Ahojte všichni,
už mám vybraný typ traktůrku (YM cca 20hp) a musím říct a poděkovat, že mě toto fórum hodně nasměrovalo...
Co mě ale zajímá je dostupnost náhradních dílů na Yanmar YM (r.v. 81- nedělám si iluze o narvaných skladech ) a trvanlivost barvy na motoru a převodových skříních při repasovaném stroji.
Je to taková krásná černá, nebo zelená....
Máte někdo zkušenost? Vyplatí se investovat? Vydrží? ....
Díky Jirka
Trvanlivost barvy na traktoru
Moderátor: DYK
Re: Trvanlivost barvy na traktoru
no nevím, já jsme si koupil mt 1600D na práci byť jenom okolo chalupy a potom musím akceptovat, že traktor někde při neopatrné práci nebo jen tím, jak za volant lezu v bagančatech odřu.Geos píše:Ahojte všichni,
už mám vybraný typ traktůrku (YM cca 20hp) a musím říct a poděkovat, že mě toto fórum hodně nasměrovalo...
Co mě ale zajímá je dostupnost náhradních dílů na Yanmar YM (r.v. 81- nedělám si iluze o narvaných skladech ) a trvanlivost barvy na motoru a převodových skříních při repasovaném stroji.
Je to taková krásná černá, nebo zelená....
Máte někdo zkušenost? Vyplatí se investovat? Vydrží? ....
Díky Jirka
jestli si kupuju traktor na koukání, potom asi barva bude držet po mnoho let.
a náhradní díly ? je to se vším stejné, buď má člověk štěstí a nic se mu po dlouhou dobu nepodělá nebo je prostě pechvogel a traktor se mu se.. a se.. myslím všeobecně, ty starší plně mechanické traktory, bez ohledu na výrobce, jsou lepší než strojky plné elektroniky a všelijakých hejblat.
Re: Trvanlivost barvy na traktoru
jasná věc .... traktor si určitě nekupuju na koukání - zase tak bohatý nejsem
kupuju ho jako pracovní stroj, ale zajímalo mě to, jak dlouho ta leštěnka/ barva vydrží... (jestli se to neoloupe po prvním umytí vapkou)
... právě jednoduchost YM mě nadchla, bytelné provedení, jednoduchá opravitelnost. žádná elektronika .....
prostě v jednoduchosti je krása
kupuju ho jako pracovní stroj, ale zajímalo mě to, jak dlouho ta leštěnka/ barva vydrží... (jestli se to neoloupe po prvním umytí vapkou)
... právě jednoduchost YM mě nadchla, bytelné provedení, jednoduchá opravitelnost. žádná elektronika .....
prostě v jednoduchosti je krása
Re: Trvanlivost barvy na traktoru
Já mám repas od RVR-AGRO a většina karosářských dílů je v komaxitu. I po několika umytích tlakovou myčkou je lak jak nový. I když se při práci zapráší, tak traktor otřeš suchým hadrem a je zase v lesku. Podvozek je stříknutý na černo na základovou barvu a taky se zatím neloupe.
ISEKI TA247F
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
-
- Příspěvky: 188
- Registrován: pon úno 11, 2013 7:55 pm
- Bydliště: Dolní Žandov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trvanlivost barvy na traktoru
To bude trochu ve hvězdách - záleží na lakýrníkovi. Originální lak je debrej. pokud to ale přestříkával nějaký patlal a neodmastil, tak se to oloupe jen projdeš s vypnutou wapkou kolem.Geos píše:jasná věc .... traktor si určitě nekupuju na koukání - zase tak bohatý nejsem
kupuju ho jako pracovní stroj, ale zajímalo mě to, jak dlouho ta leštěnka/ barva vydrží... (jestli se to neoloupe po prvním umytí vapkou)
... právě jednoduchost YM mě nadchla, bytelné provedení, jednoduchá opravitelnost. žádná elektronika .....
prostě v jednoduchosti je krása
VW Oldies Club
SRAZ POSTARŠÍCH (nejen)VOLKSWAGENŮ - STAŘEŠINKY: 1.-4.6.; ATC Jesenice; Jesenice u Rakovníka. Přidej se k nám....
SRAZ POSTARŠÍCH (nejen)VOLKSWAGENŮ - STAŘEŠINKY: 1.-4.6.; ATC Jesenice; Jesenice u Rakovníka. Přidej se k nám....
Re: Trvanlivost barvy na traktoru
Ahoj,no Já ti nevím čověče, nic ve zlém, enom, že ně cosi uniká smysl téj tvojí otázky gdyž traktor už Ti stójí na dvoře. Prostě to buďto vydrží a nebo také ne. To musíš zkusiť a odhadnůť sám lěsti je to ojebané a zastříklé aj s masnů špinů a nebo né. Osobně bych sa na jakůsik barvu z vysoka vysrál, tu přestříčeš gdykoliv a pěšéj bych sa zajímál lěsti vydrží to co je pod tů barvů.
Čím věčí kladivo, tým věčí odborník, kurva podaj ně to pořádné kladivo!
Kůkni na triála.http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =2&t=19240
Kůkni na triála.http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =2&t=19240
Re: Trvanlivost barvy na traktoru
Sice mám rád všechno v barvě, ale souhlasím s olou nejdřív ten traktor pořádně odzkoušej ať zjistíš jestli všechno funguje jak má a co v něm je a pak případně něco spravit a pak třeba barvu... Navíc mejt traktor wapkou to tak před GO nebo tak ....voda je zlo a dostane se všude pod tlakem.. . neber to nijak ve zlém, jen můj názor
Re: Trvanlivost barvy na traktoru
Ahoj, Běžně svého miláčka čistím tlakovou myčkou Karcher.Pavel.T píše:Sice mám rád všechno v barvě, ale souhlasím s olou nejdřív ten traktor pořádně odzkoušej ať zjistíš jestli všechno funguje jak má a co v něm je a pak případně něco spravit a pak třeba barvu... Navíc mejt traktor wapkou to tak před GO nebo tak ....voda je zlo a dostane se všude pod tlakem.. . neber to nijak ve zlém, jen můj názor
Mám tři nástavce. Jeden je klasický s jednou tryskou.
Druhý má tyto trysky dvě a třetí také se dvěma tryskami, ale dá se u něj regulovat tlak.
Takže si můžu vybrat, co zrovna potřebuji.
Diskům, nápravám a kapotě je jedno, jakou trysku použiji. Barva je kvalitní a díly byly před lakováním pískované.
Motor jsem ještě čistit nemusel.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)