Chrysler Grand Voyager 3,8

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Chose11
Příspěvky: 7881
Registrován: sob úno 04, 2012 8:45 pm
Bydliště: Rychnov na Moravě

Chrysler Grand Voyager 3,8

#1 Nový příspěvek od Chose11 »

Motor náhle přestal mít výkon, vynechává, svíčky, kabely, cívka vyměněná, nic nepomáhá, diagnostika nic neříká kromě lambda sondy, ale vzhledem k LPG je to klasika závada. Motor je ulitý od benzínu a vypadá to že ztráta komprese, zítra zkouknu ventily, máte s takovým motorem nějaké zkušenosti? I když má najeto skoro 600000km, nebral ani kapku oleje, chytal na otočení a neklepal.
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.

Tomas6
Příspěvky: 5370
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Chrysler Grand Voyager 3,8

#2 Nový příspěvek od Tomas6 »

A je ulity celý nebo jen některý válec? Barva svíček?Jaký to má chod? Nemůže být skočený rozvod? Pokud máš nějakou diagnostiku co teplota motoru? Co tlaky? To je takový ten základ....
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Uživatelský avatar
Chose11
Příspěvky: 7881
Registrován: sob úno 04, 2012 8:45 pm
Bydliště: Rychnov na Moravě

Re: Chrysler Grand Voyager 3,8

#3 Nový příspěvek od Chose11 »

obávám se že tlaky bude problém, zítra se v dílně kouknu jestli nesedí nějaký ventil, rozvody u tohoto motoru jsou řetězem, ten byl potichu a nebývá s ním všeobecně problém.
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.

Tomas6
Příspěvky: 5370
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Chrysler Grand Voyager 3,8

#4 Nový příspěvek od Tomas6 »

A úplně stejně na pytel to jede jak na benzín tak plyn? Já ten motor neznám,jen dedukuju. Ale že by to jen tak z razu ztratilo tlaky na všech válcích se mi nezdá. Nebo je poznat že některý vynechava?
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Uživatelský avatar
Chose11
Příspěvky: 7881
Registrován: sob úno 04, 2012 8:45 pm
Bydliště: Rychnov na Moravě

Re: Chrysler Grand Voyager 3,8

#5 Nový příspěvek od Chose11 »

Naprosto přesně přemýšlíš jako já, z ničeho nic nejde ztratit tlaky, jen zadřením. Dělá to stejně na obě paliva. Už jsem generálkoval dost motorů, ale ty vždy žraly olej a příznaky byly jasné.
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.

Tomas6
Příspěvky: 5370
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Chrysler Grand Voyager 3,8

#6 Nový příspěvek od Tomas6 »

Tak jestli to dělá plyn aj benzín tak buď je problém v zapalování,nebo v mechanice. Jak přesně se to chová na plyn? Nemá to třeba variabilní časování ventilů? Že by se sekl variábl v nějaké blbé poloze? Co EGR? Asi budeš muset laborovat. Ono i ta lambda může dělat paseku. Já kdysi řešil fabii,která dokázala sežrat na 100 km 40l benzínu. Hulilo to jak stará Avia a svíčky byly černé jak bota.A výkon taky nic moc.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233


Fizz
Příspěvky: 7926
Registrován: stř pro 28, 2016 10:13 pm
Bydliště: Cca Brno

Re: Chrysler Grand Voyager 3,8

#8 Nový příspěvek od Fizz »

První bych šel po váze vzduchu a po čidle teploty motoru pro ECU.

Pak kontrola zda to pálí jak má a kdy má. Jako amerikanec by mohl mít power tranzistor po jeho smrti to prakticky nejede.

Btw svíčky se měnily před problémem nebo po něm?
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23

Uživatelský avatar
Chose11
Příspěvky: 7881
Registrován: sob úno 04, 2012 8:45 pm
Bydliště: Rychnov na Moravě

Re: Chrysler Grand Voyager 3,8

#9 Nový příspěvek od Chose11 »

svíčky se měnily předtím, ale mají najeto jen několik set km, vypadají v pořádku
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.

Fizz
Příspěvky: 7926
Registrován: stř pro 28, 2016 10:13 pm
Bydliště: Cca Brno

Re: Chrysler Grand Voyager 3,8

#10 Nový příspěvek od Fizz »

No.

Máš tam to předepsaný? Ochladilo se, tyhle motory maji hodně bohatou směs na každá svíce to udýchá. Navíc předpokládám jezdíš na plyn, tj chvilku trvalo než zažily opravdu studený benzínový start.

Tim bych začal já. Pokud tym ty ptedchoziz fungovaly dlouho (třeba minulou zimu) zkus je dát zpět.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23

Uživatelský avatar
Chose11
Příspěvky: 7881
Registrován: sob úno 04, 2012 8:45 pm
Bydliště: Rychnov na Moravě

Re: Chrysler Grand Voyager 3,8

#11 Nový příspěvek od Chose11 »

tak se tajemství začíná rozmotávat, praskla pružina výfukového ventilu a ventil je zaražený v hlavě, aktuálně jdou hlavy dolů, jaké je poškození se ukáže.... :vztek:
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.

Uživatelský avatar
murár
Příspěvky: 2585
Registrován: ned úno 22, 2009 7:04 pm
Bydliště: Zlaté okr. Bardejov

Re: Chrysler Grand Voyager 3,8

#12 Nový příspěvek od murár »

Tak máš postarané o zábavu! :shock: Ja mám 2,4 B+LPG r.v. 2004 a zatiaľ za 7 rokov som na motore len sviečky, olej a filtre menil a teráz v lete na štartéri mi kabel zoxidoval. Už mám na pláne meniť rozvody a tlmiče.

Odpovědět

Zpět na „Motory“