Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO motoru

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3597
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO mot

#16 Nový příspěvek od ladiki »

4 Lekyzlos: mě nějak nejde ta souvislost s opravářem-motorářem...Přece pokud víš, že je nyní motor 100% OK, tak proč by měl žrát olej? Už jsem to psal, na tento motor jdou změřit veškeré hodnoty výrobní i limitní... :-/

A nebo celý Astečko zavez Lacinovi a budeš mít klid, ale stát to bude balík :pistol:

Napadá mě...vodítka ventilů...gufera ventilů....?
Ještě tady nikdo na fóru nehlásil vylágrovaný motor...motory mají při pravidelné údržbě životnost 10000mth :ano:

Uživatelský avatar
lekyzlos
Příspěvky: 207
Registrován: úte led 14, 2014 2:30 pm
Bydliště: Blansko

Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO mot

#17 Nový příspěvek od lekyzlos »

Všechny kroužky jsou nové, tam to ASI nebude???

Uživatelský avatar
lekyzlos
Příspěvky: 207
Registrován: úte led 14, 2014 2:30 pm
Bydliště: Blansko

Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO mot

#18 Nový příspěvek od lekyzlos »

Konzultoval jsem to už asi na 4 místech, zatím se to jeví na těsnění u ventylů. Musím sundat hlavu a uvidíme....
Největí bžunda je že ti 4 lidi něco říkají, každý něco jinýho. A já zkóším a hledám a? A? A prd.....
Dokázal jsem rozpůlit traktor, odmašilt celý motor. Odvést to na pretěsnění. Dát to celé do kupy tak aby všechno zase fungovalo. A to jsem to dělal prvně, no a tuhle “blbost” mi nejde vyřešit.

Uživatelský avatar
lekyzlos
Příspěvky: 207
Registrován: úte led 14, 2014 2:30 pm
Bydliště: Blansko

Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO mot

#19 Nový příspěvek od lekyzlos »

Nějaké hodnoty pro motor D905:

tlaky válců 2,84-3,24 MPa
ventily vůle: 0,145-0,185 výfuk i sání
utažení hlavy:65Nm
otevření tyrsky vstřiku : 13,7-14,7 MPa při 12,7 MPa nessmí ukápnout po dobu 10s


Ač to bude znít trochu divně, tak loňský rok natáhnul kde co.... V létě jsem se věnoval baráku a řešil jiný problémy. A poměrně dlouho jsem sháněl tu vhodnou sadu pro měření tlaků. Abych si nakonec musel tu správnou koncovku nechat udělat u soustružníka. Tlaky změřeny bez připojení nafty pomocí měřáků přes žhaviče, jen točením startéru. Tlaky ve válcích 2,35 dále 2,1 a 1,8 Mpa. Asi nezbude než motor vyhodit znovu ven a celý znova....

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3597
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO motoru

#20 Nový příspěvek od ladiki »

bohužel máš pravdu, znovu a lépe :prace: Ale pak to bude šepot květin.... ;-)

Uživatelský avatar
Ondras83
Příspěvky: 10022
Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
Bydliště: Stračov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO motoru

#21 Nový příspěvek od Ondras83 »

Jestli "motorar" dal dobře kroužky, tak se úplně vysral na hlavu. Přečti si něco o měření tlaků a změř znovu a pořádně a diagnostikuj, kde se ten tlak ztrácí, na to se nemusí rozebírat motor. Ne vždy se musí tahat motor ven.

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3597
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO motoru

#22 Nový příspěvek od ladiki »

Lekyzlos:
Limitní hodnota pro rozborku... je 2,26. Rozdíl mezi válci do 10%....Nevím, jakého máš motoráře. Tak napíšu postup dle Kuboty ;-)

Postup měření:
1. Nechat motor běžet, dokud se nezahřeje.
2. Zastavit motor a odpojte konektor od solenoidu.
3. Demontovat filtr vzduchu, tlumič výfuku a všechny vstřikovací trysky.
4. měřit přes trysky
5. Při točení motoru startérem změřit kompresní tlak.
6. Měřit každý válec.
7. Pokud je měření pod přípustným limitem, použít malé množství oleje do stěny válce otvorem trysky a znovu měřit kompresní tlak.
8. Pokud je kompresní tlak stále menší než přípustný limit,zkontrolujte ventilové vůle.
9. Pokud se po nanesení oleje zvýší kompresní tlak, zkontrolujte stěny válce a pístní kroužky.

Myslím, že není nutné úplně odpojovat vstřikovací trysky. Důležité je rozpojit solenoid a tlaky měřit přes žhavící svíčky ;-) Jo a ještě mít dobrou baterku :ano:

Uživatelský avatar
lekyzlos
Příspěvky: 207
Registrován: úte led 14, 2014 2:30 pm
Bydliště: Blansko

Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO motoru

#23 Nový příspěvek od lekyzlos »

No tak u měření jsem udělal několik chyb. Měřil jsem studený motor. Nezkoušel jsem "flignu" s olejem. A neměl jsem odpojený solenoid.
Takže ještě než to rozdělám, zkusím to znovu.
Díky moc za rady!!!!

Jo a baterku už dobíjím....

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3597
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO motoru

#24 Nový příspěvek od ladiki »

začni první seřízením ventilů. TY se dělají zastudena. Návod jsem, když dal do vlákna GB200....
Měření samoopakovat 2-3x ať se vyloučí chyba....Ať se daří.

Uživatelský avatar
lekyzlos
Příspěvky: 207
Registrován: úte led 14, 2014 2:30 pm
Bydliště: Blansko

Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO motoru

#25 Nový příspěvek od lekyzlos »

Moc jsem toho dnes nestihnul. Na studený motor jsem zkusil změřit, původně nejhorší válec - před 3 dny 1,8 Mpa . Dnes 2 měření za studena 2,0-2,1 Mpa. Po vstříknutí trocha oleje 2,3 - 2,4 Mpa.
Další hlášení po provedení kompletního měření...

Jen takový hrubý předpoklad. Když jsem traktor dovez byly v něm snad původní oleje ve formě mazutu, respektive stopového množství především v nápravách. No pro nezkušenost vlastní jsem nepoznal při nákupu motor bez tlaků. Při demontáži hlavy už byly pístní kroužky i stírací uvolněné, ale netěsnili skoro vůbec. Pro vyčištění jsem totiž použil přísadu na čištění motorů do oleje a pak i do paliva. Takže je možné, že kroužky mohly být původně zapečené. No a pokud se motor nějaký čas provozoval s tímto stavem válce můžou být vyběhané. Což se novými pístními kroužky zlepšilo, ale jen z části. Protože jsou vyběhané do oválu.

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3597
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO motoru

#26 Nový příspěvek od ladiki »

chlape :) ty mě sereš :friends: Pokud jsi to bral jako trénink, tak budiž..... :)
když porovnám Tvůj první příspěvek a toto, tak mám pocit, že se dostáváme do začarovaného kruhu. Nevím, co za kluka, Ti ty kroužky měnil, ale pokud dělá motory, tak by měl vědět a nebo se ptát. Na tento motor jsou dostupné veškeré hodnoty pro zjištění stavu.
Přece pokud dal nové kroužky, tak jaká byla hodnota v zámku? To by muselo být hned vidět...mj. ta hodnota je řádově 0,3 v novém motoru a limit pro výměnu je 1,25mm. Také hodnoty vůle na šířku kroužku v drážce pístu je dostupná....průměry válce....všechno....

POřád vycházím z informace, že motor startoval a zakouřil jen při startu a to černě....vylágrovaný motor co popisuješ se chová dost bídně......tak hlavně v klidu a s rozvahou ať ten motor nakonec nezaklepe, že do toho vrtá, kdo má vzadku díru ;-) :friends:
Kdyby jsi něco potřeboval doplnit, klidně piš SZ...

Uživatelský avatar
lekyzlos
Příspěvky: 207
Registrován: úte led 14, 2014 2:30 pm
Bydliště: Blansko

Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO motoru

#27 Nový příspěvek od lekyzlos »

No čteš dobře, patlám se v tom docela slušně. Ale než to dodělám, bude ze mě odporník. :jazyk:
Bohužel jsem v celém tom postupu udělal dost nedotahů a přešlapů. A teď si to vyžírám....

Uživatelský avatar
lekyzlos
Příspěvky: 207
Registrován: úte led 14, 2014 2:30 pm
Bydliště: Blansko

Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO motoru

#28 Nový příspěvek od lekyzlos »

No takže tlaky měřeny na zahřátém motoru pomocí točení startéru. Sundané střiky, výfuk a celé sání. Na sucho 2,3 - 2,6 - 2,6 s olejem ve válci 2,45 - 2,8 - 2,7

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3597
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO motoru

#29 Nový příspěvek od ladiki »

třeba doporučí někdo něco jiného, ale vypadaá to na problém kroužků či vyběhané válce. Za tohoto stavu navrhuji začít od sundání hlavy. To T2 bude stát maximálně nové těsnění pod hlavou...takže sundat hlavu a změřit průměry a ovalitu válců....tam se začne lámat chleba a konečně se bude čeho chytnout. Dál je to pavouk. Pokud budou průměry OK...asi blbé nebo blbě poskládané kroužky= písty ven. Průměry válce blbé? ....válce ven atd atd...uvidíme jak se rozhodneš popř. co dále naměříš...

Uživatelský avatar
Ondras83
Příspěvky: 10022
Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
Bydliště: Stračov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO motoru

#30 Nový příspěvek od Ondras83 »

Když ta hlava bude dole, nalít kanály aby se vidělo, jestli saknou ventily...

Jde to pouze i kouření motoru nebo to i nemá sílu atd? Kdyby ten motor měl opravdu tlaky v prdeli, nechyta, tobě chytá, jede, tahá normálně, jen u toho hulí?

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“