Hinomoto E2304
Moderátor: DYK
Re: Hinomoto E2304
Jedná se o tyto pneumatiky https://eshop.nejedly.cz/pneu-11-2-24-8 ... t-61087690
Perfektně si sedly s předkem kde mám bkt 7-14 https://eshop.nejedly.cz/pneu-7-14-tr-1 ... t-61077571
Původní byli už hodně špatné.
Perfektně si sedly s předkem kde mám bkt 7-14 https://eshop.nejedly.cz/pneu-7-14-tr-1 ... t-61077571
Původní byli už hodně špatné.
Re: Hinomoto E2304
aha, ty Kabaty jsem neznal....
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Hinomoto E2304
Oni jsou u nás celkem nové. Je to polská výroba co vím. Jsou levné a protože s tím stejně nejezdím po silnici tak je kvalita dostatečná. BKT byli dražší a kvalitou jsou na tom asi stejně i OZKA je stejná při rozměru 11,2-24. Na Zetorech je měním na předku každé 4 roky. Jak se jezdí po silnici gumy to sežere rychle.
Re: Hinomoto E2304
Re: Hinomoto E2304
Ahoj, v té hoře mi to něco připomíná.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Hinomoto E2304
Ahoj
To není foceno v hoře, ale v roklích Hodně hlubokých a celkem by se dalo říct s konečným řešením v případě dojezdu na dno Tak asi tak
To není foceno v hoře, ale v roklích Hodně hlubokých a celkem by se dalo říct s konečným řešením v případě dojezdu na dno Tak asi tak
Re: Hinomoto E2304
Právě že to vypadá, že to stahuješ dolů.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Hinomoto E2304
Ano stahuju to dolu na uzounkou svážnici na hraně hluboké rokle. On tam je krpál a ještě větší krpál. .
Re: Hinomoto E2304
pěkné foto z terénu...jednou Tě v té hluboké rokly pohltí vlci či medvědi
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Hinomoto E2304
Zatím tady vlci nejsou a doufám že ani nebudou .
Faktem je že se mnou nechce nikdo jezdit do těchto míst a pár odvážlivců urychleně opouštělo traktor .
Je pravdou, že už traktor nechtěl vycouvat výš, až tam co jsem potřeboval a začal se hrabat. Jako co si budem povídat člověk musí být hodně opatrný aby se nepřevrátil. Taktéž musím mít spoleh na brzdy. Hodně lidí se mě ptalo zda si zkouším brzdy na traktorech než vjedu do roklí. Popravdě nezkouším.
Faktem je že se mnou nechce nikdo jezdit do těchto míst a pár odvážlivců urychleně opouštělo traktor .
Je pravdou, že už traktor nechtěl vycouvat výš, až tam co jsem potřeboval a začal se hrabat. Jako co si budem povídat člověk musí být hodně opatrný aby se nepřevrátil. Taktéž musím mít spoleh na brzdy. Hodně lidí se mě ptalo zda si zkouším brzdy na traktorech než vjedu do roklí. Popravdě nezkouším.
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: ned bře 17, 2019 7:38 am
- Bydliště: řehlovice
Re: Hinomoto E2304
dobrej lidi chtel bych se zeptat jestli nekdo resil jak udelat na hinomoto e 2304 zadni rychlo spojiku na sklapecku nebo jiny naradi nebo kam zapojit celni nakladac chtel bych si ho koupit ale nevim jak se to zapojuje a hlavne kam diky za odpoved popripade kdyby mel nekdo nejake foto
Re: Hinomoto E2304
2 vaclav hinomoto: Všichni japonci to mají podobně, tak čti i jiná vlákna. Já jsem použil rychlospojky, na které byla připojena pístnice pro vyrovnávání ramen.
Pokud chceš přidat rozvaděč, musíš už řezat trubku. Bylo to tady popsané ve vlákně Jak dodělat hydrauliku na ISEKI (návod na TU155) http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 72&t=96359. Tam alespoň pochopíš princip, jak to funguje
Koncem května jsi nám tady slíbil tohle
Pokud budeš pouze psát, když máš problém, tak nečekej, že Ti stále budeme odpovídat.
2 j.kubec Znám to velmi dobře. Mnohokrát se mi stalo, že už micina pouze hrabala a odmítala do kopce na zpátečku jet. Popředu to nešlo, protože by hrozilo převrácení.
Z kopce dolů už raději brzdím pouze motorem. Mohu si vybrat některý ze 16 kvaltů, tak je z čeho vybírat.
Na začátku se mi totiž stalo, že jsem chtěl přibrzdit a tím, jak jsem stoupl na brzdy, tak se mi zablokovaly zadní kola, motor chcípnul a micina chytla saně.
Naštěstí jsem jel po louce, tak se nic nestalo. Micina se po pár desítkách metrů zastavila sama. Ale cvakalo mi pěkně, když se při klouzání začala točit bokem.
Od té doby raději používám brždění motorem s náhonem 4x4. Brzdí tak obě nápravy, a ne pouze zadní. Když to náhodou proklouzne, tak se to zase hned chytne. A když ne, tak stačí přidat plyn.
Ale každý má své zkušenosti, jak v takových případech postupovat. Proto mám ochranný rám a tyto úseky raději prostojím na stupačce, než sedět v sedačce. Navíc do takového terénu bych k sobě nikoho nevzal.
Tady co jezdí v těžbě Zetorami jsou jiní divočáci. To je popírání fyzikálních zákonů. Někteří snad nemají žádný pud sebezáchovy.
Pokud chceš přidat rozvaděč, musíš už řezat trubku. Bylo to tady popsané ve vlákně Jak dodělat hydrauliku na ISEKI (návod na TU155) http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 72&t=96359. Tam alespoň pochopíš princip, jak to funguje
Koncem května jsi nám tady slíbil tohle
Neplníš sliby, i když Ti j.kubec poslal odkazy. Nebo jsi to myslel tak, že si to nafotíš a tady se na to ...vaclav hinomoto píše:vse nafotím ale nemohu sehnat pístní kroužky a měděné podložky pod střiky jsem v koncích
Pokud budeš pouze psát, když máš problém, tak nečekej, že Ti stále budeme odpovídat.
2 j.kubec Znám to velmi dobře. Mnohokrát se mi stalo, že už micina pouze hrabala a odmítala do kopce na zpátečku jet. Popředu to nešlo, protože by hrozilo převrácení.
Z kopce dolů už raději brzdím pouze motorem. Mohu si vybrat některý ze 16 kvaltů, tak je z čeho vybírat.
Na začátku se mi totiž stalo, že jsem chtěl přibrzdit a tím, jak jsem stoupl na brzdy, tak se mi zablokovaly zadní kola, motor chcípnul a micina chytla saně.
Naštěstí jsem jel po louce, tak se nic nestalo. Micina se po pár desítkách metrů zastavila sama. Ale cvakalo mi pěkně, když se při klouzání začala točit bokem.
Od té doby raději používám brždění motorem s náhonem 4x4. Brzdí tak obě nápravy, a ne pouze zadní. Když to náhodou proklouzne, tak se to zase hned chytne. A když ne, tak stačí přidat plyn.
Ale každý má své zkušenosti, jak v takových případech postupovat. Proto mám ochranný rám a tyto úseky raději prostojím na stupačce, než sedět v sedačce. Navíc do takového terénu bych k sobě nikoho nevzal.
Tady co jezdí v těžbě Zetorami jsou jiní divočáci. To je popírání fyzikálních zákonů. Někteří snad nemají žádný pud sebezáchovy.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Hinomoto E2304
RoKur:
Do terénu nabírám spolujezdce jen do zetoru a ne do toho nejhoršího. Na japonce není kam spolujezdce umístit .
S tou stupačkou to neděláš dobře. Až půjdeš na bok pak pochopíš proč je ochranný rám tam kde je. S japoncem jsem nelehnul, jen s kloubovým nakladačem a člověk by nevěřil jak je to rychlé než stihneš vystoupit či jinak reagovat můžeš být úplně někde jinde .
4x4 používám samozřejmě jen si člověk musí vzpomenout to tam zařadit. Když vyjíždím na kopci předek vyřazuji a když jedu povícekrát tak se někdy stane že zapomenu a to pak ani nemusím přibrzdit a ono se to utrhne i tak a jedu i více jak 20m se zařazenou 1 jak na sáňkách. Naštěstí pak je kousek kde to jde zpomalit abych mohl předek dát.
Když já ty kopce prostě mám rád. Dneska jsem si užíval s pilou na Černé Hoře. Sice bez traktoru páč to mám trochu z ruky ale i tak to byla velká zábava. Kácel jsem javory do kterých se nikomu nechtělo. Velice málo místa a baráky všude okolo a ta krásná stráň . Jen mě mrzí že jsem neměl čas fotit.
Do terénu nabírám spolujezdce jen do zetoru a ne do toho nejhoršího. Na japonce není kam spolujezdce umístit .
S tou stupačkou to neděláš dobře. Až půjdeš na bok pak pochopíš proč je ochranný rám tam kde je. S japoncem jsem nelehnul, jen s kloubovým nakladačem a člověk by nevěřil jak je to rychlé než stihneš vystoupit či jinak reagovat můžeš být úplně někde jinde .
4x4 používám samozřejmě jen si člověk musí vzpomenout to tam zařadit. Když vyjíždím na kopci předek vyřazuji a když jedu povícekrát tak se někdy stane že zapomenu a to pak ani nemusím přibrzdit a ono se to utrhne i tak a jedu i více jak 20m se zařazenou 1 jak na sáňkách. Naštěstí pak je kousek kde to jde zpomalit abych mohl předek dát.
Když já ty kopce prostě mám rád. Dneska jsem si užíval s pilou na Černé Hoře. Sice bez traktoru páč to mám trochu z ruky ale i tak to byla velká zábava. Kácel jsem javory do kterých se nikomu nechtělo. Velice málo místa a baráky všude okolo a ta krásná stráň . Jen mě mrzí že jsem neměl čas fotit.