PARTNER + přívěsný vozík
Moderátor: DYK
Re: PARTNER + přívěsný vozík
víš něco bližšího o těch výprodejích?
Re: PARTNER + přívěsný vozík
Romusu, ty máš dvě možnosti. Buď půjdeš cestou Brita, je to levnější a necháš si udělat jinou řemenici na převodovku a jiný řemen, pak se zrychlí všechny rychlosti a nebo měnit převody v převodovce. U obojího to chce počítat a znát seriová data, kolik co asi tak točí, nebo si to "osahat" abys to nepřehnal. V kodu převodovky peerless jsou zakodovaný i převodový poměry a podle "not" k jednotlivým typům se dají koupit různá soukolí. Ale ne u nás. Jsou to kola, která spolu zabírají a na jednom se zub ubere a na pruhém se musí přidat, protože kola hnací mají jednu osu a kola hnaná taky. Nebo rozdělat převodovku, zjistit poměry posledních dvou, rychlost je jaksi známá z návodu a dopočítat co by pomohlo. Zda zub nebo dva. Je to o montáži a demontáži několikrát dokola, když to děláš odhadem. U kupovaných setů je to jasně napsaný na papíře. Já bych ti doporučil jít cestou Brita bude to za pakatel proti tomu druhýmu a můžeš vyzkoušet těch řemenic víc. Vždycky ale bude potřeba řešit i klíňák, ale to se taky dá. No a postupem času se třeba sežene z nějakýho vraku převodovka, rozděláš si ji a můžeš ladit. Nic tě nebude tlačit, neb stroj pojede a ty budeš mít na všechno čas a až budeš nachstanej, jen přehodíš převodovku.
Dovolím si jednu odbočku, nelepší "formule" jak píše Brit, se bělá z MTD ve variátoru. Už tak je to nejrychlejší zpřevodování a jen "úpravou" řemenic to fakt jede. O MTD se říká, že nic moc provedení, asi jo, ale ten variátor se jim povedl. Jsou tam jehlová ložiska, takže toto není zase tak odfláklé.
Dovolím si jednu odbočku, nelepší "formule" jak píše Brit, se bělá z MTD ve variátoru. Už tak je to nejrychlejší zpřevodování a jen "úpravou" řemenic to fakt jede. O MTD se říká, že nic moc provedení, asi jo, ale ten variátor se jim povedl. Jsou tam jehlová ložiska, takže toto není zase tak odfláklé.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: PARTNER + přívěsný vozík
Brite no měl jsem na mysli ty výprodeje a slevové akce, co se dělají ke konci sezony a to není nic tajnýho, nebo dostupnýho jen pro "někoho". Je to veřejná informace a najdeš na to i reklamu na jejich tránkách (SECO ), nebo na stránkách jejich prodejců. Nic víc o tom nevím.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: PARTNER + přívěsný vozík
díky, budu se snažit na to nezapomenout
Re: PARTNER + přívěsný vozík
Ale jiný než hydro nemají
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: PARTNER + přívěsný vozík
tak to není nic pro mě
Re: PARTNER + přívěsný vozík
Tak jsem se lek, až mi změk! Raděj jsem se byl na jejich stránkách podívat, zda ti píšu pravdu a asi jo, píšu. Co jsem si všiml tak se mě zdá, že změnili výrobce převodovek z TUFF TORQ na Hydro Gear. V podstatě tyto dva výrobci se dělí o trh s těmato mašinkama.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: PARTNER + přívěsný vozík
mrkni se na netu, jaké rozměry se vyrábí...
Re: PARTNER + přívěsný vozík
To jsme si nerozuměli. Nemyslel jsem tím zadat výrobu "klíňák na míru", ale koupit kratší-delší a na míru novým převodům-řemenicím. Brit by ti mohl napsat jak došel k míře nové řemenice, jak řešil nákup nového klíňáku s jinou mírou, myslím že kupoval kratší, jestli by to sneslo ještě rychlejší převod atd atd. Vem si kolik to má teď psanou maximálku a kam se s ní chceš dostat. Tak si to propočítej a ten Brit ti určitě taky poradí. Žejo Brite!!
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: PARTNER + přívěsný vozík
většina řemenů se vyrábí po 5 mm odstupech. Záleží na rozměrech
Re: PARTNER + přívěsný vozík
No a něco dá výběr řemene a něco napínací kladka a to by bylo, aby to nebylo.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: PARTNER + přívěsný vozík
přesně tak jsem to řešil
Re: PARTNER + přívěsný vozík
Ty Brite, jestli Challenge AJ 92 od SECO group bude na trhu i s dvouválcem B&S bude to celkem pecka a velký konkurent. Jinak bude muset stačit i ten jednoválec, no. Nemám 100% informace, ale neměl by mít hydro, takže jako domácí "komunální" strojek asi dost vydrží. Víc budu vědět z Techagra. Tento by tě fakt mohl zajímat. Slušná pojezdová max. rychlost. No, máme se letos asi na co těšit. Říkám, nemám zatím jasné informace, ale jak se mi to jeví v mé hlavě mohl by to být jasný leadr v porovnáních cena-výkon- užitná hodnota-kvalita. Pak by stačilo si pohrát s průměrem hlavně zadních kol a bude to "dravec". To jen pro ty, co chtějí "tunit".
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod