ISEKI TU170
Moderátor: DYK
Re: ISEKI TU170
Michale, začal bych naučit se vkládat foto....třeba na http://www.postimage.org.....dále není třeba rady, protože jestli jsi se zaregitroval na toto fúorum, zažil jsi vlákno, tak už něco umíš a vložit fotku jako náhled do fóra není vůbec žádný problém
Pak budeš umět vložit foto nápravy z dálky, další foto ze spodu a třeba foto portálu.....a nebudeš muset žádat jen majitele konkrétního typu, protože TU170 není rozhodně stroj pro NASA a dost uživatelů jiných japončíků se lehce zorientuje a poradí
Pak budeš umět vložit foto nápravy z dálky, další foto ze spodu a třeba foto portálu.....a nebudeš muset žádat jen majitele konkrétního typu, protože TU170 není rozhodně stroj pro NASA a dost uživatelů jiných japončíků se lehce zorientuje a poradí
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
-
- Příspěvky: 109
- Registrován: sob zář 26, 2020 5:33 pm
- Bydliště: Brno
Re: ISEKI TU170
No tak ,po celkem dobré zábavě , při vyzvedávní a přetěsnování motoru, jsem ještě dnes vymněnil preventivně el. podávací čerpadlo( 850 kč) a motor nahodil .....spokojenost ,celkové dodatečné náklady asi 3000 kč a zhruba 120 hodin práce .Těch drobností tam bylo mraky ,včetně vůle v řízení která spočívala ve vymačkané hřídeli, ve spoji, která se nachází asi 15 cm pod volantem .Utrhané šrouby a vybušená futra , nepočítám
-
- Příspěvky: 109
- Registrován: sob zář 26, 2020 5:33 pm
- Bydliště: Brno
Re: ISEKI TU170
Jinak, žádný ajajaj, nikdo nemůže počítat , že koupí 35 let starý stroj ,který maká dost tvrdě a ještě většinou stojí venku na dešti , tak že bude bez chyby . K oupil jsem si jej, jako projekt , na dlouhé zimní večery , ale toto se nepovedlo ....už je hotovo , ted ještě přidělat naviják, a do zadu uělat bednu 90x 80 cm x 30 cm , protože ne všude, chci tahat vlek
Re: ISEKI TU170
Michale...ani jsem neušil, že se jedná o Tebe ......nemám další otázky. Tak, ať slouží
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
-
- Příspěvky: 109
- Registrován: sob zář 26, 2020 5:33 pm
- Bydliště: Brno
Re: ISEKI TU170
Ladiki, díval jsem se na tvoje videa a tak ti závidím tu tvoji rovinu ,já mám rovinu jen v posteli
Re: ISEKI TU170
michal1945 rovina není k závidění . Rovina je nudná, řidič traktoru na rovině přichází o denní dávky adrenalinu z možnosti že se převrátí, nebo když zapomene zapnout předek a jede desítky metrů s traktorem jak se sáňkama. To se člověk hodně zapotí a vytrénuje reakce . Když vidíš hranu strže která se rychle přibližuje a kolečka nezabírají ba naopak nabíráš na rychlosti, to se na rovině nezažije . Třeba se mnou odmítají slabší povahy jezdit a i pár pasažérů opouštělo kabinu se slovy o šílenství a podobně. Jednou jsem toho i využil při odkupu vlastnického podílu. Po projížďce po pozemku cena zázračně klesla o polovinu .
Re: ISEKI TU170
j.kubec
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
-
- Příspěvky: 109
- Registrován: sob zář 26, 2020 5:33 pm
- Bydliště: Brno
Re: ISEKI TU170
pro Kubec , no v zásadě máš pravdu , Mně je 75, a už jsem se tu převrátil s kde čím , nevětší zabiják byl holdr ( jako TK ) , když jsi po svahu zatočil , tak jsi vlastně odsunul to kolo na kterém ležela největší váha a protože to mnělo mezi nohama hromadu pák , tak se z toho blbě vyskakovalo , pak jsem mněl zetor 25 , tam mazaní konstruktéři zapomněli dát do předu brzdy , a při jízdě z kopse se navalila všechna hmotnost na ta nebrzděná kola a bylo po srandě , to stejný travní traktůrek , na mokré trávě se mi rozjel ze svahu , o švestku jsem utrhl přední kolo ,a skončil jsem pod 200 kg železa a pak v ůrazové nemocnici ,ted na něm mám kovové orební kola a je to bezpečné ( trochu to drncá ) Jsem přesvědčen , že většina ing. a konstruktérů traktorů je z Hané
Re: ISEKI TU170
před mnoha lety, Z6711 a sedmituna s pšenicí od kombajnu v kombinaci se zapomenutou vzduchovou hadici.... pane jooooo - to byla jízda, po strništi z kopce bombaaaaaaaa...... pak jsem si šel převlíknout trenky....
EX - Iseki TU155 a bazmeky k tomu
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
-
- Příspěvky: 109
- Registrován: sob zář 26, 2020 5:33 pm
- Bydliště: Brno
Re: ISEKI TU170
tak takhle, jak je to na horních fotkách, to vypadá u mne- Dolní Kounice
Re: ISEKI TU170
Já jsem se zatím převrátil jen se stájovým manipulátorem. Je na něm ochraný rám a tak jsem se držel zuby nehty volantu a hlídal nohy a by se nedostaly pod plechy, pásy totiž nepoužívám. Jinak náš manipulátor Schafer jsem stavěl dvakrát a švagrův Giant již 2,5x. Tenkrát ho nepoložil úplně a lavíroval ve vzduchu . Jo kloubáky jsou hoodně ošemetný.
S traktorem jsem to zatím vždy uhrál i když to mnohdy bylo tak tak a to co dokázal ustát před mnoha lety táta to byl husarský kousek. S 5245 jel prudkým kopcem po vrstevnici. Po najetí na mokrý popel mu ujel traktor a začal se převracet do boku. Aby to vyrovnal pustil to šupem dolů a to ho na druhou stranu zase začala tlačit nebržděná kára. Zadní a přední kolo měl dobrých 50cm ve vzduchu a frčel šupem z kopce. Nakonec se mu to nějak povedlo postavit na všechny kola a než dojel k mezi tak i zastavit. Bylo by z toho neskutečné video, ale opakovat to raději nebudem .
Z pod traktoru jsem už tahal souseda. Zavalil ho starý Deutz-Fahr, jednoválec kabrio. Volant mu nechal v celku jen tři žebra.
U nás je na celkem rovině jen vesnice od jednoho konce na druhý převýšení pouhých 80m ale na katastru obce je již 200m . Takže samé rokle a kopce. Je to však ještě takové přiměřené, v Krkonoších na tom jsou hůř.
Na rovinách jaké jsou v Německu nebo Holandsku bych nemohl žít. Po pár dnech mě ta rovina už začínala hrozně štvát. Jak nevidím v dálce kopce jsem prostě nesvůj .
S traktorem jsem to zatím vždy uhrál i když to mnohdy bylo tak tak a to co dokázal ustát před mnoha lety táta to byl husarský kousek. S 5245 jel prudkým kopcem po vrstevnici. Po najetí na mokrý popel mu ujel traktor a začal se převracet do boku. Aby to vyrovnal pustil to šupem dolů a to ho na druhou stranu zase začala tlačit nebržděná kára. Zadní a přední kolo měl dobrých 50cm ve vzduchu a frčel šupem z kopce. Nakonec se mu to nějak povedlo postavit na všechny kola a než dojel k mezi tak i zastavit. Bylo by z toho neskutečné video, ale opakovat to raději nebudem .
Z pod traktoru jsem už tahal souseda. Zavalil ho starý Deutz-Fahr, jednoválec kabrio. Volant mu nechal v celku jen tři žebra.
U nás je na celkem rovině jen vesnice od jednoho konce na druhý převýšení pouhých 80m ale na katastru obce je již 200m . Takže samé rokle a kopce. Je to však ještě takové přiměřené, v Krkonoších na tom jsou hůř.
Na rovinách jaké jsou v Německu nebo Holandsku bych nemohl žít. Po pár dnech mě ta rovina už začínala hrozně štvát. Jak nevidím v dálce kopce jsem prostě nesvůj .