Mám to takhle už asi 11 let a zatím dobrý. Něco taky zachrání řemeny mezi motorem a spojkou. Ale vzhledem k velkému "krouťáku" už od spodních otáček nemusím motor moc točit.
Řazení na převodovce PV3S s tímhle motorem chce trochu cviku. Meziplyny jdou fakt blbě.
Stabilní diesel motor Škoda - 1S110, 2S110, 4S110, 6S110
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Stabilní motor Škoda 30
Dobrý den, máte ještè příručku na 1S110. Děkuji BeránekFido600 píše: ↑pon pro 07, 2009 9:20 amZdravím . Střiky máš na motoru správně. Zápalníky na doutnáky musí být nahoře. Střiky jsou do výřivé komůrky. Jetli budeš chtít nějaké info o motoru rád se podělím . Máme jich v našich mašinách poměrně dost takže už mám jisté zkošenosti. (např. http://www.mpz.cz/?q=node/51 nebo http://www.mpz.cz/?q=node/98 na obrázku je prototyp 2s110 ne seriovka)Moribundus píše:Tedˇ tady koukám na vebu na fotky stejného motoru a všechny mají vstřiky nahoře a zápalníky dole.
Na tom mým je to naopak. Asi to někdo přehodil. Asi by to chtělo dát zpět. Co myslíte? Já dumám, že jo.
Dál mám návod na obsluhu a ůdržbu motorů řady s110 - tak kdybys chtěl tak to můžu dát na kopírku.