale zarazila mě právě ta barva. kartery jsem vymyl dobře, myslím že nečistoty jsme tam nenechal...
Re: motor BD1S72
a)Tryska se dá vyměnit za menší (na každé trysce máš napsané číslo)
b)na jehle nastav jinou drážku aby jehla tolik nepouštěla paliva
c)jestli to ještě poteče takový bordel tak to je z jehlového ložiska klikovky
d)teď musíš jen laborovat s karbecem aby tam nešlo tolik paliva
e)překontroluj také plovák zda není díravý.To by se přeplavoval a dodával velmi mnoho paliva a také by vytékal.
b)na jehle nastav jinou drážku aby jehla tolik nepouštěla paliva
c)jestli to ještě poteče takový bordel tak to je z jehlového ložiska klikovky
d)teď musíš jen laborovat s karbecem aby tam nešlo tolik paliva
e)překontroluj také plovák zda není díravý.To by se přeplavoval a dodával velmi mnoho paliva a také by vytékal.
Re: motor BD1S72
tak jsem si s tím pohrál a občas to i funguje, ale... špatné starty, musím přeplavit plovákovou komoru aby to chytlo, nemužu nastavit volnoběžné otáčky, jak otevři clonu tak to pomalu začne zdechávat.
Re: motor BD1S72
Když chceš otevřít clonu a motor přestane fungovat,značí to,že přisává někde falešný vzduch.Vzduch musí sát jen přes karbec a při normálním chodu motoru,když se zavře clona motor musí zhasnou.Tobě to dělá obráceně tak to je známka přisávíní falešného vzduch.Musíš hledat jak u gufer,také mezi přírubou u karbecu nebo mezi kartry.
Re: motor BD1S72
tak to je radost, to abych ho zase rozpůlil a dal tam ty americké gufera, jinak nevim. asi se na to vyfláknu a použiju jiný motor. mám briggse 5hp I/C , výkon stejný jak ten dvojtaktní šmejd
každopádně dík za rady
každopádně dík za rady
Re: motor BD1S72
No on ani ten není moc valný na setrváku je hliníkový klínek,který se rád ustřihne.Při všem musíš pracovat s největší pečlivostí.
A díly jsou dosti drahé když jsem ho dělal.
A díly jsou dosti drahé když jsem ho dělal.
Re: motor BD1S72
Z mých zkušeností a pár prožitých večerů až skoro nocí s tímto motorem jsem zjistil mnoho věcí. základ je mít předstih 7mm Před horní úvratí. Odtrh hodně záleží na svíčce, resp. jak jsou daleko zapalovací elektrody. Doporučený karburátor je 2924 nicméně tyhle karburátory jsou náchylné na nečistoty a nejsou mnohdy dobré ani po chem. čištění, doporučuji tedy karburaci 2817 / 2819, dá se říct že sázka na jistotu je karburátor z jawy 350/ 638,639,640. Musí se jen nahradit hlavní tryska za 95.
1.Momentální problém může být způsoben špatnou jiskrou ( špatný typ zapalovací cívky)
2.Jak již bylo řečeno, může být i špatná hlavní tryska + špatná jehla ale hlavně i špatná hladina v plovákové komoře ( jiný plovák s jehlou)
3.Pokud odpaluje motor svíčku je velmi bohatá směs. - viz příklad 2.
Tady tenhle problém jsem měl taky, vyřešil jsem to snížením hladiny v plovákové komoře, správné nastavení karburace.
Je to s tímto motorem boj.
Měli jsme tenhle motor na traktorku který nám ukradli a tam jsme i převrtávali hlavní trysku, jednou nám upadla jehla na šoupátku tak jsme přidávali plyn vlastně jenom vzduchem ale ten motor pořád jel, škoda že už nezjistím jaký tam byl karbec.
1.Momentální problém může být způsoben špatnou jiskrou ( špatný typ zapalovací cívky)
2.Jak již bylo řečeno, může být i špatná hlavní tryska + špatná jehla ale hlavně i špatná hladina v plovákové komoře ( jiný plovák s jehlou)
3.Pokud odpaluje motor svíčku je velmi bohatá směs. - viz příklad 2.
Tady tenhle problém jsem měl taky, vyřešil jsem to snížením hladiny v plovákové komoře, správné nastavení karburace.
Je to s tímto motorem boj.
Měli jsme tenhle motor na traktorku který nám ukradli a tam jsme i převrtávali hlavní trysku, jednou nám upadla jehla na šoupátku tak jsme přidávali plyn vlastně jenom vzduchem ale ten motor pořád jel, škoda že už nezjistím jaký tam byl karbec.
Nikdy není dost času,aby se to udělalo dobře. Ale pak je dost času, aby se to udělalo znovu
Teorie=vše víme ale nic nefunguje
Praxe=vše funguje a nevíme proč
Teorie spojena s praxí=nic nefunguje a nikdo neví proč
Teorie=vše víme ale nic nefunguje
Praxe=vše funguje a nevíme proč
Teorie spojena s praxí=nic nefunguje a nikdo neví proč