Tak to by šlo hladce i vyrobit: trubka v trubce ta vnitřní by byla připojena tak aby skrz ní tekla nafta z nádrže do filtru a ta vnější by byla napojena na okruh chlazení motoru. Jenže to neřeší ohřev nafty při studeném motoru - muselo by tam být ještě topné tělísko, nebo ohřev motoru jako takový. Což mě přivádí na myšlenku, jestli by to nešlo nabastlit na ohřívák motoru zastavěný místo mrazovky?Killer Koly píše: ↑ned bře 28, 2021 8:10 pm peugeot mel ohrivani vedeni teplou vodou od motoru. da se to demontovat a prizpusobit. bylo to zapojene jeste pred filtrem, takze to salo uz teplo naftu a ve filtru nezustaval parafin. bylo to napojene pred termostatem, takze to hralo hned. a neni potreba zadna elektrika
Předehřev nafty
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Předehřev nafty
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: Předehřev nafty
K čemu to je? Já jezdím v zimě minimálně ( jednou za 5 dní balík kravám a letos asi 5x vyhrnout cestu) a přídavkem VIFu nebyl nikdy problém. Nafta měsíce stará, rozhodně ne aktuálně koupená dle výhledu počasí jako u vozidla s kterým se jezdí denně.
Re: Předehřev nafty
To máš dobrý, mě to zmrzlo komplet.
A když jsem rozmrazil tak pak za jízdy z nádrže.
Tak asi tak.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
- Killer Koly
- Příspěvky: 2751
- Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
- Bydliště: Strakonice
Re: Předehřev nafty
presne takhle to fungovalo. predehrev motoru nebyl nutny, staci dobre zhavici svicky. jinak to byla finta, diky ktere tenhle motor dokazal fungovat na cisty fritovaci olej, najezdil jsem na nej cca 150 000 km a motoru nebylo nic. startoval slusne i v zime a ted slouzi asi nekde v africe. to vyhrivani nafty mozna jeste nekde mam nahradnifikejz píše: ↑ned bře 28, 2021 9:35 pmTak to by šlo hladce i vyrobit: trubka v trubce ta vnitřní by byla připojena tak aby skrz ní tekla nafta z nádrže do filtru a ta vnější by byla napojena na okruh chlazení motoru. Jenže to neřeší ohřev nafty při studeném motoru - muselo by tam být ještě topné tělísko, nebo ohřev motoru jako takový. Což mě přivádí na myšlenku, jestli by to nešlo nabastlit na ohřívák motoru zastavěný místo mrazovky?Killer Koly píše: ↑ned bře 28, 2021 8:10 pm peugeot mel ohrivani vedeni teplou vodou od motoru. da se to demontovat a prizpusobit. bylo to zapojene jeste pred filtrem, takze to salo uz teplo naftu a ve filtru nezustaval parafin. bylo to napojene pred termostatem, takze to hralo hned. a neni potreba zadna elektrika
Ferda Mravenec, práce všeho druhu