čtyřtaktní jednoválce ("kompaktní") - problémy
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
- Atlan
- Příspěvky: 9506
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: čtyřtaktní jednoválce ("kompaktní") - problémy
Nic nerobime, staco ze tam je e5 najmovsie E10 a skocil si. Motorku odstavim v oktobri a v maji rovno vybrat karburator, demontovat komoru a vomku trysku bohatosti, uz 2x bolo vnej nieco zasusene.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: čtyřtaktní jednoválce ("kompaktní") - problémy
Tak díky moc za všechny rady a hlavně na navedení že je to falzum Hondy a že je to na youtubku. Můj problem je vyřešen, motor šlapká, brblá si i na volnoběh bez sytiča už pár vteřin po startu a po přidání plynu hned pěkně vyjede do otáček. Udělal jsem tři věci, takže nemůžu říct s jistotou co pomohlo. Znova jsem karbec celej rozebral a profouknul kompresorem všechny kanálky.
Co jsem udělal navíc bylo :
- odmontoval jsem i plovák s jehlovým ventilem a profoukl
- profouknul jsem pusou i hadičku z nádrže, kdyby byly na sítku v nádrži šlemy z biosračky z benzínu
- nejpravděpodobnější problem ale byla tryska co je uprostřed plováku, té jsem si minule nevšiml- vyšruboval a protáhnul drátkem
Je to ta co vyšrubovává od času minuta čtyřicet (1:40) v následujícím videu
https://youtu.be/h0lUuuSCA2A
Co jsem udělal navíc bylo :
- odmontoval jsem i plovák s jehlovým ventilem a profoukl
- profouknul jsem pusou i hadičku z nádrže, kdyby byly na sítku v nádrži šlemy z biosračky z benzínu
- nejpravděpodobnější problem ale byla tryska co je uprostřed plováku, té jsem si minule nevšiml- vyšruboval a protáhnul drátkem
Je to ta co vyšrubovává od času minuta čtyřicet (1:40) v následujícím videu
https://youtu.be/h0lUuuSCA2A
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
Re: čtyřtaktní jednoválce ("kompaktní") - problémy
Mne robí problém ten ihlový ventil. Čína to má málinko inak, ventil je z hliníka a chytá koroziu asi z biozložky.
Re: čtyřtaktní jednoválce ("kompaktní") - problémy
U mě je konec "jehly" pogumovanej a sedlo je vyvložko any mosazí, respektive je tam zalisovanej mosaznej váleček kterej má na konci sedlo pro tu jehlu.
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
Re: čtyřtaktní jednoválce ("kompaktní") - problémy
Tak buď rád - nie je to tá naj naj lacnejšia čína , ako mám ja.
Re: čtyřtaktní jednoválce ("kompaktní") - problémy
Někde jsem teď nedávno četl že se dá na tyhle podobny motory koupit karbec kolem 200,-kč, tam pokud by ti to furt blblo, mrkni jestli nenajdeš ten tvůj nebo podobnej a zeptej se prodejce na to sedlo. Za tu cenu, ušetřeny nervy.
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
Re: čtyřtaktní jednoválce ("kompaktní") - problémy
Ja aj mám náhradný doma, a myslím že onedlho bude aj čistička. Len ešte nebola až taká potreba štiepkovača, takže musí prísť jeho čas.
Re: čtyřtaktní jednoválce ("kompaktní") - problémy
Zdravím, chtěl bych si pořídit do malotraktoru motor https://fatalniceny.cz/produkt/lifan-18 ... 1-e-start/ nebo podobný místo dvoutaktu podobnému jako pf62. Otázkou zůstává jestli jde nějak předělat chod motoru když se točil po směru hodinových ručiček, jdou tak převést i ty čtyřtakty abych nemusel předělávat převodovku? Díky
Re: čtyřtaktní jednoválce ("kompaktní") - problémy
Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli má někdo zkušenosti ohledně tohoto motoru ->https://mar-pol.sklep.pl/silnik-spalino ... ,8637,5109,
můj problém spočívá v tom, že mi praskla ta redukční převodovka a otázka zní, jestli se změní rychlost když hřídel do převodovky napojím přímo na
hřídel motoru jestliže odstraním převodovku na motoru.
můj problém spočívá v tom, že mi praskla ta redukční převodovka a otázka zní, jestli se změní rychlost když hřídel do převodovky napojím přímo na
hřídel motoru jestliže odstraním převodovku na motoru.
Re: čtyřtaktní jednoválce ("kompaktní") - problémy
Já zkusím taky přispět radou.
Vzhledem k faktu, že mám doma desítky různých motorů, které vrčí pár krát ročně a jsou v různé kondici, také jsem se trápil z jejich zprovozněním.
Jedna věc je, že každý motor potřebuje to "své" na start po delší odstávce, dost často to řeším vstriknutim benzínu do sání, někdy i vícekrát za sebou.
Pod svíčku NIKDY, může se ulít.
A co je hodně důležité, je PALIVO.
V době dnešních šmejdů do všech těch krámů kupuji 100okt prémiový benzín a ještě ho aditivuji VIFem.
U starých motorů je zapotřebí upravit předstih pro optimální výkon a nedoporučuji ho pro motory s nízkým kompresním poměrem, kde nebude dělat dobrotu.
Ale jinak mám obecně klid, ať jsou to karburátory, benzínová čerpadla, vstřikování a samo, že tenhle přístup mám i k dieselům.
Vzhledem k faktu, že mám doma desítky různých motorů, které vrčí pár krát ročně a jsou v různé kondici, také jsem se trápil z jejich zprovozněním.
Jedna věc je, že každý motor potřebuje to "své" na start po delší odstávce, dost často to řeším vstriknutim benzínu do sání, někdy i vícekrát za sebou.
Pod svíčku NIKDY, může se ulít.
A co je hodně důležité, je PALIVO.
V době dnešních šmejdů do všech těch krámů kupuji 100okt prémiový benzín a ještě ho aditivuji VIFem.
U starých motorů je zapotřebí upravit předstih pro optimální výkon a nedoporučuji ho pro motory s nízkým kompresním poměrem, kde nebude dělat dobrotu.
Ale jinak mám obecně klid, ať jsou to karburátory, benzínová čerpadla, vstřikování a samo, že tenhle přístup mám i k dieselům.
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
- Atlan
- Příspěvky: 9506
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: čtyřtaktní jednoválce ("kompaktní") - problémy
Ta prevodovka v oleji je do pomala tj 2;1 ak motor toci 3600ot ta za prevodovkou mas 1800ot
Nova prevodovka 114E plus postovne
A pozor lebo motor ma asi 20mm hriadel, a vystup z prevodovky 22mm
Nova prevodovka 114E plus postovne
A pozor lebo motor ma asi 20mm hriadel, a vystup z prevodovky 22mm
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: čtyřtaktní jednoválce ("kompaktní") - problémy
Sniper, tieto čínske jednobuchy majú všetky nízky kompresný pomer. Ale oktánové číslo benzínu sa prudko znižuje pridaním 2t oleja, stačí 1:50 a máš z toho menej, ako 95 natural. Len treba kupovať kvalitné oleje s API TC, tie takmer vôbec nerobia karbon a majú minimálnu dymivosť. V 4t motore to ani dymiť nebude. Ako bonus budú primazané ventilové drieky
Re: čtyřtaktní jednoválce ("kompaktní") - problémy
V jakém poměru míchaš TC olej do 4T motoru?
Re: čtyřtaktní jednoválce ("kompaktní") - problémy
Štandardne v nijakom, lebo som nepostrehol problémy s chodom na 100 oktán v žiadnom motore, čo mám doma. Ale sem tam nahúkam do kosačky benzín do krovinorezu, ked som lenivý ísť po čistý benzín, alebo doma iný nemám a krovinorezy mažem 1:20. Kým sa neprehreje výfuk, tak to trošku dymí, po zahriatí to horí bez dymu. A mám aj nízkokompresný motor husqarna z 90. rokov s rozvodom SV. Ten by asi fungoval aj na psie chcanky Najmodernejší mám novú hondu OHC, ale na tú dávam pozor, nenechávam v karbeci benzín, vždy ju nechám zdechnúť na suchý karburátor. Paradoxne jediný háklivý 4t motor som zažil nejakú poloznačkovú čínu, tá bola celkom háklivá. Už sa ten motor rozpadol, umrela kluka.