Kioti CX 2510

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Pískař
Příspěvky: 24
Registrován: stř kvě 24, 2023 10:13 am
Bydliště: Kolínsko

Re: Kioti CX 2510

#106 Nový příspěvek od Pískař »

Ahoj, děkuji Vám oběma...přes rakouské stránky jsem našel prodejce v Ostravě a volal jsem i do P-L. Cena přímo neskutečná: Konzole 550 ...držák 270...tažná tyč260.....celkem cca 1100 vše samozřejmě v eurech. Cena cca 30 000,- bez DPH. Takže si musím poradit jinak. Tažná tyč do šavlí prý není vhodná při sklápění dozadu.
Zbývá úprava nějakého závěsu za normální cenu, nebo se smířit s vlekem "s kopce" :tyty: . Budu pátrat dál.

Pískař
Příspěvky: 24
Registrován: stř kvě 24, 2023 10:13 am
Bydliště: Kolínsko

Re: Kioti CX 2510

#107 Nový příspěvek od Pískař »

Honza Ko 77...zdravím Honzo...studoval jsem podrobně tvoji fotku s vlečkou z 20.dubna a jsem s toho jelen. Tvůj "tandem" má evidentně oj níž než moje vlečka, ale zaujala mě tvoje čuba na místě spodního závěsu. To je originál??? Možná zkresluje fotka při přiblížení, ale je nějaká jiná???

Zetor15
Příspěvky: 884
Registrován: stř bře 09, 2011 8:47 pm
Bydliště: Plzen

Re: Kioti CX 2510

#108 Nový příspěvek od Zetor15 »

Jo tak nejak to bylo i pred par lety tusim 33 tisic a taky jsem se na to vykaslal a vzal klasickouk spodni listu a na autovlek je to akorata a neni z kopce. Velky vlek stejne taham za velkym traktorem ten ma i brzdy vleku a autovleky i velke 5x2m jsou za tim akorat i vyskove a nizsi zaves se hodi ze tolik nestrka hlavne v zatocine a nehrozi tak snadno prevraceni.

HonzaKo77
Příspěvky: 133
Registrován: sob bře 21, 2020 9:29 pm
Bydliště: Letovice

Re: Kioti CX 2510

#109 Nový příspěvek od HonzaKo77 »

Ahoj, trochu jsi mě zaskočil … nejsem si jistý, co přesně myslíš tou čubou… přeci jen nejsem úplně z oboru a už vůbec ne technický typ… předpokládám, že jde o ten bazmek, kam se zapojuje oj vleku. Jinak jde o originální součást, jen ji dle potřeby otáčím… někdy potřebuji aby byla výš, k jinému vleku zase níž… snad jsme se pochopili :-)

HonzaKo77
Příspěvky: 133
Registrován: sob bře 21, 2020 9:29 pm
Bydliště: Letovice

Re: Kioti CX 2510

#110 Nový příspěvek od HonzaKo77 »

Pískař píše: stř srp 16, 2023 1:08 pm Zdravím, tak přihlášení proběhlo celkem v pohodě. Dozvěděl jsem se, že od března do konce roku 2023 vydávají na základě COC listu velký tech.průkaz. Od r.2024 bude velký TP zrušen a vše bude už jen v počitačích.
Čelní nakladač zapsali do velkého i malého TP, ale na technickou mám prý vozit i techničáky od nakladače, při jízdě nemusím.
Proběhlo i cca 2 hodinové mulčování se stranovým mulčerem. Je to sice strašnej vopruz kopírovat terén, ale dá se to....jde o zvyk. Horší je, že jak jsem pořád otočenej a sleduji mulčer, tak kolenem asi občas zavadím o joystick a lopata jde dolu a dolu .....až nejedu, protože jsem zapíchlej v terénu :zapomel: ....stalo se mi to dvakrát.

Jak tady řešíte hlasitou signalizaci směrovek .....já bych potřeboval vyřešit signalizaci zatažené ruční brzdy.....taky dvakrát jsem jel kus se zataženou.
Jinak supr práce a traktůrek šlape jak hodinky.
….s tou ručkou už jsem se taky stihl párkrát projet :-)

Pavel
Příspěvky: 8283
Registrován: sob črc 07, 2007 12:56 pm
Bydliště: dobrovice u mb

Re: Kioti CX 2510

#111 Nový příspěvek od Pavel »

ted sem na to koukal my mame v traktoru na rucce spinac co vypadá ja ko co bejval na starejch motorkach

Uživatelský avatar
amatér
Příspěvky: 904
Registrován: sob pro 22, 2007 4:02 pm
Bydliště: Vysočina

Re: Kioti CX 2510

#112 Nový příspěvek od amatér »

Je trochu škoda, že výrobce, nebo možná dovozce šetří na maličkostech, které by mohly výrazně prodloužit život těchto malých strojků.
Pokud je používán ve službách obce, kde si nelze dělat iluze o obsluze, protože tam občas působí bytosti jinde nezaměstnatelné, je často ohrožen maličkostmi s těžkými následky.
- Ovládání zadní hydrauliky je provedeno stejnou pákou, jako ovládání ramen, obě v těsné blízkosti a často dochází k tomu, že trvale tlačí olej do rychlospojky. Čerpadlo jede na max. tlak a motor je trvale zatěžován. Pokud má stroj kabinu, jako že je obecní většinou mají, tak umělec za volantem ani neslyší kňučet čerpadlo a trápí jej klidně několik hodin. Třeba si posune mulčovač a páku nechá trvale v dorazu a vesele jede dál.
Pomohlo by páky výrazně odlišit, já to vyřešil flexou, jednu jsem zkrátil a její konec opatřil návlekem ze smršťovací bužírky s lepidlem, aby nedřela do ruky.
Už se nespletu, nehledě na to, že nemám kabinu a čerpadlo bezpečně slyším, když tlačí do pojišťováku. Nebo by pomohlo vyřadit aretaci páky ovládání výstupu.
- Další potíž je v absenci kontrolky pohonu 4x4 přesto, že na palubní desce kontrolka je, ale není osazena žárovkou a není spínač na táhle 4x4. Pokud je na předku nějaké nářadí, jako radlice, koště nebo nakladač, tak je při jízdě po asfaltu na 4x4 zaděláno na rozloupnutí koncových převodů přední nápravy.
U naší obce slouží CK 22 přes deset roků, čerpadlo hydrauliky měněno dvakrát, koncové převody přední nápravy jednou, motor už také zralý na výměnu.
Bohužel jsem byl svědkem toho, že chlap mulčoval se dvěma uraženými kladivy a klidně mi tvrdil, že se mulčovače při práci klepou, že je to normální.
- O ruční brzdě už byla řeč, k tomu jenom tolik, že u současných už kontrolka je.
Když ten obecní traktůrek sleduji, musím uznat, že ty stroje mají neskutečnou výdrž.

HonzaKo77
Příspěvky: 133
Registrován: sob bře 21, 2020 9:29 pm
Bydliště: Letovice

Re: Kioti CX 2510

#113 Nový příspěvek od HonzaKo77 »

Par fotek….


Obrázek

Obrázek

HonzaKo77
Příspěvky: 133
Registrován: sob bře 21, 2020 9:29 pm
Bydliště: Letovice

Re: Kioti CX 2510

#114 Nový příspěvek od HonzaKo77 »

Obrázek

Obrázek

HonzaKo77
Příspěvky: 133
Registrován: sob bře 21, 2020 9:29 pm
Bydliště: Letovice

Re: Kioti CX 2510

#115 Nový příspěvek od HonzaKo77 »

Obrázek

Obrázek

HonzaKo77
Příspěvky: 133
Registrován: sob bře 21, 2020 9:29 pm
Bydliště: Letovice

Re: Kioti CX 2510

#116 Nový příspěvek od HonzaKo77 »

Obrázek

Obrázek

Zetor15
Příspěvky: 884
Registrován: stř bře 09, 2011 8:47 pm
Bydliště: Plzen

Re: Kioti CX 2510

#117 Nový příspěvek od Zetor15 »

Hezke. 8) Jak jsi spokojeny s tim vlekem? soused by ho chtel koupit a ptal se me jestli neznam nekoho kdo ho ma jak je s ti spokojeny.
Jak se to chova pokud je plnej treba hliny nebo neceho tezsiho? Jak funguje sklapeni plne kary?

HonzaKo77
Příspěvky: 133
Registrován: sob bře 21, 2020 9:29 pm
Bydliště: Letovice

Re: Kioti CX 2510

#118 Nový příspěvek od HonzaKo77 »

Ahoj, s vlečkou jsem maximálně spokojený, je docela festovní, jedinou slabší stránku vidím v síle plechu korby, který mohl být silnější. Jinak bočnice jsou pevné dost. Na trhu je několik variant stejné vlečky, liší se to způsobem uchycení bočnic a čelních částí. U některých typů se drží navzájem, tady u té jsou v rozích odnímatelné profily, které umožňují uchytit samostatně jednotlivé části a celkově bočnice líp drží. Při vyklápění je ale třeba u dřeva lepší je vytahovat, protože zasahuji do profilu. Jinak vyklápění je úplně na pohodu, traktor i na volnoběh s tím cvičí jako kdyby tam nic nebylo, takže v pohodě. Hadice jsem nechal udělat jak mi bylo doporučeno výše, docela to funguje. Nahoru to jde lehce, dolů hůře….ale není to žádná tragédie. Vlečka má ložnou plochu v optimální výšce, tato verze je sklopná pouze vzad. Mají i třístrannou variantu, ale ta je cca o 10 cm vyšší. Součástí je i osvětlení, drží to jen na magnetech, ale budu to muset předělat, protože při sklápění to čelo do toho má tendenci bouchat a shodit to…. chce to doladit, což mám v plánu 🙂 tandemová dvojitá náprava je fajn, luxusně to žehlí nerovnosti. Jen při ostrém zatáčení to logicky hůře opisuje oblouk a jde to “jednou nápravou” lehce smykem, ale jen mírně. Zatím jsem mimo dřeva nic těžšího jako třeba hlínu nebo písek nevezl, ono i to dřevo ale něco vážilo, traktor s tím jel bez problémů standardním tempem včetně mírného převýšeni, i když tam je hydrostat. Na pomalý převod jsem “podřadil” asi jen 2x, když jsem to pod prudším kopcem tolik nerozjel a před samým vrcholem už to nebylo ono… vlečku jsem bral přes SKH Sebranice, ale dá se přímo objednat z Polska, jde asi o Čínu a v Polsku to asi nějak upravují, ta echt Čína se mi zdá má takový odfláknutý bočnice, neupravené hrany…. dost hrubé, tady jsou opracované a hladké.

sustodp
Příspěvky: 364
Registrován: stř pro 10, 2014 7:55 pm
Bydliště: velky krtis

Re: Kioti CX 2510

#119 Nový příspěvek od sustodp »

nazdar, co to mas za pluh? mozes sem dat viac foto? nic podobne som este nevidel.

HonzaKo77
Příspěvky: 133
Registrován: sob bře 21, 2020 9:29 pm
Bydliště: Letovice

Re: Kioti CX 2510

#120 Nový příspěvek od HonzaKo77 »

Ahoj, čekal jsem , že s pluhem určitě někoho pohavím :-) nejde o nic zásadního….. jen jsem měl problém s původním provedením, kde byl občas problém korigovat směr, když jsem jel klasicky v brázdě. Traktor má docela široká kola, která brázdu strhávala, taky byl problém s případnou korekcí směru, když na ni došlo. Navíc na jaře, když sázíme brambory, tak je vlastně zaoráváme, což s tou šířkou kol se vejít do brázdy, nepřejet brambory připravené k zahrnutí a ještě u toho držet jakš takš rovný směr, byl úkol nadlidský. Minulý rok jsme to dělali tímto stylem poprvé a naposled (doposud se to dělalo s varinou). A tak jsem si říkal, že když bych pluh vysunul více do boku, mohl bych s traktorem frčet mimo brázdu, resp. kousek vedle…. a tak jsem to udělal a zkusil na podzim zorat… a šlo to o dost líp. Vím, že se takhle neorá, ale neřeším způsob, podstatný byl výsledek, který je za mě OK. Pluh je to malý, takže to vybočení dělá asi nějakou páku, ale traktor to nepozná :-) Na poli není úplně ideální zemina, již v malé hloubce jsou jíly a tam měl místy velký problém i dospělý traktor s dvojákem, takže moc do hloubky jít nechceme, spíš to šolicháme tak max do 30 cm. Pluh je obyč PNJ 1-20, plánuju ho ještě doplnit v horní části o takovou tu obracecí lopatku, i když obrací asi slušně i tak… jde spíš o dokonalejší překrytí zeleného hnojení, i když hořčici jsem před oráním pomulčoval. Jen to nešlo s tím opěrným kolem níž do hloubky, tak jsem ho dal pryč.
Hodím se fota originálu a tuningu :-) Jen prosím o shovívavost, mám to pro zábavu, nejsem profík :)

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“