Trvanlivost barvy na traktoru

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Geos
Příspěvky: 2
Registrován: ned čer 21, 2015 11:04 am
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Trvanlivost barvy na traktoru

#1 Nový příspěvek od Geos »

Ahojte všichni,
už mám vybraný typ traktůrku (YM cca 20hp) a musím říct a poděkovat, že mě toto fórum hodně nasměrovalo...
Co mě ale zajímá je dostupnost náhradních dílů na Yanmar YM (r.v. 81- nedělám si iluze o narvaných skladech ;-) ) a trvanlivost barvy na motoru a převodových skříních při repasovaném stroji.
Je to taková krásná černá, nebo zelená....
Máte někdo zkušenost? Vyplatí se investovat? Vydrží? .... :)
Díky Jirka

hugo
Příspěvky: 326
Registrován: stř lis 26, 2008 10:21 pm

Re: Trvanlivost barvy na traktoru

#2 Nový příspěvek od hugo »

Geos píše:Ahojte všichni,
už mám vybraný typ traktůrku (YM cca 20hp) a musím říct a poděkovat, že mě toto fórum hodně nasměrovalo...
Co mě ale zajímá je dostupnost náhradních dílů na Yanmar YM (r.v. 81- nedělám si iluze o narvaných skladech ;-) ) a trvanlivost barvy na motoru a převodových skříních při repasovaném stroji.
Je to taková krásná černá, nebo zelená....
Máte někdo zkušenost? Vyplatí se investovat? Vydrží? .... :)
Díky Jirka
no nevím, já jsme si koupil mt 1600D na práci byť jenom okolo chalupy a potom musím akceptovat, že traktor někde při neopatrné práci nebo jen tím, jak za volant lezu v bagančatech odřu.
jestli si kupuju traktor na koukání, potom asi barva bude držet po mnoho let.
a náhradní díly ? je to se vším stejné, buď má člověk štěstí a nic se mu po dlouhou dobu nepodělá nebo je prostě pechvogel a traktor se mu se.. a se.. myslím všeobecně, ty starší plně mechanické traktory, bez ohledu na výrobce, jsou lepší než strojky plné elektroniky a všelijakých hejblat.

Geos
Příspěvky: 2
Registrován: ned čer 21, 2015 11:04 am
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Trvanlivost barvy na traktoru

#3 Nový příspěvek od Geos »

jasná věc .... traktor si určitě nekupuju na koukání - zase tak bohatý nejsem :)
kupuju ho jako pracovní stroj, ale zajímalo mě to, jak dlouho ta leštěnka/ barva vydrží... :D (jestli se to neoloupe po prvním umytí vapkou)
... právě jednoduchost YM mě nadchla, bytelné provedení, jednoduchá opravitelnost. žádná elektronika .....
prostě v jednoduchosti je krása 8)

Uživatelský avatar
Bielan
Příspěvky: 402
Registrován: pon říj 13, 2014 8:54 am
Bydliště: okr. Opava

Re: Trvanlivost barvy na traktoru

#4 Nový příspěvek od Bielan »

Já mám repas od RVR-AGRO a většina karosářských dílů je v komaxitu. I po několika umytích tlakovou myčkou je lak jak nový. I když se při práci zapráší, tak traktor otřeš suchým hadrem a je zase v lesku. Podvozek je stříknutý na černo na základovou barvu a taky se zatím neloupe.
ISEKI TA247F
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE

ferror
Příspěvky: 188
Registrován: pon úno 11, 2013 7:55 pm
Bydliště: Dolní Žandov
Kontaktovat uživatele:

Re: Trvanlivost barvy na traktoru

#5 Nový příspěvek od ferror »

Geos píše:jasná věc .... traktor si určitě nekupuju na koukání - zase tak bohatý nejsem :)
kupuju ho jako pracovní stroj, ale zajímalo mě to, jak dlouho ta leštěnka/ barva vydrží... :D (jestli se to neoloupe po prvním umytí vapkou)
... právě jednoduchost YM mě nadchla, bytelné provedení, jednoduchá opravitelnost. žádná elektronika .....
prostě v jednoduchosti je krása 8)
To bude trochu ve hvězdách - záleží na lakýrníkovi. Originální lak je debrej. pokud to ale přestříkával nějaký patlal a neodmastil, tak se to oloupe jen projdeš s vypnutou wapkou kolem.
VW Oldies Club
SRAZ POSTARŠÍCH (nejen)VOLKSWAGENŮ - STAŘEŠINKY: 1.-4.6.; ATC Jesenice; Jesenice u Rakovníka. Přidej se k nám....

Uživatelský avatar
ola
Příspěvky: 6098
Registrován: úte říj 21, 2008 8:09 pm
Bydliště: Kůsek od Vsetína

Re: Trvanlivost barvy na traktoru

#6 Nový příspěvek od ola »

Ahoj,no Já ti nevím čověče, nic ve zlém, enom, že ně cosi uniká smysl téj tvojí otázky gdyž traktor už Ti stójí na dvoře. Prostě to buďto vydrží a nebo také ne. To musíš zkusiť a odhadnůť sám lěsti je to ojebané a zastříklé aj s masnů špinů a nebo né. Osobně bych sa na jakůsik barvu z vysoka vysrál, tu přestříčeš gdykoliv a pěšéj bych sa zajímál lěsti vydrží to co je pod tů barvů.
Čím věčí kladivo, tým věčí odborník, kurva podaj ně to pořádné kladivo!
Kůkni na triála.http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =2&t=19240

Pavel.T
Příspěvky: 1179
Registrován: sob led 19, 2013 5:19 pm
Bydliště: Náchod venkov

Re: Trvanlivost barvy na traktoru

#7 Nový příspěvek od Pavel.T »

Sice mám rád všechno v barvě, ale souhlasím s olou 8) nejdřív ten traktor pořádně odzkoušej ať zjistíš jestli všechno funguje jak má a co v něm je a pak případně něco spravit a pak třeba barvu... Navíc mejt traktor wapkou :tyty: to tak před GO nebo tak ....voda je zlo a dostane se všude pod tlakem.. . :friends: neber to nijak ve zlém, jen můj názor :friends:

Uživatelský avatar
RoKur
Příspěvky: 1778
Registrován: stř zář 25, 2013 6:47 am
Bydliště: Vrbno pod Pradědem

Re: Trvanlivost barvy na traktoru

#8 Nový příspěvek od RoKur »

Pavel.T píše:Sice mám rád všechno v barvě, ale souhlasím s olou 8) nejdřív ten traktor pořádně odzkoušej ať zjistíš jestli všechno funguje jak má a co v něm je a pak případně něco spravit a pak třeba barvu... Navíc mejt traktor wapkou :tyty: to tak před GO nebo tak ....voda je zlo a dostane se všude pod tlakem.. . :friends: neber to nijak ve zlém, jen můj názor :friends:
Ahoj, Běžně svého miláčka čistím tlakovou myčkou Karcher.
Mám tři nástavce. Jeden je klasický s jednou tryskou.
Druhý má tyto trysky dvě a třetí také se dvěma tryskami, ale dá se u něj regulovat tlak.
Takže si můžu vybrat, co zrovna potřebuji.
Diskům, nápravám a kapotě je jedno, jakou trysku použiji. Barva je kvalitní a díly byly před lakováním pískované.
Motor jsem ještě čistit nemusel.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“