TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Vladimír2
Příspěvky: 14390
Registrován: stř led 26, 2011 9:05 pm
Bydliště: Přece na Hané

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#76 Nový příspěvek od Vladimír2 »

...a ještě bych chtěl reagovat na celkem frekventovaný problém s ovládáním elektroniky hydrauliky . Dal si někdo z tazatelů , třeba s problémem blikající kontrolky , tu práci najít význam té nivelizace , když je rýžové pole většinu doby pod vodou a ta voda je přece vodorovná !

Vojcek_ISEKI
Příspěvky: 2
Registrován: čtv kvě 06, 2021 9:33 am
Bydliště: Kyjov

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#77 Nový příspěvek od Vojcek_ISEKI »

Zdravím, potřeboval bych chlapi poradit od zkušených. Mám Iseki TU200 a chtěl jsem udělat výměnu všech filtrů. Olejový, vzduchový není problém ale nemůžu najít nikde hydraulický. Mohl by mi prosím někdo poradit kde by se mohl na stroji nacházet? Pročetl jsem dost vláken, kde se psalo že by to mělo být na vývodu z převodovky, kde je dutý šroub na konci trubky" ale nikde jsem okolo převodovky nic nenašel. Nemáte někdo zkušenost ? děkuji moc

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3597
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#78 Nový příspěvek od ladiki »

Vojceku...nějaká podoba filtru tam být musí....vem to logicky od čerpadla. Sleduj tlustější trubku od čerpadla až tam, kde bude ústit do převodovky.
Mohlo by tam být něco takového....a na Tebe bude čouhat větší 6hran, tak 27,30,32...
https://www.google.com/imgres?imgurl=ht ... egUIARDbAg

Je to jen tip ;-) Isekáče neznám....


Tady se píše, že je vzadu u ramen...
https://www.kpmalotraktory.eu/wp-conten ... d-Hope.pdf

Vojcek_ISEKI
Příspěvky: 2
Registrován: čtv kvě 06, 2021 9:33 am
Bydliště: Kyjov

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#79 Nový příspěvek od Vojcek_ISEKI »

Děkuji jdu se na to podívat... 8)

Mr.Tom
Příspěvky: 180
Registrován: čtv led 10, 2013 6:05 pm
Bydliště: Sedlčanský kraj

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#80 Nový příspěvek od Mr.Tom »

Ahoj, nemáte zkušenosti, zda se dají rozebrat a vyměnit kulové čepy řízení? Závit korunkové matky je M10x1,25. Tady na fóru jsem našel jen, že do Zetoru se dají čepy použít ze Škoda Favorit. Do mojí Kuboty jsou určitě menší velikosti. Dík za typy.

Uživatelský avatar
Šéďa
Příspěvky: 2707
Registrován: ned lis 27, 2011 4:31 pm
Bydliště: Nejdek u K. Varů

Mitsubishi MT205 - brzdy

#81 Nový příspěvek od Šéďa »

Ahoj lidi, vyskytl se u mně problém a to, že mi zůstává viset nožní brzda na PZ kole. Vrací se strašně pomalu, cca 30 vteřin to trvá, než se sama odbrzdí. Levá strana to nedělá, jenom pravá. Rozebral jsem všechny spoje v táhlech jsou volný a promazaný, drhne jen ta páka co vede dovnitř do skříně za kolem a je na ní natažené péro, aby se brzda rychleji vracela. Když jsem přehodil péra levé za pravé, tak ke změně nedošlo, levá se vrací hned pravá cca po půl minutě. Na té hřídeli není žádná maznice, není to jak mazat.
Už jste někdo dělal brzdy, měl jste to rozebrané? Kde by mohl být problém?

mitsu
Příspěvky: 60
Registrován: čtv srp 23, 2012 10:15 pm
Bydliště: neďaleko od Trenčína

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#82 Nový příspěvek od mitsu »

Riesil som mokre brzdy na japoncovi- raz brzdili ok, potom skoro vobec, resp.len jedna strana, nesli nastavit resp. nastavenie bolo treba opakovat - problem bol v odlepenom oblozeni...ako sa kusky nahodne posuvali v ramci zostavy kotucov tak to blblo resp. niektore plechy boli celkom hole, na niektorych len ciastocne.kusky boli usadene na spodu prevodovky... dal som nalepit nove oblozenie na povodne plechy a o.k.. Mozno japonec jazdil s brzdou alebo len odlepenie vekom - zodrate neboli...

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15666
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#83 Nový příspěvek od oco13 »

Skúsim pokračovať v tejto staršej téme, lebo žiadnu bližšiu som nenašiel. :jazyk:
Riešili alebo merali ste niekto spotrebu na japoncovi?, porovnávali ju s inými podobnými traktormi?
Chvílku mám doma Shibauru D265F a zároveň domadel Klbaka s motorom Renault 75Hp, tesne pred kúpou japonca odišiel z domu Junior čo bola 75Hp Toyota s čelákom. Všetko sú to traktory rovnakej váhovej kategorie, jeden šofér (ja), rovnaké použitie a :shock: brutalny , fakt velký rozdiel v spotrebe.
Tam kde do domadelov lievam 5L nafty tam japonec zoberie 15L . Motoricky japonec nemá absolutne žiaden problém,bez dymu, štart na prvú, teplota ok. Už som pozeral či mi netečie niekde nafta - nie. :-/
Aké sú vaše skúsenosti?

Zetor15
Příspěvky: 871
Registrován: stř bře 09, 2011 8:47 pm
Bydliště: Plzen

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#84 Nový příspěvek od Zetor15 »

tak ono to bude asi konstrukci motoru a zatizenim. U traktoru to jede na cca vic nez 50 procent a je to stavene primarne na vydrz a u auta to pojede tak na 10 procent a je to stavene s durazem na spotrebu. Navic origo traktor hejbe s vic koleckama v prevodovkach napravach. Staci si jen zkusit popotlacit traktor na rovine a je treba o dost vedsi sila nez u domadelu stejne vahy alespon u nas to tak je.

Uživatelský avatar
RoKur
Příspěvky: 1778
Registrován: stř zář 25, 2013 6:47 am
Bydliště: Vrbno pod Pradědem

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#85 Nový příspěvek od RoKur »

Ahoj Oco, neměřil jsem to, ale na 20 - 25 mth ročně mi to vezme 20 - 30 litrů. Každý rok koupím v březnu 10 litrů. Potom v květnu/červnu 10 litrů a v listopadu 10 litrů vervy. To mi vydrží do jara. Některé roky až do toho června. Podle toho jak to při přípravě palivového dříví zatížím.
Porovnávej ale spotřebu dle velikosti Tvého traktoru. Protože porovnávat spotřebu 14 koňového z 26 koňmi je jaksi neobjektivní.
Pokud Ti to bere více, tak si nech zkontrolovat trysky
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15666
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#86 Nový příspěvek od oco13 »

Ja stále volako vidím problém v tom že domadely majú prebytok výkonu a tak málokedy idú viac ako 1000rpm no a Shiba je slabšia takže ju musím točiť na 2000 rpm.

andre.marek
Příspěvky: 640
Registrován: stř črc 05, 2017 8:24 am
Bydliště: Nový Jičín

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#87 Nový příspěvek od andre.marek »

U japonců jsou pracovní otáčky 2-2,5 tis., to je pro ten motor nejlepší. V zátěži mi 25 Hp Iseki bere do 2 litrů/mth.

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15666
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#88 Nový příspěvek od oco13 »

Takže to aj sedí na chlp 8 MTH = 15L :vztek: Rovnaký pozemok domadel + cronimo = 5Lnafta +1L benzín. :pistol:

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14608
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#89 Nový příspěvek od DYK »

A aká práca?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15666
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#90 Nový příspěvek od oco13 »

Mulčovanie - cronimo je mulčer za štvorkolku s vlastným 15Hp motorom.

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“