Křovinořez , zapečené kroužky

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
gepoting
Příspěvky: 226
Registrován: sob pro 24, 2011 3:22 pm
Bydliště: 38773

Re: Křovinořez , zapečené kroužky

#61 Nový příspěvek od gepoting »

To je podtlakového kanal

gepoting
Příspěvky: 226
Registrován: sob pro 24, 2011 3:22 pm
Bydliště: 38773

Re: Křovinořez , zapečené kroužky

#62 Nový příspěvek od gepoting »

i mi v jižních čechách víme,že je to kanál podtlakový ta označená díra a že i u těchto karburátorů se zvedá šoupátko s jehlou jako u mopedu.

Slávek55
Příspěvky: 471
Registrován: pon úno 04, 2019 2:31 pm
Bydliště: Pelhřimovsko

Re: Křovinořez , zapečené kroužky

#63 Nový příspěvek od Slávek55 »

Těma jižníma čechama jsem nemyslel nic špatnýho.Naopak.I já jsem kousek od Č.Budějovic.

gepoting
Příspěvky: 226
Registrován: sob pro 24, 2011 3:22 pm
Bydliště: 38773

Re: Křovinořez , zapečené kroužky

#64 Nový příspěvek od gepoting »

já jsem to taky vůbec špatně nevzal

Slávek55
Příspěvky: 471
Registrován: pon úno 04, 2019 2:31 pm
Bydliště: Pelhřimovsko

Re: Křovinořez , zapečené kroužky

#65 Nový příspěvek od Slávek55 »

kbulda chtěl vědet k čemu slouží otvor,který označil na fotce 20 srpna.Zjistil jsem,že to není kanálek,který by někam vedl.Je to jenom prohlubeň v odlitku.Na funkci nemá vliv,snad slouží k odlévání,měření či obrábění.Nevím.
https://postimg.cc/XXt79DX6
Na fotce jsem protáhnul provázek otvorem,který se jmenuje impulzní kanálek.gepoting označil ten otvor z dotazu jako "podtlakový kanál"U hrdla karburátoru je tento impulzní kanál napojený na prostor pod pístem,takže klikovou skříň.A pod pístem vzniká při pohybu nahoru podtlak a při pohybu dolů přetlak.A tyto střídající se impulzy mírně pohybují membránou čerpadla a ta přez sací a výtlačný ventilek nasává benzin z nádrže,a ten dodává přez jehlový ventil do palivové komory karburátoru.
https://postimg.cc/LJf8NdnM
https://postimg.cc/LhTCghTc
Na fotce jsem to popsal,aby jste pochopili činost čerpadla.Tedy pokud to někoho zajímá.Červeně jsem označil vstup benzínu pod membránu přez ventil S.Modře výstup přez ventil V do palivové komory.Pod tím mosazným kuželem je z druhé strany jehlový ventil.
Na druhé fotce,kde je membrána je co je můj palec pod membránou prostor s benzínem.Nad membránou je prostor vzduchový,tedy ten,co se střídají impulzy.Druhá část,která vzduchový prostor uzavírá je u fota,co vylézá provázek.

Odpovědět

Zpět na „Motory“