Na sprej to zavrčí, alebo keď dlhšie točím tak odpáli pár krát na čierno. Len ja si nedovolím rozobrať čerpadlo,alebo vstreky , lebo som to nikdy nerobil a ani nevidel. Niekde v mojom vlákne je aj dátum kedy ten citron vrčal naposledy.
Vzdať to nevzdám, bola by škoda ich vyhodiť.
Ešte sa spýtam - existuje na vstreky nejaký špecialny klúč? lebo klasika očkový mi tam nevojde.
Štart dieslového motora po viac ročnej odstavke.
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Štart dieslového motora po viac ročnej odstavke.
Pravděpodobně tečou vstřiky. Proto černý kouř.
Čerpadlo je to poslední co rozebírat.
Čerpadlo je to poslední co rozebírat.
Re: Štart dieslového motora po viac ročnej odstavke.
Po značných problemoch sa mi podarilo vybrať jeden vstrek , rozobral som ho - ihla samozrejme zatuhnutá. Vyčistené a poskladané- nejde . Proste ak odpojím trubku tak nafta z nej ide ,ale ak našroubujem vstrek tak nič ,ani netečie ani nepráši. Tak som to poskladal nazad a skúsim zohnať nejakého mechanika, ktorý sa dá na to rozchodiť to. Čakal som menej problémov, benzínový motor sme vytiahli zo slamy z kozieho chlievu , trocha ofúkali a on išiel. S týmito nemám šancu
Je mi ich lúto vyhodiť, ale príliš dobrú perspektívu nemajú. Fester by potreboval vymeniť aj motor aj zadnú nápravu a to je horšie ako stavba nového.
Je mi ich lúto vyhodiť, ale príliš dobrú perspektívu nemajú. Fester by potreboval vymeniť aj motor aj zadnú nápravu a to je horšie ako stavba nového.
Re: Štart dieslového motora po viac ročnej odstavke.
Vím není to jednoduché .
Chce to si otom něco přečíst a získat zkušenosti.
Vstříkovače si seřizuji sám http://www.agportal.cz/files/user/Motor ... k_NC50.pdf
je to pobné jako u svíček také seřizují dle doporučení výrobce.
Budeš si muset najít otevířací tlak trysek z dílenského manuálu k motoru.
Jde to seřídit mimo motor na vstřikovači se povoluje nebo přitahuje šroub až vstřik bude rozrašovat naftu.
Není to idealní na odzkoušení stačí.
Chce to si otom něco přečíst a získat zkušenosti.
Vstříkovače si seřizuji sám http://www.agportal.cz/files/user/Motor ... k_NC50.pdf
je to pobné jako u svíček také seřizují dle doporučení výrobce.
Budeš si muset najít otevířací tlak trysek z dílenského manuálu k motoru.
Jde to seřídit mimo motor na vstřikovači se povoluje nebo přitahuje šroub až vstřik bude rozrašovat naftu.
Není to idealní na odzkoušení stačí.
Re: Štart dieslového motora po viac ročnej odstavke.
Mechanickej diesel potrebuje zhaveni a naftu,pokud jsi jistej tim,ze to zhavi,protoze jsi mel zhavky venku a videl jsi je rozpaleny,tak vyndej vstrikovace a dej je na zkousecku a pritom zmer kompresi.
Trysky osobaku se serizujou kalibrovanejma podlozkama,kdy se vzdy musi vszrikovac rozebrat.Tlak neni treba resit,pobezi to s tim,jak je to serizeny ted ikdyz das novou trysku.
Trysky osobaku se serizujou kalibrovanejma podlozkama,kdy se vzdy musi vszrikovac rozebrat.Tlak neni treba resit,pobezi to s tim,jak je to serizeny ted ikdyz das novou trysku.
Re: Štart dieslového motora po viac ročnej odstavke.
Teraz mechanik čo sa venuje renovácii veteranov povedal, že môže byť hrdzavé čerpadlo zvnútra. Každopádne sa to musí rozoberať a na to si už ja netrúfam. Takže to je na tom či niekoho zoženiem.