Honda Mighty 13R
Moderátor: DYK
Re: Honda Mighty 13R
Po tri a pol mesiaci konečne prišli manžety na prednú nápravu z USA. Cena 165e za 4 kusy.
- other-side
- Příspěvky: 2798
- Registrován: ned pro 07, 2008 1:29 am
- Bydliště: Perštejn
Re: Honda Mighty 13R
Blahopřeju.
Re: Honda Mighty 13R
Máš nahrabáno co teda pořídíš?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
- other-side
- Příspěvky: 2798
- Registrován: ned pro 07, 2008 1:29 am
- Bydliště: Perštejn
Re: Honda Mighty 13R
Tak třeba dneska se ukázalo, že startér už není co by měl bejt. Jako točí pěkně, ale vypadává ozubek, občas jede naprázdno.
Nabídka startérů je bohatá.
Snad to nějak vyřeším.
To jen tak na okraj.
Co se dalších kroků týče, popravdě, nejradějc bych "hrabal" dál. Nejde ani tak o peníze, ale že jo, děti a rodina ti dost změní priority. A život, ten pozemský, není nekonečný. Úplně na začátku jsem chtěl místo všeho karavan a projezdit evropu, bylo by to hezký. Ale nemám covid pass a mít nebudu, takže i to je passé. Celkově té histerii nerozumím a jediný co v tom vidím je tahání peněz ze státního systému, prostě tunel na stát a likvidace osvč. A jelikož nejde holičství, tak mám na hlavě zatím jednu tzv palmičku, tj culík. Hrozný.
To tu ale nevyřešíme a odmítám tu o tom diskutovat.
Co se traktorku týče, pokud na nějaký dojde, a já bych si to přál, tak co já vím, nechci řadičku mezi nohama, nechci bez SPZ a chci nový.
Odbočka, můj oblíbený sachsen dýler má v akci Solis za 176kč s DPH, teď nevím 20/26hp? a 6+2.
To jen pro srovnání ojetej japonec a novej ind, s dílama a zárukou.
Viděl jsem nějaký videa Solise, Jindřichův Hradec? Asi jo. Chci se k nim podívat. Za mě buď hydro nebo 9+9.
Jenže známe to, s jídlem roste chuť. Pak člověk potřebuje kabinu, protože na něj fouká, pak potřebuje aby to po silnici jelo rychlejc, nekonečný.
Taky jsem měl snahu přejít na plátce DPH, i proto, že kdybych letos dělal vše co mám, tak jsem přes mega. Naštudoval jsem si to, protože těch mejch 20-30 faktur, to bych si zvládnul dělat sám. Chtěl jsem řešit odpočty DPH, pač potřebuju nový auto, traktor a chci stavět. Jenže, se ukázalo, že jako plátce DPH mě nikdo z odběratelů nechce. Takže nic.
A tak jsem prostě peníze na traktor dal na chvilku jinam. Vyplatilo se. Potěší to, ale i bez toho se dá žít.
Nabídka startérů je bohatá.
Snad to nějak vyřeším.
To jen tak na okraj.
Co se dalších kroků týče, popravdě, nejradějc bych "hrabal" dál. Nejde ani tak o peníze, ale že jo, děti a rodina ti dost změní priority. A život, ten pozemský, není nekonečný. Úplně na začátku jsem chtěl místo všeho karavan a projezdit evropu, bylo by to hezký. Ale nemám covid pass a mít nebudu, takže i to je passé. Celkově té histerii nerozumím a jediný co v tom vidím je tahání peněz ze státního systému, prostě tunel na stát a likvidace osvč. A jelikož nejde holičství, tak mám na hlavě zatím jednu tzv palmičku, tj culík. Hrozný.
To tu ale nevyřešíme a odmítám tu o tom diskutovat.
Co se traktorku týče, pokud na nějaký dojde, a já bych si to přál, tak co já vím, nechci řadičku mezi nohama, nechci bez SPZ a chci nový.
Odbočka, můj oblíbený sachsen dýler má v akci Solis za 176kč s DPH, teď nevím 20/26hp? a 6+2.
To jen pro srovnání ojetej japonec a novej ind, s dílama a zárukou.
Viděl jsem nějaký videa Solise, Jindřichův Hradec? Asi jo. Chci se k nim podívat. Za mě buď hydro nebo 9+9.
Jenže známe to, s jídlem roste chuť. Pak člověk potřebuje kabinu, protože na něj fouká, pak potřebuje aby to po silnici jelo rychlejc, nekonečný.
Taky jsem měl snahu přejít na plátce DPH, i proto, že kdybych letos dělal vše co mám, tak jsem přes mega. Naštudoval jsem si to, protože těch mejch 20-30 faktur, to bych si zvládnul dělat sám. Chtěl jsem řešit odpočty DPH, pač potřebuju nový auto, traktor a chci stavět. Jenže, se ukázalo, že jako plátce DPH mě nikdo z odběratelů nechce. Takže nic.
A tak jsem prostě peníze na traktor dal na chvilku jinam. Vyplatilo se. Potěší to, ale i bez toho se dá žít.
- Ondras83
- Příspěvky: 10022
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honda Mighty 13R
Proč plátce DPH nikdo nechce?
- other-side
- Příspěvky: 2798
- Registrován: ned pro 07, 2008 1:29 am
- Bydliště: Perštejn
Re: Honda Mighty 13R
dělám výsadby pro obce/města, obeslal jsem je a prostě s DPH ne, resp, nebudou uplatňovat odpočet DPH, takže jim moje DPH akorát zvedne cenu, což někoho odradí a někoho ne
jako je to škoda
jako je to škoda
- other-side
- Příspěvky: 2798
- Registrován: ned pro 07, 2008 1:29 am
- Bydliště: Perštejn
Re: Honda Mighty 13R
jelikož mám dlouhodobé neshody v oblasti tématu čínského moru, nedokážu se odprostit od potřeby otevírání očí slepým a jsem za to trvale peskován, požádal jsem správného admina o smazání mého profilu
co se Kyklopa týče, v případě potřeby jsem k dispozici na mailu: martin@peceokrajinu.cz
co se Kyklopa týče, v případě potřeby jsem k dispozici na mailu: martin@peceokrajinu.cz
Re: Honda Mighty 13R
Othere.....smazáním svého profilu, nic nevyřešíš. Otevírání čí slepým, je Tvůj pohled na věc......buďme rádi, že jsme tak různí
Sice offtopic: mrkni se něco o mniších v Tibetu nebo od pramene Gangy....dozvíš se mnohé, platné i v ČR
Sice offtopic: mrkni se něco o mniších v Tibetu nebo od pramene Gangy....dozvíš se mnohé, platné i v ČR
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Honda Mighty 13R
Čavte. Prikladám elektrickú schému pre Mighty 11, malo by to byť to isté aj pre 13R. Možno sa niekomu bude hodiť.
[img]https://img31.rajce.idnes.cz/d3101/17/17158/17158577_ba8dd839b5ec5caa76dfbe89dfb78d37/images/HondaMightyRT1100schma.jpg?ver=0]
[img]https://img31.rajce.idnes.cz/d3101/17/17158/17158577_ba8dd839b5ec5caa76dfbe89dfb78d37/images/HondaMightyRT1100schma.jpg?ver=0]
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: sob zář 03, 2022 9:15 pm
- Bydliště: Perštejn
Re: Honda Mighty 13R
před pár týdny proběhla výměna motoru, Honda toho měla po 34 letech dost a opravovat vylágrování nemělo smysl
s ohledem na nedostupnost náhradních dílů na traktůrek jsem zvolil ujgurský motor Lifan 420ccm, z Wiltecu, GX 390 s elektro startem těžko dostupná a na mnou vybraný B&S 14HP by zase nepasovalo oplechování z původní hondy, což je škoda, neb prodejce mám za humny
na setrvačníku jsem udělal tři díry se závitem, aby tam šel přidělat unašeč hřídele od převodovky, trochu poupravil hejblata na sytiči, doplnil o původní ovládání plynu a hotovo
zbylo mi složité originál honda zapalování
asi jediný rozdíl mezi hondou a kopií hondy (krom výkonu) byl ten setrvačník, klínek jinde, takže nešlo přehodit setrvák, a karbec s manuálním uzávěrem a hadičníkem jinak
stroj běhá, starty hned, síla je znát
propíchlé přední pneu (2 plátna) léčím lepícím sprejem na pneumatiky, sprej za 140kč udělal už hodně dobroty, jezdím totiž občas v nízkých trnkách
jinak nic novýho
s ohledem na nedostupnost náhradních dílů na traktůrek jsem zvolil ujgurský motor Lifan 420ccm, z Wiltecu, GX 390 s elektro startem těžko dostupná a na mnou vybraný B&S 14HP by zase nepasovalo oplechování z původní hondy, což je škoda, neb prodejce mám za humny
na setrvačníku jsem udělal tři díry se závitem, aby tam šel přidělat unašeč hřídele od převodovky, trochu poupravil hejblata na sytiči, doplnil o původní ovládání plynu a hotovo
zbylo mi složité originál honda zapalování
asi jediný rozdíl mezi hondou a kopií hondy (krom výkonu) byl ten setrvačník, klínek jinde, takže nešlo přehodit setrvák, a karbec s manuálním uzávěrem a hadičníkem jinak
stroj běhá, starty hned, síla je znát
propíchlé přední pneu (2 plátna) léčím lepícím sprejem na pneumatiky, sprej za 140kč udělal už hodně dobroty, jezdím totiž občas v nízkých trnkách
jinak nic novýho
klasickej zemědělec: moc horko, moc zima, moc mokro, moc sucho, atd atd
Re: Honda Mighty 13R
Gratulujem, že sa ti to podarilo. Pôvodný karburátor si neprehodil na nový motor? A prívod paliva máš cez pôvodný elektr.ventil na hadičke? A čo výfuk? Pasuje pôvodný?
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: sob zář 03, 2022 9:15 pm
- Bydliště: Perštejn
Re: Honda Mighty 13R
hodně jsem to řešil, chtěl jsem to dělat až v zimě, ale už to nešlo odkládat
nakonec jsem zvolil co nejméně invazivní řešení, asi by tam šel nacpat i dvojválec, B&S má sympatický tuším 14HP nebo 18HP, tak akorát, ale s ohledem na okolnosti jsem zvolil rozměrově stejný motor jako předchozí Honda
výfuk pasoval, karburátor jsem dal ten co je s motorem Lifan (ten Honda mi totiž prasknul, utrhnul jsem závit u odkalovací misky), filtr box jsem předělal na běžně dostupný filtr pro GX 340, je taky na dva šrouby, ale blíž u sebe a filtr je nižší, i když jsem asi měsíc stříkal WD tisícihran na kardanu do převodky, sundat nešel, musel jsem se vpáčit pod plech motoru a povolit tři šrouby co drží unašeč mezi setrvákem a kardanem a pak ho vymlátit, vypáčit, jinak šlo vše povolit krásně, karbec se vypíná buď palivový elmag ventil pod nádrží, nebo ručně na karbecu, takže ten elmag ventil pod karbecem nemám
dával jsem tam zkušebně i jiný karbec pro GX390 s "drátkama" a ten nefungoval, prostě to prskalo, nevím proč, asi jsem tam měl jinou trysku, nevím už
Lifan má proti Hondě jen jednu nabíjecí cívku
no a zapalování jde ze zapalovací cívky rovnou na svíčku, předtím to bylo ze zapal cívky na jinou zapal cívku, k tomu 6 drátů, elmag čidlo na druhý straně setrváku
jenom teda Lifan, čína, materiál bláto,Japonskej matroš tvrdej, pevnej, čína ne, bláto, bláto, bláto
taky mi zbyl v podstatě druhý celý motor, složil jsem si ho, ještě musím doplnit setrvák a novej el startér, to že je trochu vylágrovanej neřeším, chtěl jsem ho použít na nějakou aplikaci (mulčovač, štěpkovač, čerpadlo) a to je hlavní důvod mého přihlášení, abych z Oca dostal moudra, ale ještě jsem se k tomu nedostal, asi přes zimu, je mi totiž líto ten motor vyhodit a na bazaru ho nikdo nechtěl
nakonec jsem zvolil co nejméně invazivní řešení, asi by tam šel nacpat i dvojválec, B&S má sympatický tuším 14HP nebo 18HP, tak akorát, ale s ohledem na okolnosti jsem zvolil rozměrově stejný motor jako předchozí Honda
výfuk pasoval, karburátor jsem dal ten co je s motorem Lifan (ten Honda mi totiž prasknul, utrhnul jsem závit u odkalovací misky), filtr box jsem předělal na běžně dostupný filtr pro GX 340, je taky na dva šrouby, ale blíž u sebe a filtr je nižší, i když jsem asi měsíc stříkal WD tisícihran na kardanu do převodky, sundat nešel, musel jsem se vpáčit pod plech motoru a povolit tři šrouby co drží unašeč mezi setrvákem a kardanem a pak ho vymlátit, vypáčit, jinak šlo vše povolit krásně, karbec se vypíná buď palivový elmag ventil pod nádrží, nebo ručně na karbecu, takže ten elmag ventil pod karbecem nemám
dával jsem tam zkušebně i jiný karbec pro GX390 s "drátkama" a ten nefungoval, prostě to prskalo, nevím proč, asi jsem tam měl jinou trysku, nevím už
Lifan má proti Hondě jen jednu nabíjecí cívku
no a zapalování jde ze zapalovací cívky rovnou na svíčku, předtím to bylo ze zapal cívky na jinou zapal cívku, k tomu 6 drátů, elmag čidlo na druhý straně setrváku
jenom teda Lifan, čína, materiál bláto,Japonskej matroš tvrdej, pevnej, čína ne, bláto, bláto, bláto
taky mi zbyl v podstatě druhý celý motor, složil jsem si ho, ještě musím doplnit setrvák a novej el startér, to že je trochu vylágrovanej neřeším, chtěl jsem ho použít na nějakou aplikaci (mulčovač, štěpkovač, čerpadlo) a to je hlavní důvod mého přihlášení, abych z Oca dostal moudra, ale ještě jsem se k tomu nedostal, asi přes zimu, je mi totiž líto ten motor vyhodit a na bazaru ho nikdo nechtěl
klasickej zemědělec: moc horko, moc zima, moc mokro, moc sucho, atd atd
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: sob zář 03, 2022 9:15 pm
- Bydliště: Perštejn
Re: Honda Mighty 13R
radost byla předčasná
někdy v létě při samovýrobě dříví jsem pozoroval, že motor černí svíčku, černý z vejfuku, až to pak vůbec nejelo, prostě konec
dával jsem to za vinu plno věcem,postupně vyměnil karbec, svíčku (vždy ji to sežralo), kontrola ventilů, až jsem skončil u vzduch filtru, který tam byl původní, jen jsem ho luxoval
sundal jsem filtr box a jelo to jak z praku, až na ty lágry
tak jsem vyměnil motor, který prvních pár momentů běhal parádně
motor je komplet nový, ponechán karbec, svíčka, neponechán filtr box a nádrž
na vzduchový filtr jsem ujel tak 20mth a bordel z něj neleze
a přesto, dnes po 2hodinách jízdy volnoběhem konec, stejný problém jako před výměnou motoru
jelikož jsem anomálie pozoroval už o něco dřív, odpojil jsem chcípák z klíčku, jakože je spínačka špatná, ale nic, svíčky to žere stejně, nakonec to nejede, za ty 2h volnoběhem to sežralo nádrž benzínu a z výfuku šlo černo, ale musel jsem práci dodělat, takže nakonec to sotva jelo
ventily mám zkontrolovaný
a popravdě, vůbec nevím co s tím, nechce se mi věřit, že filtr box by byl zdroj problémů, origo honda filtr byl na dva šrouby, já to změnil na podobný "honda", je nižší a užší, ale furt na dva šrouby
došla mi fantazie, takže až se zase na rok odhlásím, a pak přihlásím, bude to s novým strojem, neb trpělivost už je u konce
někdy v létě při samovýrobě dříví jsem pozoroval, že motor černí svíčku, černý z vejfuku, až to pak vůbec nejelo, prostě konec
dával jsem to za vinu plno věcem,postupně vyměnil karbec, svíčku (vždy ji to sežralo), kontrola ventilů, až jsem skončil u vzduch filtru, který tam byl původní, jen jsem ho luxoval
sundal jsem filtr box a jelo to jak z praku, až na ty lágry
tak jsem vyměnil motor, který prvních pár momentů běhal parádně
motor je komplet nový, ponechán karbec, svíčka, neponechán filtr box a nádrž
na vzduchový filtr jsem ujel tak 20mth a bordel z něj neleze
a přesto, dnes po 2hodinách jízdy volnoběhem konec, stejný problém jako před výměnou motoru
jelikož jsem anomálie pozoroval už o něco dřív, odpojil jsem chcípák z klíčku, jakože je spínačka špatná, ale nic, svíčky to žere stejně, nakonec to nejede, za ty 2h volnoběhem to sežralo nádrž benzínu a z výfuku šlo černo, ale musel jsem práci dodělat, takže nakonec to sotva jelo
ventily mám zkontrolovaný
a popravdě, vůbec nevím co s tím, nechce se mi věřit, že filtr box by byl zdroj problémů, origo honda filtr byl na dva šrouby, já to změnil na podobný "honda", je nižší a užší, ale furt na dva šrouby
došla mi fantazie, takže až se zase na rok odhlásím, a pak přihlásím, bude to s novým strojem, neb trpělivost už je u konce
klasickej zemědělec: moc horko, moc zima, moc mokro, moc sucho, atd atd
Re: Honda Mighty 13R
By si sa čudoval čo dokáže filter box,
Ono očistiť ho ocistis, ale od hrubej nečistoty,
Mikropóry sa zasieraju,,,,
A už nepúšťa toľko vzduchu
Viem čo mi to robilo na kosacke motor Honda...
Tiež som čistil, vyfúkal...
Nebolo to ono, kúpil som nový, a išlo to jak raketa
Ono očistiť ho ocistis, ale od hrubej nečistoty,
Mikropóry sa zasieraju,,,,
A už nepúšťa toľko vzduchu
Viem čo mi to robilo na kosacke motor Honda...
Tiež som čistil, vyfúkal...
Nebolo to ono, kúpil som nový, a išlo to jak raketa
Re: Honda Mighty 13R
Mohlo by byť strhnuté pero na zotrvačníku a posunutý predzápal. Ešte by som pre istotu nahradil elektromagn ventil ručným, tá elektronika býva poruchová, už som videl dve pokazené z troch traktorov čo som spolu v živote videl. Ešte by som vyčistil palivový systtém pre istotu. Na dialku iba špekulujem, môže to byť 100 iných vecí.