Štart dieslového motora po viac ročnej odstavke.

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15753
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Štart dieslového motora po viac ročnej odstavke.

#46 Nový příspěvek od oco13 »

Na sprej to zavrčí, alebo keď dlhšie točím tak odpáli pár krát na čierno. Len ja si nedovolím rozobrať čerpadlo,alebo vstreky , lebo som to nikdy nerobil a ani nevidel. Niekde v mojom vlákne je aj dátum kedy ten citron vrčal naposledy. :-/
Vzdať to nevzdám, bola by škoda ich vyhodiť.
Ešte sa spýtam - existuje na vstreky nejaký špecialny klúč? lebo klasika očkový mi tam nevojde.

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5456
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: Štart dieslového motora po viac ročnej odstavke.

#47 Nový příspěvek od thovt »

Pravděpodobně tečou vstřiky. Proto černý kouř.
Čerpadlo je to poslední co rozebírat.

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15753
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Štart dieslového motora po viac ročnej odstavke.

#48 Nový příspěvek od oco13 »

Po značných problemoch sa mi podarilo vybrať jeden vstrek , rozobral som ho - ihla samozrejme zatuhnutá. Vyčistené a poskladané- nejde . Proste ak odpojím trubku tak nafta z nej ide ,ale ak našroubujem vstrek tak nič ,ani netečie ani nepráši. Tak som to poskladal nazad a skúsim zohnať nejakého mechanika, ktorý sa dá na to rozchodiť to. Čakal som menej problémov, benzínový motor sme vytiahli zo slamy z kozieho chlievu , trocha ofúkali a on išiel. S týmito nemám šancu :pistol:
Je mi ich lúto vyhodiť, ale príliš dobrú perspektívu nemajú. Fester by potreboval vymeniť aj motor aj zadnú nápravu a to je horšie ako stavba nového. :-/

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5456
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: Štart dieslového motora po viac ročnej odstavke.

#49 Nový příspěvek od thovt »

Vím není to jednoduché .
Chce to si otom něco přečíst a získat zkušenosti.
Vstříkovače si seřizuji sám http://www.agportal.cz/files/user/Motor ... k_NC50.pdf
je to pobné jako u svíček také seřizují dle doporučení výrobce.
Budeš si muset najít otevířací tlak trysek z dílenského manuálu k motoru.
Jde to seřídit mimo motor na vstřikovači se povoluje nebo přitahuje šroub až vstřik bude rozrašovat naftu.
Není to idealní na odzkoušení stačí.

mourke
Příspěvky: 445
Registrován: stř říj 31, 2012 9:55 pm
Bydliště: Praha-východ

Re: Štart dieslového motora po viac ročnej odstavke.

#50 Nový příspěvek od mourke »

Mechanickej diesel potrebuje zhaveni a naftu,pokud jsi jistej tim,ze to zhavi,protoze jsi mel zhavky venku a videl jsi je rozpaleny,tak vyndej vstrikovace a dej je na zkousecku a pritom zmer kompresi.
Trysky osobaku se serizujou kalibrovanejma podlozkama,kdy se vzdy musi vszrikovac rozebrat.Tlak neni treba resit,pobezi to s tim,jak je to serizeny ted ikdyz das novou trysku.

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15753
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Štart dieslového motora po viac ročnej odstavke.

#51 Nový příspěvek od oco13 »

Teraz mechanik čo sa venuje renovácii veteranov povedal, že môže byť hrdzavé čerpadlo zvnútra. Každopádne sa to musí rozoberať a na to si už ja netrúfam. Takže to je na tom či niekoho zoženiem. :-/

Odpovědět

Zpět na „Motory“