Kioti CK 3310
Moderátor: DYK
Re: Kioti CK 3310
Natočím velmi málo, u většího tak 100 hodin ročně u malého mnohem méně. Ten větší (6010) je hlavně na zimní údržbu a k minibagru, mám k němu radlici přední i zadní, obě natáčecí, čelní nakladač a sněhovou frézu. Jenomže ty zimy jsou čím dál slabší. Menší (CK3310) má jenom mulčovač a špalíkovač od Bibose. Ještě dostane čelní sekačku. Oba jsou garážované a servis mají maximální. Když jsem prodával svůj první po jedenácti letech, (CK33) tak mi na STK odpověděli, že dovozy nedělají, mysleli si, že jde o individuálně dovezenou funglovku.
Kde jej kupuješ?
Kde jej kupuješ?
Re: Kioti CK 3310
Mám zamluvený jeden kousek ve Velkém Meziříčí, měl by snad být do konce března, tedy on už tu asi je, ale na doporučení prodejcem a pak i na základě opakovaného vyzkoušení na vlastní nohu jsem chtěl dodělat to propojení plynový pedál-otáčky motoru a tady se čeká na dodávku součástek. Aspoň jsem měl čas si rozmyslet kola - nakonec jsem poptal o něco širší rozměr agrogum, místo původních 6-12 a 9,5/18 by měly být 7-12 a 11,2-16, počítám, že to na nich bude o trošku stabilnější, přeci jen je to celkem vysoký traktor. A ještě jsem poprosil dodělat vývod z hydraulického rozvaděče dozadu kvůli tomu plánovanému polopříkopovému mulčovači. Bude to asi lehce hlavolam, protože tam moc místa není, ale prý si poradí, tak doufám, že to klapne.
Re: Kioti CK 3310
Honza daj sem nejaký link na "polopriekopový" mulčer, lebo si to neviem nejako predstaviť. Priekopový poznám ale polo??? neviem.
Re: Kioti CK 3310
ja mam v praci traktor 2810 s tymi sirsimi pneu a pacia sa mi. vrelo odporucam. nam prisiel traktor rovno na tych. a to prepojenie medzi pedalom a pridavanim otacok motora nemam a aj stym som spokojny, pozemok v praci je vo svahu a vyhovuje mi to ze dole kopcom napriklad s privesom mozem mat pedal ovladania hydrostatu na plno a na motore pritom volnobeh. pri tej zavislosti by to samozrejme mozne nebolo. jedine ak sa to da nejako vyradit ked je treba, tak to by bolo premna dobre riesenie.
Re: Kioti CK 3310
S těmi širokými koly laboruji také. Dnes jej mám na travních, vepředu 23 x6,5x12 a vzadu 33x12,5 x 16,5. Ve stráni ale kloužou, tak mu dám zadní 33x 15,5 x 15 s lomeným šípem a dopředu šípový ekvivalent venkovního průměru 23" abych zachoval poměr. Disky se dají celkem lehce vyrobit.
zadní: https://www.e-agropneu.cz/pneumatiky/tr ... k17319.htm
zadní: https://www.e-agropneu.cz/pneumatiky/tr ... k17319.htm
Re: Kioti CK 3310
amater: na ty širší kola jsem myslel hned od začátku, nechtěl jsem ty širší travní ani průmyslový, protože budu potřebovat do pole o sem tam do lesa, kde je šípový vzor R1 nutný. pokud by nebylo toto potřeba, vzal bych asi průmyslový. Procházel jsem videa a obrázky a pořád se mi zdálo, že tam ukazují kola větší, resp. širší. Nějak jsem to dohledal, o jaký rozměr jde a nakonec po dohodě s prodejcem z vašich - našich řad tady se výměna podařila zrealizovat, za což jim děkuju.
Zaujal mě ještě jeden rozměr, ale není v COC listu, což je nutnost pro techničák, aby to sedělo. Pneu se sehnat dají… ale ty disky bys dělal kde?
sustodp: to propojení pedál- otáčky motoru je vypínatelné, při práci pod výkonem jako je třeba mulčování to nedává smysl, otáčky nastavíš ručním plynem a tu rychlost reguluješ pedálem, ale např při přejezdu je to fajn, šlapeš jen na pedál a rychlost je úměrná otáčkám podle míry sešlápnutí, je to teda vázané samozřejmě jen na hydrostat. pokud se nepletu, tak jsme s panem vedoucím zkoušeli i tempomat, ale přiznám se, že tuto funkci nepoužívám ani na travním traktoru a vlastně ani v autě ne, kde mě dokázalo při dálničních přeletech několikrát přivést do nepěkné situace :-) Zastávám názor a oblibu v jednoduchých věcech, u kterých tak zhruba tuším, jak fungují a dokážu je využít, což plánovaný stroj splňuje. Příjde mi, že i ti starší japonští pracanti, i když byly plánováni asi jen do polí nebo políček s rýží, tak mají spoustu čudlů, kterými se nastavuje asi kdeco, hlavně ta zadní nástavba (ovladač monreomatic nebo nějak tak). I ten můj historický kousek něco takového má, ale při koupi jsem poprosil o odstranění nebo alespoń vypnutí. Když jsem uvažoval o novějším iseki z dovozu a větším výkonu, už se rozměrově zvětšoval a přibývalo těch “elektronických vychytávek”. Pro evropské verze se tyto výbavy asi nedodávají, nebo ne ve standardu. Takže pak padla volba na výběr nového stroje a obchůzku po prodejcích. Začal jsem a skončil v PaL a vůbec nelituju, minimálně v přístupu lidí si vedou moc dobře a jsou profíci.
máš nějaký foto s těmi širšími koly? ukážeš?
oco: o několik řádek výš jsem dával několik odkazů na ten polopříkop, možná se tomu říká jinak, jde o klasický mulčovač s možností pohybu ve dvou směrech - můžeš ho vyosit mimo směr jízdy, tedy vedle draktoru a pak má možnost náklonu, protože je navíc upevněn přes kloub, náklon od -60 až po +90 stupňů
Zaujal mě ještě jeden rozměr, ale není v COC listu, což je nutnost pro techničák, aby to sedělo. Pneu se sehnat dají… ale ty disky bys dělal kde?
sustodp: to propojení pedál- otáčky motoru je vypínatelné, při práci pod výkonem jako je třeba mulčování to nedává smysl, otáčky nastavíš ručním plynem a tu rychlost reguluješ pedálem, ale např při přejezdu je to fajn, šlapeš jen na pedál a rychlost je úměrná otáčkám podle míry sešlápnutí, je to teda vázané samozřejmě jen na hydrostat. pokud se nepletu, tak jsme s panem vedoucím zkoušeli i tempomat, ale přiznám se, že tuto funkci nepoužívám ani na travním traktoru a vlastně ani v autě ne, kde mě dokázalo při dálničních přeletech několikrát přivést do nepěkné situace :-) Zastávám názor a oblibu v jednoduchých věcech, u kterých tak zhruba tuším, jak fungují a dokážu je využít, což plánovaný stroj splňuje. Příjde mi, že i ti starší japonští pracanti, i když byly plánováni asi jen do polí nebo políček s rýží, tak mají spoustu čudlů, kterými se nastavuje asi kdeco, hlavně ta zadní nástavba (ovladač monreomatic nebo nějak tak). I ten můj historický kousek něco takového má, ale při koupi jsem poprosil o odstranění nebo alespoń vypnutí. Když jsem uvažoval o novějším iseki z dovozu a větším výkonu, už se rozměrově zvětšoval a přibývalo těch “elektronických vychytávek”. Pro evropské verze se tyto výbavy asi nedodávají, nebo ne ve standardu. Takže pak padla volba na výběr nového stroje a obchůzku po prodejcích. Začal jsem a skončil v PaL a vůbec nelituju, minimálně v přístupu lidí si vedou moc dobře a jsou profíci.
máš nějaký foto s těmi širšími koly? ukážeš?
oco: o několik řádek výš jsem dával několik odkazů na ten polopříkop, možná se tomu říká jinak, jde o klasický mulčovač s možností pohybu ve dvou směrech - můžeš ho vyosit mimo směr jízdy, tedy vedle draktoru a pak má možnost náklonu, protože je navíc upevněn přes kloub, náklon od -60 až po +90 stupňů
Re: Kioti CK 3310
Honza: Disky jsem dělal tak, že jsem v ATP ve Stránecké Zhoři koupil samotné prstenca a středy jsem nechal vypálit z 8 mm plechu. ET jsem si udělal podle svého. Doporučuji, nech si do TP zapsat všechny možné varianty kol, nejenom ty, na kterých bude. Stačí jedna věta v dalších záznamech. Pokud jej kupuješ od P-L, to určitě bude p. Šimon, tak mu to připomeň a pozdravuj jej od jednoho nadšence z Herálce. Dodatečné zápisy do TP už jsou potom komplikované.
Re: Kioti CK 3310
Díky za upozornění, nechám pak do TP zapsat vše, co půjde. Nicméně si asi vystačím s tím, do jsem objednal.... ale člověk nikdy neví, tak pro jistotu .-)
A máš pravdu, s panem Šimonem jsem měl tu čest se osobně potkat, nicméně vše okolo traktoru řeším s jeho kolegou. Musím říct, že přístup obou je maximálně profesionální, ale k tomu i tak nějak lidský.
A máš pravdu, s panem Šimonem jsem měl tu čest se osobně potkat, nicméně vše okolo traktoru řeším s jeho kolegou. Musím říct, že přístup obou je maximálně profesionální, ale k tomu i tak nějak lidský.
Re: Kioti CK 3310
http://www.emstrade.sk/image/cache/data ... 00x700.jpg toto je foto traktora na tych pneu z netu. dufam ze to ukaze normalne. ja nejake foto mam aj ja ale uz som sem davno nedaval fotky, tak si uz nepamatam ako na to. ak chces poslem na mail
Re: Kioti CK 3310
JJ, to jsou přesně ony, ty tam budou.
Re: Kioti CK 3310
Hej ano, len u nás ho všetci majú ako priekopový .
Re: Kioti CK 3310
jak o tom stále uvažuji, doutná ve mě myšlenka, rep. lehká pochybnost, jak s tím bude traktor stabilní a jak stabilní bude to rameno, přeci jen to tělo mulčovače je přichyceno na tom otočném dílu, který není nějak robustní (aspoň dle mého amatérského pohledu). už by bylo asi na čase si založit vlastní vlákno a tyto svoje myšlenkové pochody řešit tam, at' to tu majiteli moc nazaplácávám :-) traktor by měl dorazit snad do konce měsíce, jen doufám že to byl březen a ne duben :-) tak už stříhám adventní kalendář, protože metr by byl moc dlouhý :-) ten jsem stříhal na vojně, ale těšil jsem se mnohem míň :-)
No a ten mulčovač a rotavator bych teoreticky mohl mít doma i před traktorem, kde už je cena asi daná, ale u těch dalších hejblat to vzhledem situaci s “chujlem” může skočit vejš, což bych nerad, dnes jsem jel kolem naší bezinky a nafta 44,90 takže už to začíná
No a ten mulčovač a rotavator bych teoreticky mohl mít doma i před traktorem, kde už je cena asi daná, ale u těch dalších hejblat to vzhledem situaci s “chujlem” může skočit vejš, což bych nerad, dnes jsem jel kolem naší bezinky a nafta 44,90 takže už to začíná
Re: Kioti CK 3310
Ty máš objednaný CX 25, jestli se nemýlím. Je to rozměry a váhou stejné jako moje CK33. Pokud si nejseš něčím jistý, tak se zastav a můžeš si ověřit. Klidně na něho pověsíme nějaké nářadí ke straně a uvidí se. Třeba rotačku, tu mám na firmě v regále. Pokud bude nářadí do strany dělat problém, tak se dá do protějšího kola závaží. Nevím, jaké budeš mít disky, zda dělené, ty umožní nasadit závaží, nebo jednodílné, tam se musí udělat příprava.