Hezký den vespolek. Je tu někdo, kdo má superba 1 s automatem a motor 2,5 v6 120kw? Měl bych dotaz na někoho znalého...
Můžeme koupit hezkyho supa, ale asi půl roku stál možná že i dýl a z měrky na olej vychází trochu kouře, tak kde by mohl být problém...
Dozvěděl jsem se v Škokdovce v servisu, že pokud jde kouř z merky tak to znamená že pistni kroužky propouští tlak do klikove skříně, nebo nefunguje odvzdusneni ,
nebo je tam toho tlaku příliš , zapečené pístní kroužky, příliš velká vůle ve vlacích....může prý se taky odpařovat kondezát vlivem dlouhého stání, tak možná se vypařuje voda.
Jinak z tý měrky nejde tlak, neprská olej...prostě to jen trochu čmoudí, asi jako z cigára, spíš míň.
Tak bych chtěl poprosit, jestli se s tím někdo setkal, jak jsou na tom Vaše Superby s touto motorizací jestli taky kouř nebo bez, popřípadě bych uvítal radu, jestli do toho jít a nebo ne.
Je to dvanáct let starý auto, tak se nedá očekávat stav novýho vozu, to je mi jasný, no zase aby to nebylo na generálku motoru že ano.
No a pak ještě dotaz, jestli je problém nahrát do navi a do dotu češtinu, proto že auto komunikuje Francouzky.
Moc děkuji za info.
Škoda Superb 1
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Škoda Superb 1
No. Nemám osobní zkušenost. Nicméně ta 2.5 V6 není zrovna úplně povedený motor. A já osobně bych jej nechtěl. Určitě bych se poohlídnul po nějaký 1.9 radši. Ono v tomto věku to bude mít najeto už hafo km a může se z toho stát celkem slušná pokladnička. To samo i z toho automatu. Tím spíš když to dlouho stálo. No s tím kouřením, kouřit by se nemělo, to je jasný, zkus vytáhnout měrku, ucpi díru prstem a po chvíli pusť. Pokud nějak moc odfoukne tlak tak v té škodovce můžou mít pravdu. Ono to může i celkem slušně žrát olej. A dělat generálku na takovém motoru, do toho můžeš zahučet za dost peněz.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233