TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
dvk
Příspěvky: 1688
Registrován: pon bře 01, 2010 3:59 pm
Bydliště: CZ

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#196 Nový příspěvek od dvk »

Moje mitsubishi se zhasíná tak, že vypneš spínačku (motor stále beží) a pak sundáš na nulu ruční plyn. Nemáš to taky tak ?

serchan
Příspěvky: 29
Registrován: stř led 05, 2022 1:12 am
Bydliště: Zlaté Moravce

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#197 Nový příspěvek od serchan »

nie nemam to tak. normalne to na jesen fungovalo cez spinacku ked som dal polohu OFF tak zhasol motor. Dnes som zmeral tu zhasinaciu cievku na cerpadle. odporo mala okolo 5,5Ohm, na konektor neprichadzalo ziadne napätie ani po zapnuti klucov ani po vypnuti.. nic sa nedialo... minusovy kabel som prepipol, tej je v poriadku. Ked som cievku mechanicky zozadu stlacil prstom, motor zhasol. takze chyba bude bud v cievke, ale skorej v tom riadeni cievky kedze som tam nic nenameral.
ISEKI GEAS TG29
Daihatsu Feroza 1.6i 4x4
Trabant 1.1

Tombiak
Příspěvky: 2
Registrován: úte zář 14, 2021 11:15 am
Bydliště: Milín

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#198 Nový příspěvek od Tombiak »

Zdravím Pánové, potřebuji poradit, blíží se sezona a na mém ISEKI TU 257 se začaly objevovat divné zvuky "jakoby drhnutí" z podvozku při zapnutí 4WD. Zvuk není slyšet pokaždé, ale zejména při brždění motorem. Náplně jsou vyměněné. Nemyslím si, že by to šlo z konkrétního kola, ale možná to může jít z přední nápravy. Máte s tím někdo zkušenost? Díky :friends:

Uživatelský avatar
krajan
Příspěvky: 2598
Registrován: pon led 06, 2014 4:33 pm
Bydliště: Tren. Bohuslavice

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#199 Nový příspěvek od krajan »

serchan píše: sob bře 05, 2022 3:07 pm nie nemam to tak. normalne to na jesen fungovalo cez spinacku ked som dal polohu OFF tak zhasol motor. Dnes som zmeral tu zhasinaciu cievku na cerpadle. odporo mala okolo 5,5Ohm, na konektor neprichadzalo ziadne napätie ani po zapnuti klucov ani po vypnuti.. nic sa nedialo... minusovy kabel som prepipol, tej je v poriadku. Ked som cievku mechanicky zozadu stlacil prstom, motor zhasol. takze chyba bude bud v cievke, ale skorej v tom riadeni cievky kedze som tam nic nenameral.
Tá cievka by ti v prípade že je bez napájania mala zhasnúť motor . Takže bio sajrajt v nafte ti ju zalepil . Vybrať poriadne vyčistiť nejakým čističom...
Vždy je na vine len malé kladivo
Zabi bobra zachrániš strom
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 13&t=65774
nieco z youtube https://www.youtube.com/watch?v=fooaNIi ... wl&index=2

Uživatelský avatar
Peter768
Příspěvky: 4386
Registrován: ned led 04, 2009 9:42 pm
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#200 Nový příspěvek od Peter768 »

Krajan, nie vždy to tak funguje, že bez napájania motor zhasne nie je pravda!!!!
Niektoré traktory to majú tak, že Stopventil je stále otvorený a zatvorí sa na pár sekúnd po vypnutí zapalovania. Vypneš klúčikom a solenoid zavre palivo na cca 6-8sekúnd. Potom sa znovu otvorí, ale to už motor stojí. Ak je porucha na baterke/elektronike tak motor nezhasneš klučikom. Vtedy treba zatlaciť prstom cievku solenoidu...a motor zhasne. Cievka sa vráti do povodnej otvorenej polohy.
Pre správnu ko trolu stačí ku kontaktom cievky paraelne napojiť malú 2W žiarovku. Ak po vypnutí kľúčik pár sekúnd svieti, tak napätie na solenoid ide. Tak to je taká jednoduchá kontrola.

martinto
Příspěvky: 57
Registrován: pát lis 18, 2016 4:02 pm
Bydliště: Topoľčany

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#201 Nový příspěvek od martinto »

serchan mne to robila na mitsubishi poistka bud sa odpalila alebo otrasmi odlomila a potom po vypnuti klucika nezhasol motor

serchan
Příspěvky: 29
Registrován: stř led 05, 2022 1:12 am
Bydliště: Zlaté Moravce

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#202 Nový příspěvek od serchan »

super dakujem za rady. Spravim ziarovkovy test, Ked nevyjde budem hladat poistku pripadne to skusim nasimulovat napriamo, v pripade ak test vyjde tak cievku vyberiem a vycistim. :)
ISEKI GEAS TG29
Daihatsu Feroza 1.6i 4x4
Trabant 1.1

Uživatelský avatar
imaginaro
Příspěvky: 4747
Registrován: čtv bře 24, 2011 1:43 am
Bydliště: olomoucko

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#203 Nový příspěvek od imaginaro »

Ahoj, náhodou jsem našel video s názvem "Motor nastartoval ve skvělém stavu, ale motor se nezastavuje (nefunguje zastavení klíčem) !!!!Proč !?Většina traktorů GL !!!!"
nedíval jsem se na to, ale třeba tam najdeš co potřebuješ.
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/

Slavo Sikuda
Příspěvky: 4
Registrován: sob bře 26, 2022 6:57 am
Bydliště: Trenčín

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#204 Nový příspěvek od Slavo Sikuda »

Dobry den, chcel by som vas poprosit o radu. Mam uz 6 rokov Mitsubishi MT14, slapal bez problemov. Az doteraz. Prestal reagovat na plyn, nedrzi otacky, zhasina. Nevieme s automechanikom prist na to, ako tam vlastne funguje cely ten mechanizmus prenosu povelov od vodica k palivoveme cerpadlu a ci to je vobec tym. Traktor sa skratka chova, ako keby nedostaval naftu, niekedy naskoci, ide par sekund normalne v otackach, ktore vsak nasledne klesnu a zhasne - mozem pridavat kolko chcem, nereaguje. Ked ide, tak hladko, ale ked zacnu otacky skakat, tak dymi a zacne akoby vynechavt valec, skratka cele zle. Pozerali sme trisky, tie idu, palivo tam tecie, olej je novy a maze cely ten mechanizmus pri palivovom cerpadle, skratka vobec netusime, cim to moze byt a ako sa pohnut dalej. Mate, prosim nejaky tip ci radu? Vdaka.

dvk
Příspěvky: 1688
Registrován: pon bře 01, 2010 3:59 pm
Bydliště: CZ

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#205 Nový příspěvek od dvk »

Palivový filtr ?

Slavo Sikuda
Příspěvky: 4
Registrován: sob bře 26, 2022 6:57 am
Bydliště: Trenčín

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#206 Nový příspěvek od Slavo Sikuda »

Ten je novy,navyse robi to, aj ked je filterm vymontovany.

dvk
Příspěvky: 1688
Registrován: pon bře 01, 2010 3:59 pm
Bydliště: CZ

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#207 Nový příspěvek od dvk »

Pak mě ještě napadá, že u některých aut (např. můj - japonský - Nissan Terrano) je kromě naftového filtru ještě sítko v průtočném šroubu naftové trubky na čerpadle. Není tam taky něco takového ? Podle všeho to vypadá, že z nějakého důvodu někde nestíhá dotíkat nafta.

Slavo Sikuda
Příspěvky: 4
Registrován: sob bře 26, 2022 6:57 am
Bydliště: Trenčín

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#208 Nový příspěvek od Slavo Sikuda »

Dakujem vam za pomoc, zistili sme, ze otec omylom nalial do nadrze benzin. Tak snad to traktor rozchodi...

Standa T
Příspěvky: 88
Registrován: čtv čer 24, 2010 9:51 am
Bydliště: Tábor

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#209 Nový příspěvek od Standa T »

no, spíš čerpadlo.
Ale jestli nastartoval, tak to bylo ředěné /naftou/ a to by mělo dát.
Do čisté nafty bych dal aditivum, nebo alespoň trochu motorového oleje - ať se čerpadlo promaže
Když to nejde snadno, použijeme násilí.
Jestliže se to ulomilo, součástka byla vadná.

hugo3
Příspěvky: 702
Registrován: čtv čer 16, 2016 12:21 pm
Bydliště: 15000

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#210 Nový příspěvek od hugo3 »

tato kolonka by se měla možná nazývat technické problémy japonských strojů a jejich vlastníků....řadu závad si způsobujeme sami nepozorností nebo přehlížením určitých indicii.
mě se podařilo v lese rozštípat čelní masku mt1601d, neptejte se jak (vlastní blbostí). takže jsem trsátka pozbíral, zbytek demontoval a začal lepit bisonem. abych mohl pokračovat trochu rychleji, jsou jednotlivá trsátka spolu ještě svázána drátkem, někde zůstane, někde půjde pryč. dutiny v masce jsou vymazány eprosinem a už zbývá jenom dokytovat, stříknout, pro světla dodělat mezipanýlek (prodejce připevnil světla dvěma šroumy m5 do nejslabšího místa masky).
tak mě pochvalte za šikovnost (s lepením)
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Předpovědi expertů jsou většinou jen o něco málo lepší než náhoda

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“