založím ji tady vlákno. Kubotku jsem koupil s poruchou převodovky, tak snad se podaří ji dát dohromady. Dle YT je tohle častá závada tohoto modelu, kdy se rozsype ložisko náhonu od motoru. Mám takovou vizi, že původní kuličkové ložisko nahradím pro vyšší životnost dvouřadým. Další opravy budou vyztužení přední nápravy+odstranění vůlí, údržba motoru a uvidíme...
Demontáž převodovky
Oco...to nebyla stížnost na palcové míry Jen mi to připomnělo, jak v 90-letech se těžko sháněly gufera na japonské motorky Že prostě mají tuhle zvyklost mít takové "zajímavé" míry
Převodovka rozpůlená. Silovou větev, kde je v litinovém bloku čerpadlo rozdělávat nebudu. Co jsem měřil různé díly dle manuálu, tak jsou prakticky bez opotřebení. Budu měnit jen nějaká ložiska a gufera. Samozřejmě i poškozené ozubené kolečko a opravit karter...sítko vše pochytalo
furt špekuluju, jak tohle opravit Teď je ložisko a gufero dostupné pouze z vnitřní strany převodovky, což se mi nelíbí pro případnou výměnu gufera či ložiska...