Kubota hydraulika

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Duk3DX
Příspěvky: 2
Registrován: úte srp 02, 2022 9:00 am
Bydliště: Dolní Morava

Kubota hydraulika

#1 Nový příspěvek od Duk3DX »

Zdravím koupil jsem Kubotu B6200 a nemá vývod na hydrauliku vlečky. Jsem v tomto nováček tak jsem se chtěl zeptat jak na to. Stačí na tlakovou trubku přímo od čerpadla do série zapojit rozvaděč ? Nebo musím mít vratku z rozvaděče zpátky do nádrže a nesmím jí vracet zpět do tlakové ? Případně nespadnou mi zadní ramena když začnu sklápět vlek ? Tím že jim seberu olej ? Další věc je , že nechci kazit vzhled traktoru tak zvažuji elektricky ovládaný hydr. rozvaděč. Lze ovládat pouze kolébkovým vypínačem na přímo nebo je nutnost dát vše raději přes relé ?
Děkuji :)

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15665
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Kubota hydraulika

#2 Nový příspěvek od oco13 »


pietrobs
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 30, 2018 3:41 pm
Bydliště: Banská Štiavnica

Re: Kubota hydraulika

#3 Nový příspěvek od pietrobs »

Zdravim tu na forum...ak by ste niekto vedel poradit ohladne hydrauliky na kubote...mam dorobeny rozvadzac na ovladanie stiepacky cez rychlospojky z okruhu traktoru...ale mam taky problem ze ked drzim paku na 2 sekcnom rozvadzaci zatlacenu tak mi nefunguje zdvih zadnych ramien..az nasledne sa zodvihnu po pusteni paky rozvadzacu.Vedel by niekto poradit v com moze byt problem?.Zapojenie rozvadzaca je nasledovne u mna...P...privod od cerpadla traktoru,T prepad do nadrze traktoru cez HPOC a N je spiatocka do okruhu.Malo by to byt zapojene teda dobre.Ale aj napriek tomu tie ramena nejdu dvihat .Dakujem za kazdu radu.

Uživatelský avatar
Peter768
Příspěvky: 4384
Registrován: ned led 04, 2009 9:42 pm
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: Kubota hydraulika

#4 Nový příspěvek od Peter768 »

Ahoj.