Kubota KJ11

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
vfisch2202
Příspěvky: 421
Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
Bydliště: Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota KJ11

#181 Nový příspěvek od vfisch2202 »

Pre Peter768 ... čo tam liali :-/ ... a ako dlho to stálo bez pretočenia ??? :-/ Normálne mám výčitky svedomia, že na pôvodnom oleji som natočil nejaké 3 Mth, asi by som zaslúžil :pohlavek:
Pre Oco13 - rozumiem dobre tvojej odpovedi ? už si to nalial viackrát do toho istého motora ???
Ináč po vypustení starého oleja a toho BG to zvláštne smrdelo - ako keby za acetónom a ten čierny sajrajt bol riedky.

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15666
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Kubota KJ11

#182 Nový příspěvek od oco13 »

dva x do dvoch rôznych - kupoval som to cez eshop tak aby som mal lacnejšie poštovné. Odporučil mi to Ladiki, ked som išiel meniť olej na Shibe a potom som to rovno cvakol aj do auta. Porovnávať to nemám s čím. :-/ Ja mám prúser, že stále Shibu porovnávam s Klbakom a ten má 75Hp tak to vychádza pre japonca nič moc. Ale už som s ňou celkom kamarát.

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3597
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Kubota KJ11

#183 Nový příspěvek od ladiki »

Vilo, škoda, že jsi neměřil tlaky před a pak ;-) Ale tady to podle mě, není o tom, "co tam, kdo nalil a jak dlouho to stálo", ale vše se děje v oblasti pístních kroužků. Zpravidla každá japonská jízda dle videí na YT, znamená ruční plyn na pracovní otáčky a tak to hrčí. Toto je sic dobré pro spalinové cesty a obecně pro motor (dynamika zatížení), ale není to optimální právě pro kroužky. Tam dochází k největším teplotám a olej holt, právě tam, nejvíce karbonuje-zjm. hned kolem prvního pístního kroužku. Dále si myslím (opravdu jen myslím), že i výměny olejů v motoru mohou být dodržovány v intervalech motohodin, než každý rok, ale lije se tam, co se má. Protože tam nejzdí Franta, který má nějaký olej "pod ponkem" v práci :) Každopádně tady ty čističe vyniknou o to víc, že každý koník na těch našich žabkách je poznat a každá desetina komprese se počítá. Rozhodně tady neřešíme vylágrované motory, které chytnou jen s novinama :) a ještě se musí pohladit za "uchem" .....
Proto tady ty přípravky mohou fungovat a pomůžou, ale GO motoru samozřejmě neudělají :ano:

Uživatelský avatar
Peter768
Příspěvky: 4386
Registrován: ned led 04, 2009 9:42 pm
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: Kubota KJ11

#184 Nový příspěvek od Peter768 »

Na tej mojej fabii to pomohlo, olej mením pravidelne vždy na jar, aj ked ročne nenajazdím 15 000. A predsa sa asi nejaký krúžok prilepil a dosť žrala aj olej. Teraz je to v pohode.

vfisch2202
Příspěvky: 421
Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
Bydliště: Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota KJ11

#185 Nový příspěvek od vfisch2202 »

pre Ladiki: ... tlaky nemám kde zmerať a Kubotka pred čistením BG-čkom sa nejavila zle. Iste došlo k zvýšeniu kompresie, lebo predtým štartovanie pri teplote 20+°C (bez žhavenia) nebolo hladké - že, na drnc. Teraz chytí bez žhavenia na šupu. Ak je ráno okolo +10°C samozrejme krátko žhavím.
Točíme tu hotový elaborát - niekomu to môže vadiť, ale ani ja som tomu čisteniu až tak nedôveroval. Skôr som sa obával že, sa poškodia nejaké tesnenia.
Záver: BG Epr čistič motora (pri funkčnom motore, nie šrote) FUNGUJE !!! :D
pre Peter768: Peter ja mením olej na dieseloch (CDTI a D4D) po 15 - tich ale niekedy ak sa zabudnem tak až po 17- tich tisícoch km. Neviem či je to úplne v pohode. Snáď mi niekto vysvetlí, že to robím zle. :pohlavek:
Chlopi ďakujem za vaše názory. :driver:

vfisch2202
Příspěvky: 421
Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
Bydliště: Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota KJ11

#186 Nový příspěvek od vfisch2202 »

Nazdar chlopi.
Pred každým mulčovaním (STARK KS 95) ložiská premazávam - aj tak sa prehrievajú. Chcem ich vymeniť, ale neviem dať dole remenice. Skúšal som to sťahovákom a poklepom ale nejak sa nehýbu. Poradí niekto ?

Obrázek

Obrázek

:vztek: :-/ :-/
Ak by niekto vedel pomôcť, nech prezvoní.
č.t.: +421 903 61 66 66

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15666
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Kubota KJ11

#187 Nový příspěvek od oco13 »

Nafoť lepšie tú remenicu - pohlad kolmo -či je tam dražka a pero alebo sverné puzdro.

vfisch2202
Příspěvky: 421
Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
Bydliště: Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota KJ11

#188 Nový příspěvek od vfisch2202 »

... foto pripájam
Obrázek

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15666
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Kubota KJ11

#189 Nový příspěvek od oco13 »

Je tam sverné púzdro - 5 šroubov vytočiť von a tri z nich natočiť do otvorov so závitom - postupným uťahovaním uvolníš puzdro a remenica pojde dolu.
https://www.mateza.cz/e-shop/upinaci-po ... bYQAvD_BwE

vfisch2202
Příspěvky: 421
Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
Bydliště: Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota KJ11

#190 Nový příspěvek od vfisch2202 »

Oco ďakujem.
Tak ako píšeš som to skúšal - ale iba tak jemne. Musím to viac pritiahnúť. Náhradu ložísk dám obojstranne zapúzdrené. Alebo poradíte niejaké iné ???
Už to len rozobrať. :vztek:
edit: ten popis mi stále blbo upravuje ... už ma to serie :box:

bigfavo
Příspěvky: 29
Registrován: čtv zář 12, 2019 7:04 am
Bydliště: Bardejov

Re: Kubota KJ11

#191 Nový příspěvek od bigfavo »

Ako potom namazes lozisko s vazelinou ked bude kryte ?

vfisch2202
Příspěvky: 421
Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
Bydliště: Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota KJ11

#192 Nový příspěvek od vfisch2202 »

... for veľký psík - takže bude lepšie iba jednostranne zapúzdrené ?

bigfavo
Příspěvky: 29
Registrován: čtv zář 12, 2019 7:04 am
Bydliště: Bardejov

Re: Kubota KJ11

#193 Nový příspěvek od bigfavo »

Neviem, nesom az taky odbornik ale lozisko asi musi ostat otvorene aby bolo pravidelne mazane. Ja loziska mazem pred kazdym mulcovanim a nikdy som neriesi, ci sa prehrievaju.

vfisch2202
Příspěvky: 421
Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
Bydliště: Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota KJ11

#194 Nový příspěvek od vfisch2202 »

bigfavo píše: ned zář 12, 2021 8:28 pm Neviem, nesom az taky odbornik ale lozisko asi musi ostat otvorene aby bolo pravidelne mazane. Ja loziska mazem pred kazdym mulcovanim a nikdy som neriesi, ci sa prehrievaju.
... ja som tiež mazal pred každým mulčovaním - viď foto vo vlákne (vytláčalo to vazelínu von) a ložiská sa zohrievali po zmulčovaní cca 50 metrov ! ! ! A ešte začali miestami pískať akoby sa pretáčali v púzdrach. Pritom mulčovač má odpracovaných 30 až 40Mth. Preto sa chcem na nich pozrieť a vymeniť.
Najlepšie by bolo jednostranne zapúzdrené, aby z vonku tam nešiel bordel.
Ty máš aký mulčovač príp.traktorík ?

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3597
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Kubota KJ11

#195 Nový příspěvek od ladiki »

Vilo...a není to moc Antone Pavloviči :friends: Mám trochu obavu, jestli tam toho nepereš moc, toho mazacího tuku. V samotném ložisku toho maziva moc není, myslím, když koupíš nové. Prakticky by se mělo jen domazávat. Také je rozdíl v otáčkách na ložisku. Na tom válci bude cca 2000ot/min a to je rozdíl než nějaké ložisko, na krojidlech atp...

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“