TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
JardaCNC
Příspěvky: 2349
Registrován: pát čer 14, 2013 11:24 pm
Bydliště: Kyjov

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#61 Nový příspěvek od JardaCNC »

Zadní kola středem dostanu na cca 67 cm , přední nechávám tak jak jsou - středem cca 78 cm. Šířka předních 14 cm a zadní 24 cm. Tudíž venkem mám cca 90 cm. Při 60 cm rozestupu řádku brambor nejsem úplně super na střed , ale jde to udělat. Až brambory porostou - už tam nejezdím.

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15666
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#62 Nový příspěvek od oco13 »

Tak to som nevedel že japonec pojde zúžiť až na tolko, ja na domadeli musím ísť cestou rozšírenia. Nebudem to ale riešiť lebo dvojkolák je u mňa obratnejší . Takže Ébina dostane na krk nielen oračku ale aj krumple. :typek:

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14608
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#63 Nový příspěvek od DYK »

Ty ses dal na sport? Dyť tě to "zabije"!!!
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

JardaCNC
Příspěvky: 2349
Registrován: pát čer 14, 2013 11:24 pm
Bydliště: Kyjov

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#64 Nový příspěvek od JardaCNC »

Připadá mě poslední dobou že na to kolik strojů má OCO se stále vrací. Nakonec ,aby to nedopadlo tak že to vše bude dělat rýčem , motykou a kopalem. :vztek:

Uživatelský avatar
Peter768
Příspěvky: 4386
Registrován: ned led 04, 2009 9:42 pm
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#65 Nový příspěvek od Peter768 »

Pepa56 píše: ned dub 04, 2021 1:36 pm Hydraulika funguje, čidlo je na výstupu sání do čerpadla.
Tomuto nerozumiem... Buď je čidlo na vstupe do čerpadla - teda na sání, alebo na výstupe-tlakový.
Ak všetko funguje môže byť to čidlo zaseknuté? Alebo nezaprel si do káblov na čidle?

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15666
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#66 Nový příspěvek od oco13 »

Chlapi nemám plac na hrkanie po zahrade švorkolákom. Celá zahrada má 4 áre a navyše nepravidelný tvar. Som rád že tam môžem dať aspoň vlečky a teraz aj chudáka chroustala. Tá dôchodkyňa , čo som dovliekol z hecu ako hračku sa otočí na mieste a sily má na rozdávanie. Vlani som ju s pluhom asi ani nefotil, lebo som nemohol uveriť, že to staré železo stále vládze. 8)
V džungli tam je priestor pre moje výčiny a "velké" traktory. :typek:

Uživatelský avatar
Peter768
Příspěvky: 4386
Registrován: ned led 04, 2009 9:42 pm
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#67 Nový příspěvek od Peter768 »

Oco13, ty začneš písať vždy do nejakej témy čo sa týka sériových strojov, a aj tak skončíš pri tých tvojich doma dieloch :smich:. a tej fréze čo si doniesol.... Ty sa doma nudíš, tak si spisovateľ :smich:

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15666
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#68 Nový příspěvek od oco13 »

Len ma zaujímalo ako sa rozširujú japonci do krumpiel, pretože náradie používam rovnaké. Aj rozmery TBZ závesu som obkresloval z japoncov. Rovnako už mám naštudovanú prerábku hydrauliky lebo ceny padajú a nejaký časom do stajne pribudne. :typek:
A ak pozrieš do témy o F značkách - tak tam som dnes dával Kubotu na F tabulkách. 8)

Uživatelský avatar
RoKur
Příspěvky: 1778
Registrován: stř zář 25, 2013 6:47 am
Bydliště: Vrbno pod Pradědem

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#69 Nový příspěvek od RoKur »

Pepa56 píše: sob dub 03, 2021 6:32 pm Tak jsem chtěl něco udělat pro hydraulický systém u Mitsubishi MT 3201. Měnit olej mi bylo líto, tak jsem vyměnil filtr. Evidentně tam byl od výroby-40 let. Výsledkem bylo, že mi po výměně filtru svítí kontrolka ucpaného filtru. Nový filtr je od RVR-https://www.rvr-agro.cz/filtry-hydrauli ... 06062.html
Když jsi zjistil, že filtr nebyl měněn od výroby, tak proč jsi nevyměnil i olej? Za tu dobu tam musí být docela dost bordelu a i jiná viskozita oleje.
Jinak máš špatný filtr. Musí být bez klapky, Nebo jsi ho hned ucpal.
A ty jsi tam měl filtr pouze 13 cm vysoký?
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)

martinto
Příspěvky: 57
Registrován: pát lis 18, 2016 4:02 pm
Bydliště: Topoľčany

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#70 Nový příspěvek od martinto »

Páni keby niekto nevedel zohnať vzduchový filter na Mitsubishi vonkajší priemer príruby 125mm vonkajší priemer filtra 84 mm vnútorný priemer filtra 46 mm a výška 185 mm v
Krampe majú FGP455712 vzduchový fiter Kubota má menší vnútorný priemer ale pasuje na
MT 23 D a píšu že je to náhrada za originál 15852-11082 Kubota

sharanwu
Příspěvky: 10
Registrován: pát bře 19, 2021 8:03 pm
Bydliště: TT

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#71 Nový příspěvek od sharanwu »

Vie mi niekto prosim vas poradit kolko Prevodovo-hydraulickeho oleja ide do Iseki TF Sial 23?? dakujem

Uživatelský avatar
Vladimír2
Příspěvky: 14390
Registrován: stř led 26, 2011 9:05 pm
Bydliště: Přece na Hané

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#72 Nový příspěvek od Vladimír2 »

DYK píše: pon bře 30, 2020 10:34 am Kdo nemá svoje vlákno ke stroji, nechť svůj dotaz řeší zde a nezakládá nové téma. Kdo to nepochopí a založí třeba ke spínačce - čím nahradit, nebo, jaký olej a kolik kam, nebo, co je to za páčku, SMAŽU MU TO TÉMA!!
...moc se mi to líbí ! Můžu sem ..? JAK NA VENTILY ?!!!


JardaCNC
Příspěvky: 2349
Registrován: pát čer 14, 2013 11:24 pm
Bydliště: Kyjov

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#73 Nový příspěvek od JardaCNC »

Video je to pěkné, ale zarazili mě ty měrky v palcích.
To by značilo vůli 0.5 a 0.4 mm. Což je podle mě dost. 8)

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14608
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#74 Nový příspěvek od DYK »

To přece ničemu nevadí a o konkrétní míry nejde. Kdyby to bylo v námořních uzlech je to jedno, protože 3/4 zdejších nevymění vstřikovač, nenastaví trysku a ani neseřídí ventily, protože nemají páru o časování rozvodů. Kdyby ano, je celá animace pro ně zbytečná. Ale hlavně že mají traktór.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3597
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#75 Nový příspěvek od ladiki »

animace je opravdu pěkná, jen mohla být více pro laiky.......podle mě, když se laik pustí do seřízení ventilové vůle, potřebuje vědět, že když ventily na daném válci "stříhají" tak setrvákem pootočí o 360° a v ten moment na danném válci seřídí vůli ventilů na předepsanou hodnotu. Bez ohledu na počet válců, pořadí časování atd....k setrváku se laik dostane např. po demontáži startéru......

A když se jako Kuboťák zastanu značky. Oranžáda, tam má okénko "nulové-startující plohy" ;-)

Samozřejmě toto platí pro seřízení vůle po daných motohodinách...né po rozborce motoru...tam je třeba vědět více, jak píše DYK :ano:

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“