TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Moderátor: DYK
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Zadní kola středem dostanu na cca 67 cm , přední nechávám tak jak jsou - středem cca 78 cm. Šířka předních 14 cm a zadní 24 cm. Tudíž venkem mám cca 90 cm. Při 60 cm rozestupu řádku brambor nejsem úplně super na střed , ale jde to udělat. Až brambory porostou - už tam nejezdím.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Tak to som nevedel že japonec pojde zúžiť až na tolko, ja na domadeli musím ísť cestou rozšírenia. Nebudem to ale riešiť lebo dvojkolák je u mňa obratnejší . Takže Ébina dostane na krk nielen oračku ale aj krumple.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Ty ses dal na sport? Dyť tě to "zabije"!!!
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Připadá mě poslední dobou že na to kolik strojů má OCO se stále vrací. Nakonec ,aby to nedopadlo tak že to vše bude dělat rýčem , motykou a kopalem.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Chlapi nemám plac na hrkanie po zahrade švorkolákom. Celá zahrada má 4 áre a navyše nepravidelný tvar. Som rád že tam môžem dať aspoň vlečky a teraz aj chudáka chroustala. Tá dôchodkyňa , čo som dovliekol z hecu ako hračku sa otočí na mieste a sily má na rozdávanie. Vlani som ju s pluhom asi ani nefotil, lebo som nemohol uveriť, že to staré železo stále vládze.
V džungli tam je priestor pre moje výčiny a "velké" traktory.
V džungli tam je priestor pre moje výčiny a "velké" traktory.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Oco13, ty začneš písať vždy do nejakej témy čo sa týka sériových strojov, a aj tak skončíš pri tých tvojich doma dieloch . a tej fréze čo si doniesol.... Ty sa doma nudíš, tak si spisovateľ
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Len ma zaujímalo ako sa rozširujú japonci do krumpiel, pretože náradie používam rovnaké. Aj rozmery TBZ závesu som obkresloval z japoncov. Rovnako už mám naštudovanú prerábku hydrauliky lebo ceny padajú a nejaký časom do stajne pribudne.
A ak pozrieš do témy o F značkách - tak tam som dnes dával Kubotu na F tabulkách.
A ak pozrieš do témy o F značkách - tak tam som dnes dával Kubotu na F tabulkách.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Když jsi zjistil, že filtr nebyl měněn od výroby, tak proč jsi nevyměnil i olej? Za tu dobu tam musí být docela dost bordelu a i jiná viskozita oleje.Pepa56 píše: ↑sob dub 03, 2021 6:32 pm Tak jsem chtěl něco udělat pro hydraulický systém u Mitsubishi MT 3201. Měnit olej mi bylo líto, tak jsem vyměnil filtr. Evidentně tam byl od výroby-40 let. Výsledkem bylo, že mi po výměně filtru svítí kontrolka ucpaného filtru. Nový filtr je od RVR-https://www.rvr-agro.cz/filtry-hydrauli ... 06062.html
Jinak máš špatný filtr. Musí být bez klapky, Nebo jsi ho hned ucpal.
A ty jsi tam měl filtr pouze 13 cm vysoký?
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Páni keby niekto nevedel zohnať vzduchový filter na Mitsubishi vonkajší priemer príruby 125mm vonkajší priemer filtra 84 mm vnútorný priemer filtra 46 mm a výška 185 mm v
Krampe majú FGP455712 vzduchový fiter Kubota má menší vnútorný priemer ale pasuje na
MT 23 D a píšu že je to náhrada za originál 15852-11082 Kubota
Krampe majú FGP455712 vzduchový fiter Kubota má menší vnútorný priemer ale pasuje na
MT 23 D a píšu že je to náhrada za originál 15852-11082 Kubota
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Vie mi niekto prosim vas poradit kolko Prevodovo-hydraulickeho oleja ide do Iseki TF Sial 23?? dakujem
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
...moc se mi to líbí ! Můžu sem ..? JAK NA VENTILY ?!!!
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Video je to pěkné, ale zarazili mě ty měrky v palcích.
To by značilo vůli 0.5 a 0.4 mm. Což je podle mě dost.
To by značilo vůli 0.5 a 0.4 mm. Což je podle mě dost.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
To přece ničemu nevadí a o konkrétní míry nejde. Kdyby to bylo v námořních uzlech je to jedno, protože 3/4 zdejších nevymění vstřikovač, nenastaví trysku a ani neseřídí ventily, protože nemají páru o časování rozvodů. Kdyby ano, je celá animace pro ně zbytečná. Ale hlavně že mají traktór.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
animace je opravdu pěkná, jen mohla být více pro laiky.......podle mě, když se laik pustí do seřízení ventilové vůle, potřebuje vědět, že když ventily na daném válci "stříhají" tak setrvákem pootočí o 360° a v ten moment na danném válci seřídí vůli ventilů na předepsanou hodnotu. Bez ohledu na počet válců, pořadí časování atd....k setrváku se laik dostane např. po demontáži startéru......
A když se jako Kuboťák zastanu značky. Oranžáda, tam má okénko "nulové-startující plohy"
Samozřejmě toto platí pro seřízení vůle po daných motohodinách...né po rozborce motoru...tam je třeba vědět více, jak píše DYK
A když se jako Kuboťák zastanu značky. Oranžáda, tam má okénko "nulové-startující plohy"
Samozřejmě toto platí pro seřízení vůle po daných motohodinách...né po rozborce motoru...tam je třeba vědět více, jak píše DYK
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas