Jak vám kouří motor Iseki TA 235

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Peter768
Příspěvky: 4384
Registrován: ned led 04, 2009 9:42 pm
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: Jak vám kouří motor Iseki TA 235

#16 Nový příspěvek od Peter768 »

Pri spotrebe japoncov 0,nič je škoda do naty liať bordel.

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15665
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Jak vám kouří motor Iseki TA 235

#17 Nový příspěvek od oco13 »

Peter768 píše: ned říj 23, 2022 4:34 pm Pri spotrebe japoncov 0,nič je škoda do naty liať bordel.
Peťo japonec mi žerie asi raz tolko ako domadely, a viff dávam všetkým dieslom doma. Mám potom lepší pocit rovnako ako keď dám mačkám jogurt. :typek:

ibanez5
Příspěvky: 1576
Registrován: sob kvě 31, 2014 8:34 am
Bydliště: Kousek od 3nce

Re: Jak vám kouří motor Iseki TA 235

#18 Nový příspěvek od ibanez5 »

Ono ta spotřeba je taky docela zvláštní. Zetor 25 mi žral určitě míň...
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."

Uživatelský avatar
Peter768
Příspěvky: 4384
Registrován: ned led 04, 2009 9:42 pm
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: Jak vám kouří motor Iseki TA 235

#19 Nový příspěvek od Peter768 »

Reagoval som na to, že by som nelial olej do nafty.
Oco13, ale domadel mal výkonný motor=mal veľa kW oproti tomu čo máš teraz. A na dlhšie trasy je japonec naprt, príklad=15km/h pri plnom plyne :(

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15665
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Jak vám kouří motor Iseki TA 235

#20 Nový příspěvek od oco13 »

Ano presne o tom to je - domadel na volnobehu a Shibu musím držať cez 2t rpm. Moja ani 15km nedá , max 12.

j.kubec
Příspěvky: 452
Registrován: čtv bře 22, 2012 4:50 pm
Bydliště: Dvůr Králové

Re: Jak vám kouří motor Iseki TA 235

#21 Nový příspěvek od j.kubec »

Peter 768 Přečti si to pořádně! Píšu že hydr. olej přidávám v létě do zetora a do japonce leju pouze zimní naftu. Pokud, ale leješ naftu letní, leješ tam i klidně 7% řepkového oleje a ten bude více kouřit jak zimní nafta.

Uživatelský avatar
Peter768
Příspěvky: 4384
Registrován: ned led 04, 2009 9:42 pm
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: Jak vám kouří motor Iseki TA 235

#22 Nový příspěvek od Peter768 »

Rozumiem, nič v zlom :friends:
Me by bolo ľúto liať ten olej aj do Zetora.

j.kubec
Příspěvky: 452
Registrován: čtv bře 22, 2012 4:50 pm
Bydliště: Dvůr Králové

Re: Jak vám kouří motor Iseki TA 235

#23 Nový příspěvek od j.kubec »

Je to odzkoušené, motoru to neublíží a čerpadlo je lépe mazané. V dnešní době mě to ušetřilo i nějakou tu kačku. Olej jsem dostal zdarma, ročně cca 200l, tak co s ním lepšího. V zimě beru asi 1500 l nafty na sezonu.

pietrobs
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 30, 2018 3:41 pm
Bydliště: Banská Štiavnica

Re: Jak vám kouří motor Iseki TA 235

#24 Nový příspěvek od pietrobs »

Oco...nechce sa mi verit to co hovoris!..Bud mas spatny motor na shibe alebo potom neviem.ja mam kubotu a ta mi zerie tolko ze si ledva vsimnem ze nieco zerie§..A mam aj druheho japonca...mam minibager komatsu...tiez tam mam motor yanmar a na 5 l nafty kopem aj cely den.Takze o tej spotrebe sa mi nechce verit zeby mali vyssiu spotrebu ako nejake doma robene ,,šerble".Navyse..japonci maju tak silne prevodovky ze ten motor bude bezat na volnobeh a pritom tahat,orat s prstom v nose.A naozaj..nechce sa mi verit zeby si ty doma dokazal urobit nieco taketo ,,na kolene" co uz sa dlhe roky osvedcilo po celom svete a je odskusane fabricky.

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15665
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Jak vám kouří motor Iseki TA 235

#25 Nový příspěvek od oco13 »

Pietro je to tak - mulčujem na cca 1800rpm , na tých otáčkach aj jazdím. Domadely chodili na volnobeh . Na 1,5 tony som predtým mal 55kw, teraz mám 20Kw. Jediné oproti čomu je spotreba výrazne menšia je Fester , ten mal motor 1203ky a tam 15l za mesiac nebol problém. :typek:
Inak, keď to tak zoberiem tak vlastne ja spotrebu porovnávam len pri prejazdoch, lebo tých je najviac a tam je japonec výrazne pozadu kvoli rýchlosti. Neoriem, štiepkovač ma vlastný motor, rotavátor bežal pol hodiny v roku , takže len prejazdy a prekladanie bagov s vidlami.
Ešte si nepočul že dvoj liter žerie menej ako 1.2ka??? Aj pri autách mám na 1,8čke o liter menšiu spotrebu ako na Felicii. :-/

pietrobs
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 30, 2018 3:41 pm
Bydliště: Banská Štiavnica

Re: Jak vám kouří motor Iseki TA 235

#26 Nový příspěvek od pietrobs »

No to ja dobre viem ze taky 2 liter dokaze mat spotrebu omnoho mensiu ako trebars 1 litrova fabia s trojvalcom...sam vlastnim 2Liter TD..koncern WW...a dokazem urobit spotrebu trebars na dialnici na zaradenom 6st prevodovom stupni pri 130km/h 3.8l...co je takmer nemozne urobit na takej fabii s litrovym motorom..Ja kosim,zhrabujem,mulcujem,oriem a takisto prejazdy na kubote..a fakt mam spotrebu uplne perfektnu.Na to ze to aj napriklad drzim na 2500ot/min pri koseni..mulcovani..Este ma napadlo ak tam na tych domadelkoch mas nejaky TDI 1.9 tak ta spostreba by mohla byt ako hovoris dobra...velky,silny motor ktory nema ziadnu zataz si bude klepat na volnobeh..pricom vysoky krutiak mu jasne dopomaha.

pietrobs
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 30, 2018 3:41 pm
Bydliště: Banská Štiavnica

Re: Jak vám kouří motor Iseki TA 235

#27 Nový příspěvek od pietrobs »

este k tomu kureni motora...ano aj mne japonci obaja zakuria ciernym pri starte...ale nasledne uz nic...dokonca ani pri vysokej zatazi a otackach nie..az pri prudkom pridani plynu opat trochu cierne ale zas potom nic...takze podla mna nieco s tym motorom budes mat na tom iseki.Ked je motor v dobrej kondicii,nezerie olej,ma plynuly chod,vladze a startuje na supu tak nemoze dymit.

Vláda
Příspěvky: 10
Registrován: ned říj 16, 2022 10:45 am
Bydliště: Kolín

Re: Jak vám kouří motor Iseki TA 235

#28 Nový příspěvek od Vláda »

Tak jsem kouření nevyřešil takže to asi bude normalní:), ted delam vodní pumpu na solis 15 a ten kouri stejně jako moje TA235.

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“