LOVOL M504
Moderátor: DYK
LOVOL M504
Predstavujem Vám môj "narodeninovo-vianočný" poklad
Trošku inovujem a modernizujem sa...
Prišla náhrada-výmena za Z 7211 a Z 5213
...ale zmena je život...zatial spokojnosť a 20mth zanami
"když hlava myslí,ruce se jenom hrají"
Re: LOVOL M504
SORRY za "neotočené" foto
časom bude aj lepšie foto
nejake info k traktoru...
motor-naftový, 4 valec, vodou chladený 50 HP
objem motora 3168ccm
max.krut.moment 192 Nm / 1600-1800 ot./min.
spojka dvojitá lamelová / suchá
zadný výv.hriadeľ (PTO) – otáčky 540 / 1000 ot/min.
prevodovka / počet prev.stupňov-synchronizovaná, mechanická / 12x12
pojazdová rýchlosť 1,7 – 39 km/hod
zdvihová sila ramien max. 1490 kg, 910 kg vo vzdialenosti 610 mm od konca ramien- kat. II
dĺžka x max. šírka x výška (cm) 414 x 170 x 273 hmotnosť 2600 kg
Pneumatiky:predné 8.3/ R20-260/70R20
zadné 14,9/ R24-380/85R24
predný náhon + uzavierka mechanicky ovládané
servoriadenie so samostatným čerpadlom
hydraulika so samostatným čerpadlom -ovladanie ramien mechanicky+ silová regulácia +2x vonkajšie okruhy hydrauliky(4x rychlospojky)
časom bude aj lepšie foto
nejake info k traktoru...
motor-naftový, 4 valec, vodou chladený 50 HP
objem motora 3168ccm
max.krut.moment 192 Nm / 1600-1800 ot./min.
spojka dvojitá lamelová / suchá
zadný výv.hriadeľ (PTO) – otáčky 540 / 1000 ot/min.
prevodovka / počet prev.stupňov-synchronizovaná, mechanická / 12x12
pojazdová rýchlosť 1,7 – 39 km/hod
zdvihová sila ramien max. 1490 kg, 910 kg vo vzdialenosti 610 mm od konca ramien- kat. II
dĺžka x max. šírka x výška (cm) 414 x 170 x 273 hmotnosť 2600 kg
Pneumatiky:predné 8.3/ R20-260/70R20
zadné 14,9/ R24-380/85R24
predný náhon + uzavierka mechanicky ovládané
servoriadenie so samostatným čerpadlom
hydraulika so samostatným čerpadlom -ovladanie ramien mechanicky+ silová regulácia +2x vonkajšie okruhy hydrauliky(4x rychlospojky)
"když hlava myslí,ruce se jenom hrají"
- stanislavsnv
- Příspěvky: 1044
- Registrován: pon bře 17, 2014 7:47 am
- Bydliště: ILIAŠOVCE
- Kontaktovat uživatele:
Re: LOVOL M504
Máš klímu a kúrenie?
YANMAR AF33 MARK III; MULČOVAČ-RM 150; Pluh obracak dvojak VENTZKI AKD16ZP; Stolový sústruh Bernardo Profi SS550V; ROTAVÁTOR ISEKY-150;
Re: LOVOL M504
Vypadá to hezky. Původně jsem podle názvu myslel že se jedná o nějakou vazelínu. Jak je na tom tahle značka se servisem a zastoupením?
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.
Re: LOVOL M504
klíma+kúrenie+radio
predné zavažie+zavažie v zadných kolesách
všetko v zakladnej výbave
Zastupenie ,resp.predaj + servis je aj v CZ aj na SK
Inak v EU je tento traktor pod označením resp.vyraba sa ako ARBOS 3055
predné zavažie+zavažie v zadných kolesách
všetko v zakladnej výbave
Zastupenie ,resp.predaj + servis je aj v CZ aj na SK
Inak v EU je tento traktor pod označením resp.vyraba sa ako ARBOS 3055
"když hlava myslí,ruce se jenom hrají"
Re: LOVOL M504
Vitaj v klube Činanov. Nech ti traktor dobre sluzi bez poruchy. Skoda ze ten moj prcek nema klimu ta mi tam fakt chyba.
Re: LOVOL M504
palobobo
Dlho som odolával "tej číne"...
základ je minimálná alebo žiadna poruchovosť-ale to nikdy nevieš a je jedno čo je to...
stačilo by len naftu ,olej ...udržbu...
no uvidíme čo ma čaká a neminie
za mňa
Dlho som odolával "tej číne"...
základ je minimálná alebo žiadna poruchovosť-ale to nikdy nevieš a je jedno čo je to...
stačilo by len naftu ,olej ...udržbu...
no uvidíme čo ma čaká a neminie
za mňa
"když hlava myslí,ruce se jenom hrají"
Re: LOVOL M504
Ahoj.... Odkiaľ si kupoval, z východu?
,,Pilní hospodár má pamatovať, abi rozeznal dobru zem od zléj..." Juraj Fándly
Ťapík 25 http://vladman.rajce.idnes.cz/Zetor_25_A/
Ťapík 25 http://vladman.rajce.idnes.cz/Zetor_25_A/
Re: LOVOL M504
video z testu... (nie moje!!!)
https://www.youtube.com/watch?v=ljbfDCL0Ca4
je to TB 504 ale velký rozdiel voči M504 tam nieje...
zrejme sú to len rôzne modifikácie a výbavy
https://www.youtube.com/watch?v=ljbfDCL0Ca4
je to TB 504 ale velký rozdiel voči M504 tam nieje...
zrejme sú to len rôzne modifikácie a výbavy
"když hlava myslí,ruce se jenom hrají"
Re: LOVOL M504
Magnume...stroj je to pěkný. Ať už je to Lovol, Foton, či Arbos či cokoliv podobného. Jaké práce s ním provádíš? KAždopádně přeji hodně mzh a ať jsi spokojen.
ad to video) Mě se tady snaží nasadit oslí hlavu za zaujatost čínou ...Četl jsi Tu diskuzi pod videem. JAk to nakonec dopadlo s problémem brz, kdy prodejce i výrobce, který zapůjčil traktor do testu nekomunikuje...
A zajímala by mě emisní norma ve velkém TP. Protože každý jiný výrobce se jimy chlubí a tady je ticho po pěšině
ad to video) Mě se tady snaží nasadit oslí hlavu za zaujatost čínou ...Četl jsi Tu diskuzi pod videem. JAk to nakonec dopadlo s problémem brz, kdy prodejce i výrobce, který zapůjčil traktor do testu nekomunikuje...
A zajímala by mě emisní norma ve velkém TP. Protože každý jiný výrobce se jimy chlubí a tady je ticho po pěšině
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: LOVOL M504
ladiki...
emisná norma je TIER III
mám to ako "nastupcu/náhradníka" za Z7211 a Z5213....
mám to viacmenej ako hobby,mám svoje nejake "zahumienky" + nejaké služby okolo...
robím stým komplet práce-orba,rozrabka,sejba,doprava,...
emisná norma je TIER III
mám to ako "nastupcu/náhradníka" za Z7211 a Z5213....
mám to viacmenej ako hobby,mám svoje nejake "zahumienky" + nejaké služby okolo...
robím stým komplet práce-orba,rozrabka,sejba,doprava,...
"když hlava myslí,ruce se jenom hrají"
Re: LOVOL M504
Zdravím všechny příznivce Lovolu.
V technických datech je malinká chyba - model M504 má spojku jednolamelovou - ovládání není přes pedál, ale elektrohydraulicky /tlačítko na pravém blatníku/.Ještě velkou zvláštností je řízení - čerpadlo saje olej z jednoho zdroje jako hydraulika. Nevím, proč to tak je, ale původní řešení jako samostatný okruh s vlastní nádržkou se mi jeví jako lepší. Jsou tam sice 2 filtry, ale kdo ví , co by se stalo, kdyby filtry selhaly.
M 504 má kromě motoru a předku pouze jednu olejovou náplň převodovky - UTTO. Problém pak zde je používání vnější hydrauliky s neznámými náplněmi. Mohu si totálně degradovat olej /tedy i v okruhu orbitol/ a výměna je pak cca 6 tisíc Kč.
V technických datech je malinká chyba - model M504 má spojku jednolamelovou - ovládání není přes pedál, ale elektrohydraulicky /tlačítko na pravém blatníku/.Ještě velkou zvláštností je řízení - čerpadlo saje olej z jednoho zdroje jako hydraulika. Nevím, proč to tak je, ale původní řešení jako samostatný okruh s vlastní nádržkou se mi jeví jako lepší. Jsou tam sice 2 filtry, ale kdo ví , co by se stalo, kdyby filtry selhaly.
M 504 má kromě motoru a předku pouze jednu olejovou náplň převodovky - UTTO. Problém pak zde je používání vnější hydrauliky s neznámými náplněmi. Mohu si totálně degradovat olej /tedy i v okruhu orbitol/ a výměna je pak cca 6 tisíc Kč.
Re: LOVOL M504
"když hlava myslí,ruce se jenom hrají"