Chrysler Grand Voyager 3,8
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Chrysler Grand Voyager 3,8
Motor náhle přestal mít výkon, vynechává, svíčky, kabely, cívka vyměněná, nic nepomáhá, diagnostika nic neříká kromě lambda sondy, ale vzhledem k LPG je to klasika závada. Motor je ulitý od benzínu a vypadá to že ztráta komprese, zítra zkouknu ventily, máte s takovým motorem nějaké zkušenosti? I když má najeto skoro 600000km, nebral ani kapku oleje, chytal na otočení a neklepal.
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: Chrysler Grand Voyager 3,8
A je ulity celý nebo jen některý válec? Barva svíček?Jaký to má chod? Nemůže být skočený rozvod? Pokud máš nějakou diagnostiku co teplota motoru? Co tlaky? To je takový ten základ....
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: Chrysler Grand Voyager 3,8
obávám se že tlaky bude problém, zítra se v dílně kouknu jestli nesedí nějaký ventil, rozvody u tohoto motoru jsou řetězem, ten byl potichu a nebývá s ním všeobecně problém.
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: Chrysler Grand Voyager 3,8
A úplně stejně na pytel to jede jak na benzín tak plyn? Já ten motor neznám,jen dedukuju. Ale že by to jen tak z razu ztratilo tlaky na všech válcích se mi nezdá. Nebo je poznat že některý vynechava?
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: Chrysler Grand Voyager 3,8
Naprosto přesně přemýšlíš jako já, z ničeho nic nejde ztratit tlaky, jen zadřením. Dělá to stejně na obě paliva. Už jsem generálkoval dost motorů, ale ty vždy žraly olej a příznaky byly jasné.
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: Chrysler Grand Voyager 3,8
Tak jestli to dělá plyn aj benzín tak buď je problém v zapalování,nebo v mechanice. Jak přesně se to chová na plyn? Nemá to třeba variabilní časování ventilů? Že by se sekl variábl v nějaké blbé poloze? Co EGR? Asi budeš muset laborovat. Ono i ta lambda může dělat paseku. Já kdysi řešil fabii,která dokázala sežrat na 100 km 40l benzínu. Hulilo to jak stará Avia a svíčky byly černé jak bota.A výkon taky nic moc.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: Chrysler Grand Voyager 3,8
První bych šel po váze vzduchu a po čidle teploty motoru pro ECU.
Pak kontrola zda to pálí jak má a kdy má. Jako amerikanec by mohl mít power tranzistor po jeho smrti to prakticky nejede.
Btw svíčky se měnily před problémem nebo po něm?
Pak kontrola zda to pálí jak má a kdy má. Jako amerikanec by mohl mít power tranzistor po jeho smrti to prakticky nejede.
Btw svíčky se měnily před problémem nebo po něm?
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: Chrysler Grand Voyager 3,8
svíčky se měnily předtím, ale mají najeto jen několik set km, vypadají v pořádku
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: Chrysler Grand Voyager 3,8
No.
Máš tam to předepsaný? Ochladilo se, tyhle motory maji hodně bohatou směs na každá svíce to udýchá. Navíc předpokládám jezdíš na plyn, tj chvilku trvalo než zažily opravdu studený benzínový start.
Tim bych začal já. Pokud tym ty ptedchoziz fungovaly dlouho (třeba minulou zimu) zkus je dát zpět.
Máš tam to předepsaný? Ochladilo se, tyhle motory maji hodně bohatou směs na každá svíce to udýchá. Navíc předpokládám jezdíš na plyn, tj chvilku trvalo než zažily opravdu studený benzínový start.
Tim bych začal já. Pokud tym ty ptedchoziz fungovaly dlouho (třeba minulou zimu) zkus je dát zpět.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: Chrysler Grand Voyager 3,8
tak se tajemství začíná rozmotávat, praskla pružina výfukového ventilu a ventil je zaražený v hlavě, aktuálně jdou hlavy dolů, jaké je poškození se ukáže....
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: Chrysler Grand Voyager 3,8
Tak máš postarané o zábavu! Ja mám 2,4 B+LPG r.v. 2004 a zatiaľ za 7 rokov som na motore len sviečky, olej a filtre menil a teráz v lete na štartéri mi kabel zoxidoval. Už mám na pláne meniť rozvody a tlmiče.