Kubota B2420
Moderátor: DYK
Re: Kubota B2420
trošičku jsem pokročil s dotížením....vepředu do rámu jsem nacpal 45kg železo a je to zakryté 7kg deklíkem. Nechtěl jsem, aby závaží prodlužovalo celkovou délku traktoru, tož jsem to provedl takto a celková délka narostla jen o 10mm
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
-
- Příspěvky: 452
- Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
- Bydliště: Prešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubota B2420
Nazdar Ladiki,
už si zisťoval či sa dajú kúpiť predné prídavné svetlá do prelisu kapotáže ?
už si zisťoval či sa dajú kúpiť predné prídavné svetlá do prelisu kapotáže ?
Re: Kubota B2420
Pekne si to spravil, vyzerá to ako z výroby
Re: Kubota B2420
Platí to těma deseti lety držení ND i u těchto strojů? Jestli jo, pak nemá cenu ivestovat do kvality. Deset let přežije i čína a myslím bez větších problémů. Deset let je na traktor dost málo, to není auto.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Kubota B2420
Vilo....nějak jsem od těch světýlek prozatím opustil Peter díky
Dyku, někde jsem to četl, že je to minimum. Termín platí od ukončení výroby modelu. Pak se samozřejmě na potřebné díly vrhne aftermarket. Automobilka Škoda garantuje 15let dodávku originálního dílu.
Dyku, někde jsem to četl, že je to minimum. Termín platí od ukončení výroby modelu. Pak se samozřejmě na potřebné díly vrhne aftermarket. Automobilka Škoda garantuje 15let dodávku originálního dílu.
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Kubota B2420
Asi pred mesiacom sa konečne u nás demontovala linka, čo vyrábala niektoré diely na Golfa 2 a 3
Re: Kubota B2420
Jj, Oco....u traktorových vž´ýrobců to nevím, ale ta Škodovka má díy rozděleny do 4-5 kategorií...třeba díly čalounění se redukují již po 5 letech, plechařina resp. díly nutné pro provoz, se drží těch 15let atp...
S těma dílama obecně to bude ještě sranda. Zatímco svět bije za "právo na opravu", který by měl v brzké době začít platit, tak velcí hráči=výrobci, už chystají kroky v podobě softwarových opatření. Třeba takový John Deer se s tím za mořem bije jak lev. A s dalším příchodem elektroniky přijdou spíše další potřeby diagnostik, aktualizací, spárování na kdejaký potřebný díl. Viz výměna autobaterie v novém moderním voze, kde již dávno neplatí jen odpojit, vytáhnout, vložit novou......dnes je třeba novou baterii načíst a registrovat- nakódovat a pak teprve je auto plně funkční.......
S těma dílama obecně to bude ještě sranda. Zatímco svět bije za "právo na opravu", který by měl v brzké době začít platit, tak velcí hráči=výrobci, už chystají kroky v podobě softwarových opatření. Třeba takový John Deer se s tím za mořem bije jak lev. A s dalším příchodem elektroniky přijdou spíše další potřeby diagnostik, aktualizací, spárování na kdejaký potřebný díl. Viz výměna autobaterie v novém moderním voze, kde již dávno neplatí jen odpojit, vytáhnout, vložit novou......dnes je třeba novou baterii načíst a registrovat- nakódovat a pak teprve je auto plně funkční.......
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Kubota B2420
Ahoj,
závaží máš pěkně udělané. To že netrčí dopředu je velká výhoda. Kubotám zdar
Kuba
závaží máš pěkně udělané. To že netrčí dopředu je velká výhoda. Kubotám zdar
Kuba
Re: Kubota B2420
Moc pekna praca Ladiki...ako vzdycky ... ,ja predok nedotazujem na kubote na trvalo..skor sa mi paci pouzit skladacie zavazia.Sice mi pretrcaju pred traktor ale su tam len nutne pocas prace napriklad s bubnovkou.setrim napravu...xixi
-
- Příspěvky: 452
- Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
- Bydliště: Prešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubota B2420
nazdar Ladiki.
" tož jsem to provedl takto a celková délka narostla jen o 10mm" - potom si musel skrátiť rám v predu kvôli závažiu ? Nejak neviem sa z toho vysomáriť. Tým nalepením "platní" v predu si sa však ukrátil o možnosť zavesiť ešte dodatočné bandasky-ibaže by si vyrobil a prilepil ešte jednu, ktorá by hore bola vyššia. Či to máš nejak vymyslené ? Ináč prácička profesionála - ako vždy
Tak nech sa darí Vilo.
PS: .... a s dalším příchodem elektroniky přijdou spíše další potřeby diagnostik, aktualizací, spárování na kdejaký potřebný díl. STRAŠNÁ BUDÚCNOSŤ !!! Viz výměna autobaterie v novém moderním voze, kde již dávno neplatí jen odpojit, vytáhnout, vložit novou......dnes je třeba novou baterii načíst a registrovat- nakódovat - teraz som menil akumulátor v Toy Ave (r.v. 2012)a nič som neriešil
" tož jsem to provedl takto a celková délka narostla jen o 10mm" - potom si musel skrátiť rám v predu kvôli závažiu ? Nejak neviem sa z toho vysomáriť. Tým nalepením "platní" v predu si sa však ukrátil o možnosť zavesiť ešte dodatočné bandasky-ibaže by si vyrobil a prilepil ešte jednu, ktorá by hore bola vyššia. Či to máš nejak vymyslené ? Ináč prácička profesionála - ako vždy
Tak nech sa darí Vilo.
PS: .... a s dalším příchodem elektroniky přijdou spíše další potřeby diagnostik, aktualizací, spárování na kdejaký potřebný díl. STRAŠNÁ BUDÚCNOSŤ !!! Viz výměna autobaterie v novém moderním voze, kde již dávno neplatí jen odpojit, vytáhnout, vložit novou......dnes je třeba novou baterii načíst a registrovat- nakódovat - teraz som menil akumulátor v Toy Ave (r.v. 2012)a nič som neriešil
Re: Kubota B2420
Vilo, je to vyrobené tak, že do původního rámu jsem vložil blok viz foto 1. Z čela jsem do bloku vyřezal 2ks závitů. Čelní plotýnka ma těch 10mm a k tomu jsou zevnitř přivařené další 10mm segmenty tak, aby šla demontovat čelní maska. Ty další segmenty jsou vlastně duté-kolem rámu. JE to taková "krytka-deklík". Další "kanystry" dávat již nepotřebuji. Mám to tak vysledované z GB, že těch 50kg je optimální pro všechny práce i jízdní vlastnosti
Tož ona TOY-Ave z roku 2012 není moderní auto
Tož ona TOY-Ave z roku 2012 není moderní auto
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
-
- Příspěvky: 452
- Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
- Bydliště: Prešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubota B2420
... tak to som rád, škoda, že má DPF
-
- Příspěvky: 651
- Registrován: ned bře 24, 2013 12:00 am
- Bydliště: Brno/Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubota B2420
ta Kubota by mít DPF neměla. Stage V se týká motorů nad 25 hp, čili s výkonem 24 hp, by to mělo být v pohodě. Spousta výrobců motory, které byly těsně nad 25 hp stáhla na 24,5 hp, aby to byly stále jednoduché atmosféry. Bohužel to způsobí takovou hluchou díru, kdy budou výkony 24-24,5hp, pak díra a až tak zhruba 35-40 hp, protože si nikdo nekoupí motor s výkonem třeba 28 hp, který bude dražší, řídící jednotkou, dpf, když může mít 24,5 hp atmosféru...
U nás v práci jsou motory 28 a 33 hp stažené na 24,5 hp.
U nás v práci jsou motory 28 a 33 hp stažené na 24,5 hp.
Re: Kubota B2420
4 metracek....psali jsme o OA Jinak máš bohužel pravdu......namísto využití výkonu danného motoru, se pro potřeby emisních limitů, radikálně uškrí výkon
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Kubota B2420
tož jsem dneska udělal zkoušky na řidičák T a B+E Už jsem traktorista i oficiálně S lepší náladou jsem se pustil do práce. Závaží do zadních kol jsem dotáhl do "skoro" finále Na každém kole bude 75kg bo B je lehčí než GB, kde mám 50kg/kolo
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas