Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Michal(zetor)
Příspěvky: 4196
Registrován: stř pro 12, 2007 9:19 pm
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#871 Nový příspěvek od Michal(zetor) »

Aha no jo škoda kdo to mohl vědět coo :smich: Hlavně jestli tam může být ta vložka co jsem koupil v mototehně :-/ Snad jo protože říkala že nic jiného se stejně nedá sehnat.

A kluci k tomu předstihu to nikdo nic o tom nevíte? Mě je divný že nejde nastavit míň jak 15 stupňů. Co by kde mohlo být špatně. Když by někdo popsal postup co třeba jak zkontrolovat 8) Děkuju

Uživatelský avatar
kaja.h
Příspěvky: 1223
Registrován: čtv úno 10, 2011 3:35 pm
Bydliště: Pelhřimov

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#872 Nový příspěvek od kaja.h »

Obrázekwells fargo sat hours

Takhle to je u motoru Škoda 1000 MB.
Ty budeš muset teda přesadit ten držák rozdělovače.
Já předpal seřizoval spíše stroboskopem. vymezeji se vůle. :)
Jede traktor, je to Zetor 3011

Uživatelský avatar
Michal(zetor)
Příspěvky: 4196
Registrován: stř pro 12, 2007 9:19 pm
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#873 Nový příspěvek od Michal(zetor) »

Co by mohlo být příčina když každy den před startem motoru 1202 musím poměrně dlouho pumpovat ručně na AC pumpě aby motor chytnul. Bez toho by vubec nechyt. A dřív to nedělalo i po dlouhe době chytl na sytič bez pumpování :-/ S ničím jsem nic nedělal tak právě vubec nevim po čem jít :)

jean
Příspěvky: 3015
Registrován: stř zář 22, 2021 8:15 pm
Bydliště: Europa

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#874 Nový příspěvek od jean »

Spuchrené hadičky, prepúšťajúci spätný ventil na pumpe?

Uživatelský avatar
Michal(zetor)
Příspěvky: 4196
Registrován: stř pro 12, 2007 9:19 pm
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#875 Nový příspěvek od Michal(zetor) »

Hadičky mám od nádrže až po ac pumpu nové i filtr benzinu. Aha no tak zkusím vyměnit tu ac pumpu. To jsem ani nevěděl že v ní je zpětný ventilek 8) Koukal jsem na internetu na nové ac pumpy. Máte s tím někdo zkušenost? Vydrží to něco když to je na domaděl a nejezdí tak často ;-)

jean
Příspěvky: 3015
Registrován: stř zář 22, 2021 8:15 pm
Bydliště: Europa

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#876 Nový příspěvek od jean »

Možno do nej len behla nejaká špinka, najprv to skús len vyčistiť. Ja už si to nepamatám, jak to bolo, je to tuším membránové čerpadlo naháňané od kľukovy (myslím). Nejaká spätná klapka v tom byť musí, inak by to nemalo dôvod čerpať jedným smerom. To kľudne môže prepúšťať len minimálne, pri dennom použití by to fungovalo, ale státím benzín pomaly stečie. Na našej škodovke sa muselo naťapkať ručne po každom niekoľkodňovom státí, ani mi to neprišlo divné.

Ešte ma napadlo, že ak by netesnil ventil karburátorovej plavákovej komory, tak by mohol vzniknúť tento problém? Nemám skúsenosť, tipujem podľa skútra, čo som mal. Ten ked mal prázdnu plavákovú komoru, tak bolo ťažké naštartovať, lebo kohút na nádrži bol ovládaný podtlakom v saní.

Uživatelský avatar
pawka
Příspěvky: 4661
Registrován: úte led 11, 2011 9:35 pm
Bydliště: Svitavy

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#877 Nový příspěvek od pawka »

Michal(zetor) píše: pon lis 08, 2021 9:51 am Prosim vas neobjednaval jste si nekdo z internetu v metrazi zapalovaci kabel, fajfky a koncovky na kabely do civky a rozdelovace?
Kabel i fajfky jsem nasel ale nemohu najit kde koupit koncovky co jdou z civky do rozdelovace a z rozdelovace na kabely ke svickam.
Chci si udelat kabely sam. Protoze ty co dnes koupim tu sadu tak to proste za nejakou dobu nefunguje nevim proc.
Ted me to zaclo delat ze jde na tri nekdy na dva valce a kdyz povytahnu kabel fajfku ze svicky a necham ji jen tak strcenou u svicky tak to funguje. Nevim nechapu to.
To mě přesně dělá taky u 2 a 4 válce jak odpojím kabely že svíček a dám je trošičku dál, chod motoru se hodně zlepší. Jinak je to špatný
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem

Odpovědět

Zpět na „Motory“