Motor Škoda Felicia 1,9D - zapojení motoru v traktoru

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Lukkasqo
Příspěvky: 34
Registrován: ned říj 06, 2019 3:44 pm
Bydliště: Podhajska

Re: Motor Škoda Felicia 1,9D - zapojení motoru v traktoru

#166 Nový příspěvek od Lukkasqo »

Dnes mám čas idem stym niečo porobit .. idem najprv osadiť nejako motor do traktora lebo na zemi sa okolo toho nerobí bohvie ako ... skúšal som ho štartovať na sekundu chytil ale v chode sa neudržal ... Preto ho chcem osadiť a spraviť elektriku už potom nech tu nemusím na zemi spájať všelijako kable takze idem nato uvidím či sa mi niečo podarí vyspekulovat

zelenac
Příspěvky: 2112
Registrován: sob srp 29, 2009 9:11 am
Bydliště: LM a castejsie kamio

Re: Motor Škoda Felicia 1,9D - zapojení motoru v traktoru

#167 Nový příspěvek od zelenac »

Chces osadit do traktora motor o ktorom nic nevies a nemas ho vyskusany :shock: ?To sa robi na stojane,ci na palete!Namontovat chladic,nakopnut motor,zohriat na prevadzkovu teplotu,skontrolovat ci netlaci do vody,ci maze teply na volnobehu.....potom sa to zamontuje do stroja.Usetri sa tym hodne jebacky :)

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15666
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Motor Škoda Felicia 1,9D - zapojení motoru v traktoru

#168 Nový příspěvek od oco13 »

https://stroje.bazos.sk/inzerat/1053363 ... raktor.php
Obrázek

Mám taký dojem , že z výmeny motora nič nebude :-/

Tom45
Příspěvky: 20
Registrován: čtv úno 14, 2019 7:07 pm
Bydliště: Dyjákovice

Přehřívání motoru.

#169 Nový příspěvek od Tom45 »

Ahoj. Chlapi má někdo z vás na traktoru motor z Felicie 1.9d? Potřebuji poradit jak pospojovat hadice na chladící soustavu. Pořád se mi přehřívá motor. Musí být chladič výš usazený než motor.? Tak mi někdo radil. Prý kvůli vzduchu.

Uživatelský avatar
exot
Příspěvky: 3795
Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
Bydliště: Český ráj 294 11
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motoru.

#170 Nový příspěvek od exot »

Spis bych zkontroloval cerpadlo zda nema "ulamanou" vrtulku a pripadne vyhodil termostat .Jasny je lepsi kdyz je chladic drtek výš ale pokud dáš do nejvyšího místa odvzdušnovak bude to fungovat i tak.Ještě může byt teoreticky problém se zanesenym chladicem ale to je velmi malo pravděpodobné.
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)

Vladislav Šebeň
Příspěvky: 800
Registrován: úte čer 19, 2018 3:29 pm
Bydliště: Trenčín

Re: Přehřívání motoru.

#171 Nový příspěvek od Vladislav Šebeň »

Mam motor z golfa3 co je v podstate rovnaky ako felda 1,9d a tento problem som nepostrehol.
Mam chladic z 1203ky aj vrtulu a ta sa toci cez remen od kluky, cize stale.. chladic mam tak akurat pred motorom malicko vyssie. Prepojil som okruh kurenia, termostat plne funkcny ale zatial som ho neprehrial, skor mam pocit ze ho ani riadne nezohrejem..ako kedy..este je dobre skontrolovat teplomer, ci dobre ukazuje, cidlo mam hned na vystupe teplej vody z motora do chladica.
Každý robí ako vie..
Niekto vie a niekto nie..

Tom45
Příspěvky: 20
Registrován: čtv úno 14, 2019 7:07 pm
Bydliště: Dyjákovice

Re: Přehřívání motoru.

#172 Nový příspěvek od Tom45 »

Čerpadlo je nový. Vrtule je elektronická na tlačítko ne na čidlo takže i když ji zapnu hned jak nastartuji tak se to stejně přehřeje. Ale spíš by zajímalo to zapojení hadic.potreboval bych nějakej náčrt.

Uživatelský avatar
exot
Příspěvky: 3795
Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
Bydliště: Český ráj 294 11
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motoru.

#173 Nový příspěvek od exot »

Stahni si servisni manual na netu ho urcite najdes.
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5432
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: Přehřívání motoru.

#174 Nový příspěvek od thovt »

Hledal bych to v termostatu.

mastnacek
Příspěvky: 6972
Registrován: pát lis 25, 2011 11:12 am
Bydliště: Broumov

Re: Přehřívání motoru.

#175 Nový příspěvek od mastnacek »

Nemel bys lepsi nechat spinani ventilatoru na cidle a tlacitko pridat pro sichr? Zrovna vcera jsem behal okolo feldy ( 1.3 ) cidlo nespinalo. Uz mam objednany novy, ale na konec jsem stary vytah, diru ucpal jen prstem, zapraseny nebylo, dal jsem ho zpatky, utahnul a najednou ok. Predtim nebylo dotazeny,neteklo, ale slo okamzite lehce povolit klicem.

Lukkasqo
Příspěvky: 34
Registrován: ned říj 06, 2019 3:44 pm
Bydliště: Podhajska

Re: Motor Škoda Felicia 1,9D - zapojení motoru v traktoru

#176 Nový příspěvek od Lukkasqo »

Ak sa nepredá možno budem mat cez zimu čas Ho dorobiť zatiaľ som to musel dať bokom

Daverak
Příspěvky: 77
Registrován: stř dub 21, 2010 9:37 pm
Bydliště: Tabor

Re: Zapojenie Felicia 1,9D

#177 Nový příspěvek od Daverak »

Kinza píše:postup zapojení motoru Felicia 1,9D s Lucasem:

podklady podle kterých jsem zapojoval:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

uzavírací ventil přívodu paliva nemám zapojený přez jednotku, ale přímo na kostru a na +12V(15a klíček)-(je nutno zapojit přez nějakou zátěž, jinak motor nechce chcípat-např dát diodu, nebo zapojit přez relé, přidat odpor...)

aby motor s Lukasem správně fungoval je nutné ho provozovat s řídící jednotkou, k tomu je dobré mít svazek řídící jednotky přímo z auta (dá se ztenčit cca na polovinu až na třetinu)

Popis svorkovnice jednotky:
1- alternátor otáčky W nutné
2- ventil dorazu plné zátěže nutné
3- teploměr (červený vodič) nutné
4- +12V (15a-klíček) nutné
5- potenciometr signálu zatížení nutné
6- potenciometr signálu zatížení nutné
7- dveřní spínač nemám zapojeno
8- kostra nutné
9- +12V (30 od startéru) nutné
10- ovládání relé žhavení nutné-pokud chcete automat žhavení
11- kontrolka žhavení (přístrojovka) volitelně já mám kontrolku napojenou na silový kabel žhavení, aby mi svítila i při ručním žhavení
12- signál startu nemám zapojeno
13- ovl. ventil zpětného vedení plynů volitelně já nemám zapojeno
14- ventil počátku vstřiku nutné
15- sytič-ventil zvýšení volnoběžných otáček volitelně já nemám zapojeno, vyšší spotřeba než se motor ohřeje
16- signál žhavení od relé nutné-pokud chcete automat žhavení
17- diagnostika volitelně já mám zapojeno
18- není zapojeno

pokud se nezapojí některý vodič označený "nutné" nebude motor fungovat dobře (z vlasní zkušenosti :), jak se nezapojení toho kterého vodiče projeví na chodu motoru je popsáno v servisní příručce )

Svorkovnice diagnostiky:
4- kostra
7-jednotka(17)
16- +12V

takto mám motor zapojený a funguje jak má- snad to pomůže

Nemáte někdo ty podklady co byly v obrazkach a uz. Nejdou nacist,?

Odpovědět

Zpět na „Motory“