Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO motoru
Moderátor: DYK
Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO mot
4 Lekyzlos: mě nějak nejde ta souvislost s opravářem-motorářem...Přece pokud víš, že je nyní motor 100% OK, tak proč by měl žrát olej? Už jsem to psal, na tento motor jdou změřit veškeré hodnoty výrobní i limitní...
A nebo celý Astečko zavez Lacinovi a budeš mít klid, ale stát to bude balík
Napadá mě...vodítka ventilů...gufera ventilů....?
Ještě tady nikdo na fóru nehlásil vylágrovaný motor...motory mají při pravidelné údržbě životnost 10000mth
A nebo celý Astečko zavez Lacinovi a budeš mít klid, ale stát to bude balík
Napadá mě...vodítka ventilů...gufera ventilů....?
Ještě tady nikdo na fóru nehlásil vylágrovaný motor...motory mají při pravidelné údržbě životnost 10000mth
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO mot
Všechny kroužky jsou nové, tam to ASI nebude???
Pro radost a třeba i k užitku fušuju, páč to mám taky rád.
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73470
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73466
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73470
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73466
Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO mot
Konzultoval jsem to už asi na 4 místech, zatím se to jeví na těsnění u ventylů. Musím sundat hlavu a uvidíme....
Největí bžunda je že ti 4 lidi něco říkají, každý něco jinýho. A já zkóším a hledám a? A? A prd.....
Dokázal jsem rozpůlit traktor, odmašilt celý motor. Odvést to na pretěsnění. Dát to celé do kupy tak aby všechno zase fungovalo. A to jsem to dělal prvně, no a tuhle “blbost” mi nejde vyřešit.
Největí bžunda je že ti 4 lidi něco říkají, každý něco jinýho. A já zkóším a hledám a? A? A prd.....
Dokázal jsem rozpůlit traktor, odmašilt celý motor. Odvést to na pretěsnění. Dát to celé do kupy tak aby všechno zase fungovalo. A to jsem to dělal prvně, no a tuhle “blbost” mi nejde vyřešit.
Pro radost a třeba i k užitku fušuju, páč to mám taky rád.
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73470
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73466
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73470
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73466
Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO mot
Nějaké hodnoty pro motor D905:
tlaky válců 2,84-3,24 MPa
ventily vůle: 0,145-0,185 výfuk i sání
utažení hlavy:65Nm
otevření tyrsky vstřiku : 13,7-14,7 MPa při 12,7 MPa nessmí ukápnout po dobu 10s
Ač to bude znít trochu divně, tak loňský rok natáhnul kde co.... V létě jsem se věnoval baráku a řešil jiný problémy. A poměrně dlouho jsem sháněl tu vhodnou sadu pro měření tlaků. Abych si nakonec musel tu správnou koncovku nechat udělat u soustružníka. Tlaky změřeny bez připojení nafty pomocí měřáků přes žhaviče, jen točením startéru. Tlaky ve válcích 2,35 dále 2,1 a 1,8 Mpa. Asi nezbude než motor vyhodit znovu ven a celý znova....
tlaky válců 2,84-3,24 MPa
ventily vůle: 0,145-0,185 výfuk i sání
utažení hlavy:65Nm
otevření tyrsky vstřiku : 13,7-14,7 MPa při 12,7 MPa nessmí ukápnout po dobu 10s
Ač to bude znít trochu divně, tak loňský rok natáhnul kde co.... V létě jsem se věnoval baráku a řešil jiný problémy. A poměrně dlouho jsem sháněl tu vhodnou sadu pro měření tlaků. Abych si nakonec musel tu správnou koncovku nechat udělat u soustružníka. Tlaky změřeny bez připojení nafty pomocí měřáků přes žhaviče, jen točením startéru. Tlaky ve válcích 2,35 dále 2,1 a 1,8 Mpa. Asi nezbude než motor vyhodit znovu ven a celý znova....
Pro radost a třeba i k užitku fušuju, páč to mám taky rád.
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73470
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73466
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73470
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73466
Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO motoru
bohužel máš pravdu, znovu a lépe Ale pak to bude šepot květin....
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
- Ondras83
- Příspěvky: 10022
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO motoru
Jestli "motorar" dal dobře kroužky, tak se úplně vysral na hlavu. Přečti si něco o měření tlaků a změř znovu a pořádně a diagnostikuj, kde se ten tlak ztrácí, na to se nemusí rozebírat motor. Ne vždy se musí tahat motor ven.
Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO motoru
Lekyzlos:
Limitní hodnota pro rozborku... je 2,26. Rozdíl mezi válci do 10%....Nevím, jakého máš motoráře. Tak napíšu postup dle Kuboty
Postup měření:
1. Nechat motor běžet, dokud se nezahřeje.
2. Zastavit motor a odpojte konektor od solenoidu.
3. Demontovat filtr vzduchu, tlumič výfuku a všechny vstřikovací trysky.
4. měřit přes trysky
5. Při točení motoru startérem změřit kompresní tlak.
6. Měřit každý válec.
7. Pokud je měření pod přípustným limitem, použít malé množství oleje do stěny válce otvorem trysky a znovu měřit kompresní tlak.
8. Pokud je kompresní tlak stále menší než přípustný limit,zkontrolujte ventilové vůle.
9. Pokud se po nanesení oleje zvýší kompresní tlak, zkontrolujte stěny válce a pístní kroužky.
Myslím, že není nutné úplně odpojovat vstřikovací trysky. Důležité je rozpojit solenoid a tlaky měřit přes žhavící svíčky Jo a ještě mít dobrou baterku
Limitní hodnota pro rozborku... je 2,26. Rozdíl mezi válci do 10%....Nevím, jakého máš motoráře. Tak napíšu postup dle Kuboty
Postup měření:
1. Nechat motor běžet, dokud se nezahřeje.
2. Zastavit motor a odpojte konektor od solenoidu.
3. Demontovat filtr vzduchu, tlumič výfuku a všechny vstřikovací trysky.
4. měřit přes trysky
5. Při točení motoru startérem změřit kompresní tlak.
6. Měřit každý válec.
7. Pokud je měření pod přípustným limitem, použít malé množství oleje do stěny válce otvorem trysky a znovu měřit kompresní tlak.
8. Pokud je kompresní tlak stále menší než přípustný limit,zkontrolujte ventilové vůle.
9. Pokud se po nanesení oleje zvýší kompresní tlak, zkontrolujte stěny válce a pístní kroužky.
Myslím, že není nutné úplně odpojovat vstřikovací trysky. Důležité je rozpojit solenoid a tlaky měřit přes žhavící svíčky Jo a ještě mít dobrou baterku
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO motoru
No tak u měření jsem udělal několik chyb. Měřil jsem studený motor. Nezkoušel jsem "flignu" s olejem. A neměl jsem odpojený solenoid.
Takže ještě než to rozdělám, zkusím to znovu.
Díky moc za rady!!!!
Jo a baterku už dobíjím....
Takže ještě než to rozdělám, zkusím to znovu.
Díky moc za rady!!!!
Jo a baterku už dobíjím....
Pro radost a třeba i k užitku fušuju, páč to mám taky rád.
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73470
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73466
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73470
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73466
Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO motoru
začni první seřízením ventilů. TY se dělají zastudena. Návod jsem, když dal do vlákna GB200....
Měření samoopakovat 2-3x ať se vyloučí chyba....Ať se daří.
Měření samoopakovat 2-3x ať se vyloučí chyba....Ať se daří.
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO motoru
Moc jsem toho dnes nestihnul. Na studený motor jsem zkusil změřit, původně nejhorší válec - před 3 dny 1,8 Mpa . Dnes 2 měření za studena 2,0-2,1 Mpa. Po vstříknutí trocha oleje 2,3 - 2,4 Mpa.
Další hlášení po provedení kompletního měření...
Jen takový hrubý předpoklad. Když jsem traktor dovez byly v něm snad původní oleje ve formě mazutu, respektive stopového množství především v nápravách. No pro nezkušenost vlastní jsem nepoznal při nákupu motor bez tlaků. Při demontáži hlavy už byly pístní kroužky i stírací uvolněné, ale netěsnili skoro vůbec. Pro vyčištění jsem totiž použil přísadu na čištění motorů do oleje a pak i do paliva. Takže je možné, že kroužky mohly být původně zapečené. No a pokud se motor nějaký čas provozoval s tímto stavem válce můžou být vyběhané. Což se novými pístními kroužky zlepšilo, ale jen z části. Protože jsou vyběhané do oválu.
Další hlášení po provedení kompletního měření...
Jen takový hrubý předpoklad. Když jsem traktor dovez byly v něm snad původní oleje ve formě mazutu, respektive stopového množství především v nápravách. No pro nezkušenost vlastní jsem nepoznal při nákupu motor bez tlaků. Při demontáži hlavy už byly pístní kroužky i stírací uvolněné, ale netěsnili skoro vůbec. Pro vyčištění jsem totiž použil přísadu na čištění motorů do oleje a pak i do paliva. Takže je možné, že kroužky mohly být původně zapečené. No a pokud se motor nějaký čas provozoval s tímto stavem válce můžou být vyběhané. Což se novými pístními kroužky zlepšilo, ale jen z části. Protože jsou vyběhané do oválu.
Pro radost a třeba i k užitku fušuju, páč to mám taky rád.
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73470
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73466
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73470
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73466
Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO motoru
chlape ty mě sereš Pokud jsi to bral jako trénink, tak budiž.....
když porovnám Tvůj první příspěvek a toto, tak mám pocit, že se dostáváme do začarovaného kruhu. Nevím, co za kluka, Ti ty kroužky měnil, ale pokud dělá motory, tak by měl vědět a nebo se ptát. Na tento motor jsou dostupné veškeré hodnoty pro zjištění stavu.
Přece pokud dal nové kroužky, tak jaká byla hodnota v zámku? To by muselo být hned vidět...mj. ta hodnota je řádově 0,3 v novém motoru a limit pro výměnu je 1,25mm. Také hodnoty vůle na šířku kroužku v drážce pístu je dostupná....průměry válce....všechno....
POřád vycházím z informace, že motor startoval a zakouřil jen při startu a to černě....vylágrovaný motor co popisuješ se chová dost bídně......tak hlavně v klidu a s rozvahou ať ten motor nakonec nezaklepe, že do toho vrtá, kdo má vzadku díru
Kdyby jsi něco potřeboval doplnit, klidně piš SZ...
když porovnám Tvůj první příspěvek a toto, tak mám pocit, že se dostáváme do začarovaného kruhu. Nevím, co za kluka, Ti ty kroužky měnil, ale pokud dělá motory, tak by měl vědět a nebo se ptát. Na tento motor jsou dostupné veškeré hodnoty pro zjištění stavu.
Přece pokud dal nové kroužky, tak jaká byla hodnota v zámku? To by muselo být hned vidět...mj. ta hodnota je řádově 0,3 v novém motoru a limit pro výměnu je 1,25mm. Také hodnoty vůle na šířku kroužku v drážce pístu je dostupná....průměry válce....všechno....
POřád vycházím z informace, že motor startoval a zakouřil jen při startu a to černě....vylágrovaný motor co popisuješ se chová dost bídně......tak hlavně v klidu a s rozvahou ať ten motor nakonec nezaklepe, že do toho vrtá, kdo má vzadku díru
Kdyby jsi něco potřeboval doplnit, klidně piš SZ...
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO motoru
No čteš dobře, patlám se v tom docela slušně. Ale než to dodělám, bude ze mě odporník.
Bohužel jsem v celém tom postupu udělal dost nedotahů a přešlapů. A teď si to vyžírám....
Bohužel jsem v celém tom postupu udělal dost nedotahů a přešlapů. A teď si to vyžírám....
Pro radost a třeba i k užitku fušuju, páč to mám taky rád.
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73470
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73466
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73470
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73466
Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO motoru
No takže tlaky měřeny na zahřátém motoru pomocí točení startéru. Sundané střiky, výfuk a celé sání. Na sucho 2,3 - 2,6 - 2,6 s olejem ve válci 2,45 - 2,8 - 2,7
Pro radost a třeba i k užitku fušuju, páč to mám taky rád.
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73470
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73466
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73470
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=73466
Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO motoru
třeba doporučí někdo něco jiného, ale vypadaá to na problém kroužků či vyběhané válce. Za tohoto stavu navrhuji začít od sundání hlavy. To T2 bude stát maximálně nové těsnění pod hlavou...takže sundat hlavu a změřit průměry a ovalitu válců....tam se začne lámat chleba a konečně se bude čeho chytnout. Dál je to pavouk. Pokud budou průměry OK...asi blbé nebo blbě poskládané kroužky= písty ven. Průměry válce blbé? ....válce ven atd atd...uvidíme jak se rozhodneš popř. co dále naměříš...
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
- Ondras83
- Příspěvky: 10022
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubota Aste A15 - nastavení palivového systému po GO motoru
Když ta hlava bude dole, nalít kanály aby se vidělo, jestli saknou ventily...
Jde to pouze i kouření motoru nebo to i nemá sílu atd? Kdyby ten motor měl opravdu tlaky v prdeli, nechyta, tobě chytá, jede, tahá normálně, jen u toho hulí?
Jde to pouze i kouření motoru nebo to i nemá sílu atd? Kdyby ten motor měl opravdu tlaky v prdeli, nechyta, tobě chytá, jede, tahá normálně, jen u toho hulí?