Hinomoto E2304
Moderátor: DYK
Re: Hinomoto E2304
Ahoj. Pekne to to ide Aká je maximálna rýchlosť u tvojho stroja? 15km/h ako u všetkých japoncov?
Re: Hinomoto E2304
Re: Hinomoto E2304
Co je nového u Tebe Jirko? Ještě Himíka máš? Mluvil jsi myslím o výměně,ne?
Hinomoto N249
Re: Hinomoto E2304
Jasně že mám :-) . Výměna jen pokud klekne a nepůjde opravit a za traktor s SPZ.
Maká v lese a přepravě. Momentálně moc tedy nejezdím, protože je všude moc bláta, ale jak přimrzne zase bude v provozu více. Budu muset vytahat přes zimu přes 30 m3 a z toho většinu jen Himíkem.
Nyní je takové blbé počasí tak si připravuju materiál na výrobu nástavků pro včely. Zpracovávám zbytky po výrobě trámů a prken na hranolky a palubky.
Jinak tak nějak běžně sem tam něco přibylo (nějaké to tele) a něco šlo na porážku.
Jinak s těmi vstřiky bych nijak moc neblbnul mělo by to postačit je vyndat a vyzkoušet na motoru přímo jestli neukapává a podobně. Já mám totiž zásadu nerejpat se zbytečně v něčem co funguje. Většinou je to zbytečné a udělá se více škody jak užitku.
Maká v lese a přepravě. Momentálně moc tedy nejezdím, protože je všude moc bláta, ale jak přimrzne zase bude v provozu více. Budu muset vytahat přes zimu přes 30 m3 a z toho většinu jen Himíkem.
Nyní je takové blbé počasí tak si připravuju materiál na výrobu nástavků pro včely. Zpracovávám zbytky po výrobě trámů a prken na hranolky a palubky.
Jinak tak nějak běžně sem tam něco přibylo (nějaké to tele) a něco šlo na porážku.
Jinak s těmi vstřiky bych nijak moc neblbnul mělo by to postačit je vyndat a vyzkoušet na motoru přímo jestli neukapává a podobně. Já mám totiž zásadu nerejpat se zbytečně v něčem co funguje. Většinou je to zbytečné a udělá se více škody jak užitku.
Re: Hinomoto E2304
Ahoj Jirko,
tvoje fotky jsou vždycky parádní Na traktoru žádné úpravy? Vím, že jsi právě o těch značkách mluvil, že Ti to začíná chybět... mě ty značky zase naopak chybí čím dál míň Jsem rád, že traktor funguje a maká. Spíš bych už potřeboval mít hotovej barák, abych se tam tomu mohl naplno věnovat.
No to víš, že z těch vstřiků mám těžkou hlavu.....Ale pořád si říkám, že pro kontrolu je chci určitě vyndat, protože se mi to prostě nezdá. A když už budou venku, tak bych je nechal zkontrolovat, případně seřídit někým kdo tomu rozumí. Automechanik mi poradil tuhle firmu: https://www.opravarenstvi.cz/ Už jsem s nima mluvil, říkali, že otestovat je určitě můžou, ale problém asi nastane, protože neznám ten otevírací tlak. Nikde jsem to na netu nenašel. Takže se případně budu řídit podobnou Kubotou. Jinak zásadu máme stejnou, ale bojím se kdyby s těma vstřikama něco bylo abych se nedostal do většího průseru.......a kontrolou vstřiků snad nic dojebat nemůžu
tvoje fotky jsou vždycky parádní Na traktoru žádné úpravy? Vím, že jsi právě o těch značkách mluvil, že Ti to začíná chybět... mě ty značky zase naopak chybí čím dál míň Jsem rád, že traktor funguje a maká. Spíš bych už potřeboval mít hotovej barák, abych se tam tomu mohl naplno věnovat.
No to víš, že z těch vstřiků mám těžkou hlavu.....Ale pořád si říkám, že pro kontrolu je chci určitě vyndat, protože se mi to prostě nezdá. A když už budou venku, tak bych je nechal zkontrolovat, případně seřídit někým kdo tomu rozumí. Automechanik mi poradil tuhle firmu: https://www.opravarenstvi.cz/ Už jsem s nima mluvil, říkali, že otestovat je určitě můžou, ale problém asi nastane, protože neznám ten otevírací tlak. Nikde jsem to na netu nenašel. Takže se případně budu řídit podobnou Kubotou. Jinak zásadu máme stejnou, ale bojím se kdyby s těma vstřikama něco bylo abych se nedostal do většího průseru.......a kontrolou vstřiků snad nic dojebat nemůžu
Hinomoto N249
Re: Hinomoto E2304
Na kontrolu vstřiků bych si tedy pořídil vlastní stolici. Na allegru na mě vyskočila stolice do dvou táců. Ale není mě jasné co na nich chceš zkoušet. Schválně jsem si našel to video z orání a nezdá se mě že by to kouřilo nějak více než to je normální. Malý rozdíl může být i v palivu pokud se ti zdá, že to najednou více kouří, může to být palivo s větším přídavkem rostlinných olejů či to může být i starší letní nafta. Proto kupuju pouze zimní naftu, kde mě na pumpě předloží složení. S touto naftou vydržím celý rok a bez problémů. Letní když stojí delší dobu, tak nabírá vodu a může parafinovat, čímž ucpává filtry.
Jinak pokud budeš vyndávat vstřiky, být tebou seženu si měděné podložky pod ně. Za ty roky nemusí být v dobré kondici. To je i jeden z důvodů proč bych s tím moc neblbnul. Na zetorech s tím nemám problém, tam mám cokoliv do pár hodin doma. Tady bych při poškození musel sehnat buď originál, nebo kus měděné tyče na soustruh.
Jedinou úpravu co bych zvažoval do příští sezóny je vylepšení chlazení. V létě se mě parkrát stalo při hycech u obracení sena, že jakoby traktor ztrácel výkon. Při ochlazení to pak již běželo v pohodě. Nejprve jsem si myslel, že se přicpal vzduchový filtr, nebo se přicpává někde nafta. to jsem vyloučil a jediné co zbylo je teplota motoru. Sice na čidle to nešlo moc přes půlku, což je půlka v normálu, ale asi to pak mělo problém s špatným chodem motoru. Jako jinak se to nestává, ale ty největší tepla jsou pro motory smrtící. Stačilo mě co jsem si užil se Zetorama a letní hyci.
Ta SPZ má pro mě jediný důvod a to 10ha pozemků 3km od baráku co musím obhospodařit. Když to chci objet musím jet mimo silnici s Himíkem 4 km po cestách a to při 15km/h holt chvíli trvá a nebo si vezmu raději Zetora.
No a pár fotek z archivu pokud se líbí.
Jinak pokud budeš vyndávat vstřiky, být tebou seženu si měděné podložky pod ně. Za ty roky nemusí být v dobré kondici. To je i jeden z důvodů proč bych s tím moc neblbnul. Na zetorech s tím nemám problém, tam mám cokoliv do pár hodin doma. Tady bych při poškození musel sehnat buď originál, nebo kus měděné tyče na soustruh.
Jedinou úpravu co bych zvažoval do příští sezóny je vylepšení chlazení. V létě se mě parkrát stalo při hycech u obracení sena, že jakoby traktor ztrácel výkon. Při ochlazení to pak již běželo v pohodě. Nejprve jsem si myslel, že se přicpal vzduchový filtr, nebo se přicpává někde nafta. to jsem vyloučil a jediné co zbylo je teplota motoru. Sice na čidle to nešlo moc přes půlku, což je půlka v normálu, ale asi to pak mělo problém s špatným chodem motoru. Jako jinak se to nestává, ale ty největší tepla jsou pro motory smrtící. Stačilo mě co jsem si užil se Zetorama a letní hyci.
Ta SPZ má pro mě jediný důvod a to 10ha pozemků 3km od baráku co musím obhospodařit. Když to chci objet musím jet mimo silnici s Himíkem 4 km po cestách a to při 15km/h holt chvíli trvá a nebo si vezmu raději Zetora.
No a pár fotek z archivu pokud se líbí.
Re: Hinomoto E2304
Poslední letošní projížďka ke včelkám.
https://www.youtube.com/watch?v=J2Zz9siGhaI
Vše nej pro všechny do nového roku 2024
https://www.youtube.com/watch?v=J2Zz9siGhaI
Vše nej pro všechny do nového roku 2024
Re: Hinomoto E2304
Re: Hinomoto E2304
Tak jsem se pustil do opravy spojky na 7245. Nejdříve jsem si objednal vybavení, abych měl jednodušší práci a to dílenský jeřáb a podpěry, abych nemusel složitě podkládat rozpůlené části traktoru. Necelý týden tato objednávka byla v depu u přepravce a po dodání jsem zjisti, že podpěry ztratily a místo toho dodali část nějakého drátěného nábytku. Dopravci jsem dal na nápravu den, ten ovšem začal dělat mrtvého brouka, tak to řeším s prodejcem. Proč nemůže jít nic jednoduše ???? To je hodně zkrácená verze celé story.
Tak jsem si včera vyrobil vlastní podpěry ze dřeva, teda nejdříve jsem nařezal trámy a pak jednoduché podpěry na míru. No a dnes traktor rozpůlil. Jak to vypadá tak prasklo vypínací ložisko pojezdu. Ono se podle všeho přidíralo a jak drbalo vypínací páčky na spojce, tak se oslabilo a utrhlo se od části na hřídeli.
Zítra se do toho pustím, abych zjistil podrobnosti. Postupně něco nafotím a dám sem.
Nejdivnější je, že se mě takovéto příhody stávají často a už mě to někdy leze krkem, pokaždé slyším to se nám stalo u vás poprvé... a podobné výmluvy.
Tak jsem si včera vyrobil vlastní podpěry ze dřeva, teda nejdříve jsem nařezal trámy a pak jednoduché podpěry na míru. No a dnes traktor rozpůlil. Jak to vypadá tak prasklo vypínací ložisko pojezdu. Ono se podle všeho přidíralo a jak drbalo vypínací páčky na spojce, tak se oslabilo a utrhlo se od části na hřídeli.
Zítra se do toho pustím, abych zjistil podrobnosti. Postupně něco nafotím a dám sem.
Nejdivnější je, že se mě takovéto příhody stávají často a už mě to někdy leze krkem, pokaždé slyším to se nám stalo u vás poprvé... a podobné výmluvy.
Re: Hinomoto E2304
No to je dobrej vopruz. Když to člověk nejvíc potřebuje tak se to takhle dojebe.... žádnou kompenzaci ti nikdo nedá.....
Já teď čekám na kardanovou trubku. Objednával jsem jí z kraje ledna s tím,že není skladem, ale má jim během pár dní přijít a 14ledna budou odesílat. Už je to skoro měsíc a nic. Dokonce už přestali odpovídat
Na fotky jsem zvědavý
Já teď čekám na kardanovou trubku. Objednával jsem jí z kraje ledna s tím,že není skladem, ale má jim během pár dní přijít a 14ledna budou odesílat. Už je to skoro měsíc a nic. Dokonce už přestali odpovídat
Na fotky jsem zvědavý
Hinomoto N249
Re: Hinomoto E2304
Zdravím
dneska při vyvážení hnoje mi praskl na přední napravě litinový odlitek na reduktoru nebo jak se tomu říká má po stranách po dvou šroubech a je ktomu přidělané řízení a tak mi jedna ta strana se šrobama praskla a já sem padl na předek protože mi upadlo celé kolo i s kardanovým náhonem to vyjelo ven. jedná se o hinomoto e 204 nemá někdo tučení kde bych to mohl sehnat,
předem děkuji za odpověd.
dneska při vyvážení hnoje mi praskl na přední napravě litinový odlitek na reduktoru nebo jak se tomu říká má po stranách po dvou šroubech a je ktomu přidělané řízení a tak mi jedna ta strana se šrobama praskla a já sem padl na předek protože mi upadlo celé kolo i s kardanovým náhonem to vyjelo ven. jedná se o hinomoto e 204 nemá někdo tučení kde bych to mohl sehnat,
předem děkuji za odpověd.
Re: Hinomoto E2304
Jak jsem zde psal již mnohokrát, japončíci nejsou stavěné na nakladače, na kterých se vozí velká váha. I sto kilo mě přijde hodně, ale to je jen můj názor.
Hledal bych u prodejců japončíků. Moc šancí bych tomu nedával. Spíš bych šel cestou opravy, navaření a zesílení. Žádné jiné poškození vidět není, tak by to mohla být schůdná cesta opravy.
Hledal bych u prodejců japončíků. Moc šancí bych tomu nedával. Spíš bych šel cestou opravy, navaření a zesílení. Žádné jiné poškození vidět není, tak by to mohla být schůdná cesta opravy.
Re: Hinomoto E2304
No, ono je to konstrukčně divočina
Tohle sehnat bude kumšt. Opravit by to šlo. Svařit a celou tu sponu stáhnout ocelí=hodně frézování u dobrého fachmana.
Tak bych ještě tipnul otočené disky
Tohle sehnat bude kumšt. Opravit by to šlo. Svařit a celou tu sponu stáhnout ocelí=hodně frézování u dobrého fachmana.
Tak bych ještě tipnul otočené disky
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Hinomoto E2304
Tak slíbené fotky jsem nahrál do zetorů, abych zde nedělal moc bordel. viewtopic.php?f=37&t=50774&p=1855324#p1855324
Nejvíc práce dalo rozdělat nápravu, bušil jsem do toho 5 hodin než povolil díl a pak další hodinu práce se stahovákem, abych vytáhnul hřídel na ložisko. Bylo to náročné a nějak jsem byl z toho vyřízenej, záda mám nějaký namožený. Bylo to nějaký zarezlý a k tomu z dolního ložiska toho moc nezůstalo. Klec na kaší a ložisko rozlámané. Uložení jsem musel malinko opravit jak to bylo omleté. Na srovnání lamel ve spojce jsem si vyrobil přípravek, podle dílenský příručky a skládání, pak jde jako po másle
Dneska jsem měl zkušební jízdu a snad je vše v pořádku.
Nejvíc práce dalo rozdělat nápravu, bušil jsem do toho 5 hodin než povolil díl a pak další hodinu práce se stahovákem, abych vytáhnul hřídel na ložisko. Bylo to náročné a nějak jsem byl z toho vyřízenej, záda mám nějaký namožený. Bylo to nějaký zarezlý a k tomu z dolního ložiska toho moc nezůstalo. Klec na kaší a ložisko rozlámané. Uložení jsem musel malinko opravit jak to bylo omleté. Na srovnání lamel ve spojce jsem si vyrobil přípravek, podle dílenský příručky a skládání, pak jde jako po másle
Dneska jsem měl zkušební jízdu a snad je vše v pořádku.