ISEKI TU 185 F
Moderátor: DYK
Re: ISEKI TU 185 F
Také zdravím,
ale asi neporadím. Jediné co jsem řešil byl filtr před čerpadlem. Jestli ti nevydává žádný zvuk, tak bude problém v elektrice. Pokud vrká a nedává, tak to bude asi na trase nádrž - čerpadlo.
ale asi neporadím. Jediné co jsem řešil byl filtr před čerpadlem. Jestli ti nevydává žádný zvuk, tak bude problém v elektrice. Pokud vrká a nedává, tak to bude asi na trase nádrž - čerpadlo.
Re: ISEKI TU 185 F
Ahoj, po delší době zase dotaz. Kde se doleva olej do serva hydraulicky? Mělo by tam být i nějaké sítko.
Jinak předchozí problém vyřešilo výměna čerpadla.
Jinak předchozí problém vyřešilo výměna čerpadla.
Re: ISEKI TU 185 F
Zdravím,
pod baterii je nádržka s nalévacím hrdlem.
pod baterii je nádržka s nalévacím hrdlem.
Re: ISEKI TU 185 F
Děkuji za odpověď.
A kde je prosím filtr na olej v převodovce? Je tam také nějaké sitko?
A kde je prosím filtr na olej v převodovce? Je tam také nějaké sitko?
Re: ISEKI TU 185 F
Zdravím ,před dvěma roky jsem vyměnil Iseky za Kubotu a to hlavně kvůli nutnosti většího výkonu čelního nakladače. Až de dneška s Kubotou velká spokojenost. Potřebuji radu ohledně převodovky na Kubotě GL32. Traktor se najednou zastavil , motor běží, hydraulika zadních ramen a čeláku funguje normálně, ale traktor se ani nehne. Vlastně na redukci se pohybuje velmi pomalu, ale bez výkonu. Rychlost zařazená je, zabržděný není. Ještě než se tato závada projevila, tak jsem zaznamenal, že při řazení reverzu bylo slyšet škrtnutí zubů. Přestal fungovat i posilovač řízení. Prodejce mi naznačil, že je špatný koš v převodovce od hydrauliky. Vůbec netuším co by znamenala případná výměna tohoto koše. Nemá někdo podobnou zkušenost? Děkuji za odpovědi.
Re: ISEKI TU 185 F
Měl jsem podobnou závadu u traktoru bez reversu.
Přenos výkonu mezi motorem a převodovkou je v v tunelu přenášen hřídelí, která je volně zasunuta a proti podélnému posuvu zajištěna jen kroužky na hřídeli. Když se tyto kroužky ochroustají, hřídel se na jedné straně zasune a tím přenos výkonu rozpojí.
V mém případu bylo potřeba lousknout traktor, odpojit motor od převodovky v místě spojky a opětovně zafixovat tuto hřídel. Koukal jsem, že se tyto hřídele prodávají i jako náhradní díl.
Přenos výkonu mezi motorem a převodovkou je v v tunelu přenášen hřídelí, která je volně zasunuta a proti podélnému posuvu zajištěna jen kroužky na hřídeli. Když se tyto kroužky ochroustají, hřídel se na jedné straně zasune a tím přenos výkonu rozpojí.
V mém případu bylo potřeba lousknout traktor, odpojit motor od převodovky v místě spojky a opětovně zafixovat tuto hřídel. Koukal jsem, že se tyto hřídele prodávají i jako náhradní díl.
Re: ISEKI TU 185 F
to honzauta, vypadá to na větší problém.
Jelikož mi nejde ani posilovač řízení, tak je v asi v pr.eli nějaké heblo, které dáva částečně tlak pro posilovač řízení a částečně pro pohyb traktoru. Vůbec nevím o co de. K informacím, ev. k rozkresům se nemůžu dostat.
Kuboťáci nikdo nemá podobnou zkušenost jako já?
Jelikož mi nejde ani posilovač řízení, tak je v asi v pr.eli nějaké heblo, které dáva částečně tlak pro posilovač řízení a částečně pro pohyb traktoru. Vůbec nevím o co de. K informacím, ev. k rozkresům se nemůžu dostat.
Kuboťáci nikdo nemá podobnou zkušenost jako já?
Re: ISEKI TU 185 F
Máš mechanickou převodovkou nebo hydro? Pokud mechanickou tak bych tipoval to stejné co píše Honzauta.
Hinomoto N249
Re: ISEKI TU 185 F
To je rada GL , teda to isté čo FX u Yanmarov - Powershift, radenie pod záťažou teda niečo ako automat u osobákov. Tam je to kombinacia hydrauliky a mechaniky. Všetci to ospevujú pokial im to funguje , ale že zohnať na to servis je skoro nemožné, to už nenapíše nikto.
Re: ISEKI TU 185 F
to bude závada na powershiftu. Ten je napojen na čerpadlo, které ovládá posilovač řízení. Teď je jen otázka, kde bude cHyba....
Je to tento dekl z boku zespodu na převodovce. S tím stříbrným deklem...(foto z netu)
https://www.japonsketraktory.cz/produkt ... 2-grandel/
Co konkrétně tam může být je otázka, je tam toho hodně
https://www.youtube.com/watch?v=IfwOIsPxMcg
Je to tento dekl z boku zespodu na převodovce. S tím stříbrným deklem...(foto z netu)
https://www.japonsketraktory.cz/produkt ... 2-grandel/
Co konkrétně tam může být je otázka, je tam toho hodně
https://www.youtube.com/watch?v=IfwOIsPxMcg
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: ISEKI TU 185 F
No jestli je to společné s hydr.řízením, tak bych začal nádobkou s hydr. olejem pro posilovač, na své Yanmaru FX 285 ji mám vedle baterie vepředu a projevovalo se to podobně, že šlo ztuha řízení. Jak moc je to však společné s powershiftem netuším.
Kdysi dávno se tady na foru motal kluk od Nového Jičína a ten dovážel traktory z Japonska. Převodovku powershift měl celkem nastudovanou i nechal vyrábět hřídele do ní.
Začal bych tedy olejem, čerpadlem. Pak bych dohledal toho kluka a poradil se.
Kdysi dávno se tady na foru motal kluk od Nového Jičína a ten dovážel traktory z Japonska. Převodovku powershift měl celkem nastudovanou i nechal vyrábět hřídele do ní.
Začal bych tedy olejem, čerpadlem. Pak bych dohledal toho kluka a poradil se.
Re: ISEKI TU 185 F
Vlastní převodovku powershift pěkně popisuje ruský bratr
Re: ISEKI TU 185 F
tohle si saje olej ze zadní převodovky...na motoru jsou dvě čerpadla za sebou. Jedno tlačí pro zadní ramena a druhé do posilovače řízení+powershiftu. Možná je něco s čerpadlem nebo posilovačem, pak ale ty zuby v reverzu....
Ten kluk byl, pokud se nepletu Pepa36 a dělal Yanmary...
Ten kluk byl, pokud se nepletu Pepa36 a dělal Yanmary...
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas