Křovinořez , zapečené kroužky
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Křovinořez , zapečené kroužky
To je podtlakového kanal
Re: Křovinořez , zapečené kroužky
i mi v jižních čechách víme,že je to kanál podtlakový ta označená díra a že i u těchto karburátorů se zvedá šoupátko s jehlou jako u mopedu.
Re: Křovinořez , zapečené kroužky
Těma jižníma čechama jsem nemyslel nic špatnýho.Naopak.I já jsem kousek od Č.Budějovic.
Re: Křovinořez , zapečené kroužky
já jsem to taky vůbec špatně nevzal
Re: Křovinořez , zapečené kroužky
kbulda chtěl vědet k čemu slouží otvor,který označil na fotce 20 srpna.Zjistil jsem,že to není kanálek,který by někam vedl.Je to jenom prohlubeň v odlitku.Na funkci nemá vliv,snad slouží k odlévání,měření či obrábění.Nevím.
https://postimg.cc/XXt79DX6
Na fotce jsem protáhnul provázek otvorem,který se jmenuje impulzní kanálek.gepoting označil ten otvor z dotazu jako "podtlakový kanál"U hrdla karburátoru je tento impulzní kanál napojený na prostor pod pístem,takže klikovou skříň.A pod pístem vzniká při pohybu nahoru podtlak a při pohybu dolů přetlak.A tyto střídající se impulzy mírně pohybují membránou čerpadla a ta přez sací a výtlačný ventilek nasává benzin z nádrže,a ten dodává přez jehlový ventil do palivové komory karburátoru.
https://postimg.cc/LJf8NdnM
https://postimg.cc/LhTCghTc
Na fotce jsem to popsal,aby jste pochopili činost čerpadla.Tedy pokud to někoho zajímá.Červeně jsem označil vstup benzínu pod membránu přez ventil S.Modře výstup přez ventil V do palivové komory.Pod tím mosazným kuželem je z druhé strany jehlový ventil.
Na druhé fotce,kde je membrána je co je můj palec pod membránou prostor s benzínem.Nad membránou je prostor vzduchový,tedy ten,co se střídají impulzy.Druhá část,která vzduchový prostor uzavírá je u fota,co vylézá provázek.
https://postimg.cc/XXt79DX6
Na fotce jsem protáhnul provázek otvorem,který se jmenuje impulzní kanálek.gepoting označil ten otvor z dotazu jako "podtlakový kanál"U hrdla karburátoru je tento impulzní kanál napojený na prostor pod pístem,takže klikovou skříň.A pod pístem vzniká při pohybu nahoru podtlak a při pohybu dolů přetlak.A tyto střídající se impulzy mírně pohybují membránou čerpadla a ta přez sací a výtlačný ventilek nasává benzin z nádrže,a ten dodává přez jehlový ventil do palivové komory karburátoru.
https://postimg.cc/LJf8NdnM
https://postimg.cc/LhTCghTc
Na fotce jsem to popsal,aby jste pochopili činost čerpadla.Tedy pokud to někoho zajímá.Červeně jsem označil vstup benzínu pod membránu přez ventil S.Modře výstup přez ventil V do palivové komory.Pod tím mosazným kuželem je z druhé strany jehlový ventil.
Na druhé fotce,kde je membrána je co je můj palec pod membránou prostor s benzínem.Nad membránou je prostor vzduchový,tedy ten,co se střídají impulzy.Druhá část,která vzduchový prostor uzavírá je u fota,co vylézá provázek.