PARTNER + přívěsný vozík
Moderátor: DYK
Re: PARTNER + přívěsný vozík
Já mám jen P11577RB a používám ho pouze na sekání ale dostal pod stromeček na čumák sněhovou frézu. Zatím si ani neškrtl. Není sníh
A takhle vypadá : http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 15#p401986
A takhle vypadá : http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 15#p401986
Re: PARTNER + přívěsný vozík
Brite a když jsi psal před dvěma lety, že jsi do převodovky nalil převoďák, nedere se někudyma ven?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: PARTNER + přívěsný vozík
A víš že zatím ne? Udělal jsem to i u staré sekačky a tam mi to malinko slzelo kolem brzdy. Dnes už bych tam dal raději MOGUL PZ0P. Je hustější a rozhodně nevyteče. Tenkrát jsem ho neznal.
Re: PARTNER + přívěsný vozík
Tak to buď rád! Olej v převodovce může při provozu vytvářet jakýsi tlak a peerless nemá zrovna nějak dobrý odvětrání i proto, že ji nepotřebuje. Navíc v tom obalu není nějak extra místo, je to udělaný "na fest". Tu vazelinu jsi vybral dobře klidně by tam mohla být a netlačilo by to.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: PARTNER + přívěsný vozík
Neboj odvětrání jem dělal na obou špajzkách. Na šroubu co drží jen nějaký šusplech( díra je průchozí skrz odlitek skříně) jsem udělal podélnou drážku a svou funkci plní výborně.
Re: PARTNER + přívěsný vozík
Psal jsi taky, že jsi změnou průměru řemenice "zrychlil" pojezd. Je to taky už ale dva roky. Neskoušel jsi jít i cestou změny převodů v převodovce? Prostě výměna jednoho až dvou soukolí na konci rozsahu, aby se jinak zachovalo pojezdové rychlosti pro práci a třeba pro přejezdy aby to frčelo. Já jsem jel na upraveném ale variátorovém MTD co jelo zhruba 30km/h a jak je to malý bylo to aji dost, každopádně už musel člověk přemýšlet, než vzal za volant a kolik zatočit hlavně s tím počítat, jinak nebyl problém nedobrovolně opustit sedadlo.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: PARTNER + přívěsný vozík
Když jsem se v tom šťoural, bylo to v záruce a do převodovky jsem nevhtěl vůbec zasahovat. Pouze jsem udělal řemenici na převodovce o 20 mm menší a dal kratší řemen. 3 Rychlost je zhruba jako 4 originál. Neměřil jsem to ale je to znát. Navíc nemám možnost výroby ozubených koleček a tak jsem o tom ani neuvažoval.
Re: PARTNER + přívěsný vozík
Ta nutnost možnosti výroby ozubených koleček je v tomto případě celkem nutná.To je fakt. Nechápu, proč se zde nadá na tyto převodovky nic koupit tak jako jinde mezi narnálníma lidma. Pak by si člověk mohl poskládat co by chtěl a hrát si s tím do nekonečna. Ono je to stejný jako s dílama na hydrostaty. Nejbližší oficiální zastoupení je myslím v Itálii, nebo já o jiném nevím. Já teda tvrdím, hydra nebrat, dokud to jede dobrý, ale jak se v průběhu práce pro udržení rychosti musí víc sešlápnout pedál, je na počátku smrti. Filtr oleje tam je, ale pro výměnu nedostupný, mění se až při repasy převodovky a věřím tomu, že by se pravidelnou výměnou jak oleje tak filtru problémy oddálily. No a poslední úder za krk těm převodovkám jsou taky ty všelijaký kolíbky, aby se majitel dostal pohodlně k nožům. Jenže to se ze dna zvedne bordel a vybře jak čerpadlo tak motor. Ale to už je jiná.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: PARTNER + přívěsný vozík
Já taky nejsem příznivcem hydra. Máš pravdu, že by se dala spousta věcí vylepšit ale musíme si uvědomit za jakých podmínek vzniká konstrukce a výroba těchto strojů. Co nejnižší náklady na výrobu a životnost max 5 let. Pak si kup nový. Celé je to udělané na hranici funkčnosti a je to postavené pouze na sekání. Pokud budeš chtít další využití, úměrně tomu se zkracuje životnost stroje. O něčem jiném jsou mašinky ze SecoGroup. Ale také cena je někde jinde.
Re: PARTNER + přívěsný vozík
Mám dotaz. Šly by vyměnit kolečka v převodovce v husqarně lt151? Není to hydrostat. Potřebuju kolikrát jet rychleji, ale nedá se. Ještě bych se chtěl zeptat, zda-li když vyměním ty kolečka v té převodovce nezmění se třeba to, že budu muset vozit lehčí náklady? Resp. méně to zatěžovat. Děkuji
Věrný člen agresorů.com
Re: PARTNER + přívěsný vozík
1) Myslím že ty kolečka by ti někdo musel vyrobit.
2) Změnou převodu do rychla, ztrácíš sílu
3) Nedělej ze sekačky formuli
2) Změnou převodu do rychla, ztrácíš sílu
3) Nedělej ze sekačky formuli
Re: PARTNER + přívěsný vozík
kolečka bych si něchal vyrobit
mě by stačilo kdyby to jelo tak těch 15km/h
mě by stačilo kdyby to jelo tak těch 15km/h
Věrný člen agresorů.com
Re: PARTNER + přívěsný vozík
Je fakt, že ty sekací traktory z Jičína patří mezi ty nejbytelnější. Jak přední nápravou, tak rámem. Dají se pořídit i s jiným názvem a tím pádem dráž. Celé to ale zabíjí pro mne použití převodovky ať K 46 nebo K66. Rozdíl v ceně nákupu těch převodovek nepatrný, při namontování značný. To se liší jen nechanickou uzávěrkou.Brit píše:Já taky nejsem příznivcem hydra. Máš pravdu, že by se dala spousta věcí vylepšit ale musíme si uvědomit za jakých podmínek vzniká konstrukce a výroba těchto strojů. Co nejnižší náklady na výrobu a životnost max 5 let. Pak si kup nový. Celé je to udělané na hranici funkčnosti a je to postavené pouze na sekání. Pokud budeš chtít další využití, úměrně tomu se zkracuje životnost stroje. O něčem jiném jsou mašinky ze SecoGroup. Ale také cena je někde jinde.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: PARTNER + přívěsný vozík
Já do té fabriky jezdím a pokaždé když vidím ty hory zabalených strojů, mám strašnou chuť si jeden hodit na návěs Mají to tam moc dobře hlídané kamerovým systémem. Ale stejně si myslím že cena by měla být mnohem nižší. Je to otázka poptávky Oni asi odbyt mají.
Re: PARTNER + přívěsný vozík
Tak určitě, odbyt mají. Dělají i pro jiný značky. Levnější by to mohlo být, to si myslíme o všem co se prodává, ale tady asi opravdu ano, protože když mají výprodeje, jsou ceny o dost níž a nevěřím, že i ta nižší cena je "z ruky do huby".
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod