Zkušenosti z Dong Fengy

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Jarin's
Příspěvky: 7
Registrován: ned led 07, 2018 1:45 am
Bydliště: Zádveřice-Raková

Re: Zkušenosti z Dong Fengy

#166 Nový příspěvek od Jarin's »

Jo je to klasická ruska VL-30, disky mi našli tady poblíž firma Koltico Holešov podle roztečí náboje a děr, ale říkali, že snad vyhrabali něco úplně zespodu hromady :))), ale je to tam už 8 let i s gumama a službu to dělá skvělou, navíc mám přední i zadní kola šroubované opačně, takže mám cca o 10cm na každé straně šířejc. Je s tím i lepší pocit na převrácení u nás na těch kopcích při mulčování a opravách ohrad.

Jarin's
Příspěvky: 7
Registrován: ned led 07, 2018 1:45 am
Bydliště: Zádveřice-Raková

Re: Zkušenosti z Dong Fengy

#167 Nový příspěvek od Jarin's »

Průměr předku odpovídá 16", co tam byly originál, to jsem důsledně měřil, zadky jsem si rovnou nechal dodat 24, čerpadlo jsem objednal a namontoval na DF404G2, tam je 16 litrové oproti 10l na DF304G2. Je trošku delší, tak jsem musel hodně zabrušovat klíče, abych to vedle starteru dostal, ale nakonec jsem ho přesvědčil, ostatní rozměry, otvory jsou stejné. Vybíral jsem právě proto, abych nemusel dělat někou redukci. Písty jsem koupil z Hydraulics Sehradice. Vpředu jsou 50/25 * 630 vzadu 63/32 * 550(původní byli 40/25 * 430 a 50/25 * 550). Z upínací desky jsem vyhodil všechny kloubové převody a upravil to na způsob UNC, proto ten dlouhý výsuv 630mm. taky jsem vyhodil všechny hadice, nevím, jak teď, ale tehdy měli koncovky dosedací plošky, tady absolutní nekompatibl s našimi systémy, kdyby praskla hadice, tak ji nikdo nedokáže nahradit. Koupil jsem šroubovací hydraulické tvarovky kolena a tečka a původní vevařené jsem vyřezal a dal tyto naše.
Až se k tomu dostanu nafotím a pošlu.
Jo a s tím tečením, to bude u Číňana obecná slabost. Po těch 8 letech už teklo snad vše, ale to se dá snadno vyladit.
Proto jsem kupoval traktor na který stačí sada klíčů a ruce a "jediná" elektrika tam jsou světla, aby to šlo doma všechno poléčit.

Uživatelský avatar
kokodryl
Příspěvky: 384
Registrován: pát pro 26, 2014 5:19 pm
Bydliště: Mořkov

Re: Zkušenosti z Dong Fengy

#168 Nový příspěvek od kokodryl »

Jo tak s tema kolama je to asi vsechno jinak tet se 304g2 dodava s prednima 12´´ a zadnima 20´´ je to zajimave podle katalogu ma 404 g2 taky 10ml cerpadlo, no a jeste se te zeptam jak to mas s rizenim? Ja kdyz tocim rychle na volnobeh tak jako by cerpadlo nestihalo dodavat olej tak musim tocit pomaleji nebo zvysit otacky tak na 1300ot, jake mas cerpadlo na rizeni?Ja bych tam mel mit 4ml.Promin že se tak vyptavam ale nidko tu 304 g2 nema tak nemam s cim srovnavat.

Jarin's
Příspěvky: 7
Registrován: ned led 07, 2018 1:45 am
Bydliště: Zádveřice-Raková

Re: Zkušenosti z Dong Fengy

#169 Nový příspěvek od Jarin's »

kokodryl píše:Jo tak s tema kolama je to asi vsechno jinak tet se 304g2 dodava s prednima 12´´ a zadnima 20´´ .
To se dodával i v 2010, ale chtěl jsem vzadu 24" a tak oni automaticky dají dopředu 16", aby vyšel převod na předek.
S tím čerpadlem máš pravdu. Tady je moje původní
Obrázek
a vybíral jsem podle tohoto přímo u Číňana.
Obrázek
tu 316, aby se ještě vešlo vedle starteru je o 10mm delší a ještě jsem tam musel dostat klíč.
Na to řízení mrknu, teď večer už tam nepoběžím, ale tuším, že tam mám HLCB-D08/06 levotočivé, jen co si tak matně vzpomínám.
Jinak ten problém může být i hustý olej, dělalo mi to hned na startu něco podobného, používám Hydraulický olej HM 32. Ta 32 je důležitá.
Jde o viskozitu. Většinou se používá 46, kterrý je mnohem hustší, ale oba jsou 10x řidší než doporučený.
Taky do převodovky si těch 25l míchám kvůli hydraulice 15l PP80 + 10l HM32. S tímto se dá fungovat i v -20°. Když jsem tam měl ze startu jen převodový,
tak už při -10° se hydraulika skoro nehla. Řízení taky ne, jen jsem točil volantem a kola nic. Pokud zkusíš, rozdíl tě překvapí. Reakce volantu je i v zimě 100% okamžitá.

Uživatelský avatar
kokodryl
Příspěvky: 384
Registrován: pát pro 26, 2014 5:19 pm
Bydliště: Mořkov

Re: Zkušenosti z Dong Fengy

#170 Nový příspěvek od kokodryl »

To čerpadlo nejak nehori, prvni vymenim olej a uvidi se potom.No mi v papirach napsali mix pp80 + hm46 uz to mam kupene tak to tam dam. a do rizeni dam tes tu 46.no tak to s tema prednima kolama nijak nevymyslim kdyz mam vzadu ty 20, nejak to s nema preziju.No ale kazdopadne to s tema tvojima kolama vypada jak dospely traktor.Jeste sem premyslel o dodelani celni hydrauliky i s vyvodovou hrideli pohanenou hydromotorem ale na to bych potreboval asi jeste sylnejsi cerpadlo bo ten hydromotor s 6drazkou a vykonem kolem 17kw ma savot 80cm3/ot tak aby byl vykon a otacky takove jake maji byt.Nebo nevis jak spocitat jake cerpadlo by bylo potreba?Ja se v te hydraulice vubec neumim orientovat

Jarin's
Příspěvky: 7
Registrován: ned led 07, 2018 1:45 am
Bydliště: Zádveřice-Raková

Re: Zkušenosti z Dong Fengy

#171 Nový příspěvek od Jarin's »

kokodryl píše:.....Nebo nevis jak spocitat jake cerpadlo by bylo potreba?Ja se v te hydraulice vubec neumim orientovat
To samozřejmě záleží na mnoha věcech, ale prvotní je motor tvého traktoru. Pokud budeš s nářadím stát, lze uvažovat až o 90% výkonu tvého traktoru, pokud při tom musíš jet(sekačka,mulčer...)
jsi max na 50-60% výkonu a to ještě podle terénu a rychlosti.
Teď trochu obecněji, na fotkách můžeš vidět, že používám podkop za traktorem, ten má čerpadlo 25l hnané z vývodového hřídele. Totéž můžeš otočit to jest můžeš použít čerpadlo 25l a k tomu hydromotor 25l. 30koní zvládne max. 25-28l, pokud traktor stojí. Pozor je třeba dát na to aby byl co nejvolnější průtok, když nářadí nepracuje, aby volnoprůtok nežral zbytečný výkon traktoru. Doporučuju přívod a odvod k čerpadlu přes rozvaděč min 18 - 20mm trubkou, ale to chce vždycky řešit až konkrétně podle situace.
I specializované stroje, jako je např Avant mají 2 pracovní okruhy 40l (motor má 50Kw), takže těch 80l se ti nepovede. A platí, že 2x40l má jiné nároky než 1x 80l není to totéž, protože nikdy nejedou oba okruhy na 100%.
Musel bys mít 100koňový traktor, taky nejde jen o průtok, ale i o tlak, co to čerpadlo dá.
I nízký průtok s vysokým tlakem má velkou sílu, jen to dlouho trvá, než se naplní píst,
ale ani sebevětší průtok s nízkým tlakem nemá sílu a pístem nebo hydromotorem nepohne.

karlik.t
Příspěvky: 161
Registrován: ned dub 05, 2009 12:43 pm
Bydliště: Karviná

Re: Zkušenosti z Dong Fengy

#172 Nový příspěvek od karlik.t »

Zdar panove
Mam DF 304 už 8 let najeto 1450 MTH
U těch čerpadel pozor na to jestli to mají stále jenom na pero + drážku. mně se po cca 1000 mth utočilo to perko ktere je ve drážce v rozvodových kolech. Mám to předělané na 6-ti drážku a jede dál...

Dále pozor na oleje, protože pp 80 je docela hustý. já použivám shel spirax a v zimě jak je hodně zima tak musím nechat traktor trochu pobručet at se zahřeje..
JInak za ty peníze je to vpohodě...

Jarin's
Příspěvky: 7
Registrován: ned led 07, 2018 1:45 am
Bydliště: Zádveřice-Raková

Re: Zkušenosti z Dong Fengy

#173 Nový příspěvek od Jarin's »

karlik.t píše:.....protože pp 80 je docela hustý.....
Proto to míchám s HM32 viz výše. Traktor nechávám bručet 10-15min, ale můžu ho nechat bručet i 3 hodiny, ale tím nikdy neohřeju olej v hydraulice(trubky, písty). Pod -15 se tak nakladač ani nehnul a ten já právě potřebuju funkční hned po vyjetí. 500kg balík se s hustým olejem prostě nedá zvednout. S namíchaným hydraulickým olejem, se to s obtížema dá i při -20.

Jinak to rozvodové kolo pro čerpadla mám náhradní. Za 15USD mi to přijde levnější jednou za 5 let výměna, než dávat jiné čerpadlo s 6-ti drážkou, které nesedí otvory a navíc si nechat solo
vyrobit to kolo dovnitř na 6-ti drážku a při tom tedy nutnost výměny i čerpadla na řízení, obě jsou hnané z jednoho kola. Další problém je potom s délkou,
čerpadla na 6-ti drážku mají dlouhou hřídel a jsou příliš dlouhé navíc 2 proti sobě a nechápu, jak se ti to celé mohlo vejít na původní místo mezi starter a vývod na čerpadla. Od původního čerpadla je tam navíc jen 15mm místa ke starteru.
Když jsem měnil to čerpadlo, tak jsem přesně o tomto uvažoval, nakonec jsem to pro velkou složitost a nutnost výměny obou čerpadel, pro mě tedy nedostupnost, vzdal.
To už by vyšlo líp dát místo řemenice na ventilátor dvojité řetězové kolo a řetěz a dát další čerpadlo ven vedle alternátoru a hnát ho tím řetězem.

Uživatelský avatar
kokodryl
Příspěvky: 384
Registrován: pát pro 26, 2014 5:19 pm
Bydliště: Mořkov

Re: Zkušenosti z Dong Fengy

#174 Nový příspěvek od kokodryl »

Proto oni na to asi dodavaji predni hydrauliku s vyvodem az od 50hp bo by to s tim slabym motorem nic neutahlo. no tak udelam bez vyvodu a sekacku budu mit v zadu jak dotet.No jinak zatim prvni zavada ale ne na traktoru ale na stepkovaci.rozletela se mi hadice na pohon podavacich valcu, asi nekvalitni zalisovani koncovky, zaruku neresim zajel sem do vyrobny hadic a za 15 minut sem jel domu s novou hadici za 500kc.

Fery
Příspěvky: 367
Registrován: stř črc 15, 2009 11:31 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Zkušenosti z Dong Fengy

#175 Nový příspěvek od Fery »


Jarin's
Příspěvky: 7
Registrován: ned led 07, 2018 1:45 am
Bydliště: Zádveřice-Raková

Re: Zkušenosti z Dong Fengy

#176 Nový příspěvek od Jarin's »

Fery píše:....Je i od 30 koní...
Video je hezké, ale kdo by sekal traktorem s 30 koňma anglický trávník z 6cm na 4cm, jak je to hezky načinčané k předvedení na videu?
U mě by nic takového neuspělo. Pokud mulčuju nedopasky, záběr 165cm, je tam od 50cm do 75cm husté, zelené a mokré trávy, i tak jedu na 1-2 polní převod,
rychlej to 30HP nedá. Ten na videu fičel tak na 2-3 cestovní rychlost, protože jel skoro naprázdno.
Pokud by to mělo být přes kombinaci přední hydraulika - kardan, jak píše výše Karlik.t, tak by to neuseklo nic,
pokud je to plnohodnotný přední vývod z převodovky, tak snad jo i když většina výrobců deklaruje, že přední vývod je slabší než zadní.

Uživatelský avatar
kucmar
Příspěvky: 1427
Registrován: stř črc 04, 2007 8:45 pm
Bydliště: Břeclavsko

Re: Zkušenosti z Dong Fengy

#177 Nový příspěvek od kucmar »

Pavel_Arny píše:
kucmar píše:Tady máš inspiraci. Vyšla cca 5 tisíc. Skla jsou bezpečnostní 6 mm silné. Těsnění z vrakoviště.
Kabina je uchycena vzadu na dvou pantech a v přední části ji drží dva šrouby. Po vyjmutí dvou šroubů kabinu překlopím dozadu a vysunu z pantů. Sundání kabiny trvá cca 2 minuty. Přední a zadní výklopné okno jde vysadit z pantů, taktéž oboje dveře a střecha.
Zdravím ve spolek, jen mám dotaz ohledně té kabiny. O kolik se musí řezat menší to sklo, než rám? Kolik stál metr toho skla (u nás 1 m skla 6,3 mm 1600,- Kč) Pásovina kolem dokola je 12 mm vysoká a 2 mm silná a cca 14 mm od kraje? Těsnění s vrakoviště mne také napadlo, ale čím slepit? Nebo jen zatmelit? Jak máš přidělanou tu gumu do dveří (mám koupenou zetoráckou a ta je asi do drážky?) Předem děkuji za info. Pavel
Omlouvám se za pozdější reakci, příspěvku jsem si nevšimnul.
Z každé strany je sklo menší asi o 0,8-1,0 cm. Ona ta guma z těch škodovek je dost na těsno a je lepší, když je tam větší vůle a potom to tam krásně jde. Když je asi jenom 0,5 cm vůle, je to málo a těsno a při montáži může prasknout sklo( zkušenost). Jednu kabinu( Kubota) jsem dělal z jäklu 35x35x3 s takovým tím nosem( nevím jak to nazvat), ale tu jsem nesundával. Jelikož byla na sundávání těžká, tato sundávací kabina je z jäklu s nosem 30x30x2. Je to nahraně( při svařování se trošku kroutí), ale jde to. Podle okenní gumy jsem vevařil pásovinu( od oka asi do středu).Výška pásoviny je asi + - 1 cm, jak se to podařilo nasekat. Nikde nic jsem nelepil, pouze jsem nařezal na gumě ve spojích úhly. Když to bylo někde fakt hodně, koupil jsem černý tmel a zatmelil to( no, ještě se mi to vlastně nějak úplně nepodařilo :smich: , jenom něco málo). To těsnění kolem dveří a oken je na tom nosu jenom naražené( není tam lepené). Drží to spolehlivě. Nejlepší a nejlevnější gumy do skel z vrakoviště jsou z Felicie a Favorita, z předního a zadního okna. Těsnění kolem dveří je nejlepší použitelné ze dveří Felicie a Favorita.
Pokud by bylo něco nepochopitelné, zkusím ti to nafotit.

Uživatelský avatar
Pavel_Arny
Příspěvky: 56
Registrován: pon led 09, 2017 4:31 pm
Bydliště: Strakonice

Re: Zkušenosti z Dong Fengy

#178 Nový příspěvek od Pavel_Arny »

kucmar píše:Omlouvám se za pozdější reakci, příspěvku jsem si nevšimnul.
Z každé strany je sklo menší asi o 0,8-1,0 cm. Ona ta guma z těch škodovek je dost na těsno a je lepší, když je tam větší vůle a potom to tam krásně jde. Když je asi jenom 0,5 cm vůle, je to málo a těsno a při montáži může prasknout sklo( zkušenost). Jednu kabinu( Kubota) jsem dělal z jäklu 35x35x3 s takovým tím nosem( nevím jak to nazvat), ale tu jsem nesundával. Jelikož byla na sundávání těžká, tato sundávací kabina je z jäklu s nosem 30x30x2. Je to nahraně( při svařování se trošku kroutí), ale jde to. Podle okenní gumy jsem vevařil pásovinu( od oka asi do středu).Výška pásoviny je asi + - 1 cm, jak se to podařilo nasekat. Nikde nic jsem nelepil, pouze jsem nařezal na gumě ve spojích úhly. Když to bylo někde fakt hodně, koupil jsem černý tmel a zatmelil to( no, ještě se mi to vlastně nějak úplně nepodařilo :smich: , jenom něco málo). To těsnění kolem dveří a oken je na tom nosu jenom naražené( není tam lepené). Drží to spolehlivě. Nejlepší a nejlevnější gumy do skel z vrakoviště jsou z Felicie a Favorita, z předního a zadního okna. Těsnění kolem dveří je nejlepší použitelné ze dveří Felicie a Favorita.
Pokud by bylo něco nepochopitelné, zkusím ti to nafotit...


Děkuji za podrobné info. Hledal jsem nějaký jekl s nosem (lištou atd..) a nic jsem nenašel. Můžeš mi prosím vyfotit
jak vypadá ten nos? Už to mám také svařené, ale přepadla mne nemoc.... Tak až se vyležím, tak to snad bude pokračovat. Sklo tedy uříznout o 0,8 až 1cm na každé straně? To je tedy cca o 1,8 cm užší a kradší? Já mám gumu s opel Corsa, ale to snad bude podobné. Chci to jen na přední sklo, ostatní chci dát polykarbonát plný tl. 4mm.
Je to prý dobrý materiál a dá se snadno řezat i doma. Jen se musí dát pozor na poškrábání (větve atd..), tok uvidím.

Pavel
MT8-070 MINI motor Berlan 13 Hp
MTD 115 / 96 motor Tecumseh 12,5 Hp
MTD Rasentrac 12/91 motor B&S 12 Hp
Vari Líza 60 motor B&S 6 Hp
http://traktory.myhdd.cz

Uživatelský avatar
kucmar
Příspěvky: 1427
Registrován: stř črc 04, 2007 8:45 pm
Bydliště: Břeclavsko

Re: Zkušenosti z Dong Fengy

#179 Nový příspěvek od kucmar »

Tady je foto:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Na fotce se šuplerou je vidět, že ten 0,8-1,0 cm je tak akorát. Uprostřed té gumy je vevařen na tom jäklu ten plocháč. Ten polykarbonát mám ve spodní části dvěří. Vydrží hodně, i nějaké ty větve.

Uživatelský avatar
Pavel_Arny
Příspěvky: 56
Registrován: pon led 09, 2017 4:31 pm
Bydliště: Strakonice

Re: Zkušenosti z Dong Fengy

#180 Nový příspěvek od Pavel_Arny »

kucmar píše:Tady je foto:

Na fotce se šuplerou je vidět, že ten 0,8-1,0 cm je tak akorát. Uprostřed té gumy je vevařen na tom jäklu ten plocháč. Ten polykarbonát mám ve spodní části dvěří. Vydrží hodně, i nějaké ty větve.
Děkuji za cenné rady. Mám to již svařené z jeklů bez ocásku, tak to u dveří dořeším až později. To sklo opravdu s tou gumou vychází tak o 1 cm menší na všech stranách. Jak jsi psal o rozříznutí té gumy v rohu, to mne taky zajímalo. Ten zlom by guma jinak nedala a boulilo se to tam. Tak to říznu pod úhlem a bude. Aspoň to půjde lépe nandavat. Jen jsem měl strach, aby mi okno potom nevypadlo (pokud bych nechal uříznout malé), nebo neprasklo při instalaci (velké). Tak to udělám dle tebe a snad to bude dobré :)
Ještě jednou díky za rady Pavel
MT8-070 MINI motor Berlan 13 Hp
MTD 115 / 96 motor Tecumseh 12,5 Hp
MTD Rasentrac 12/91 motor B&S 12 Hp
Vari Líza 60 motor B&S 6 Hp
http://traktory.myhdd.cz

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“