ISEKI TA (295, 325, 345, 375, ...)
Moderátor: DYK
ISEKI TA (295, 325, 345, 375, ...)
Zdravím zkušenější majitele ISEKI řady TA.
Už tři roky mám Hinomoto N239, ale u ISEKI je skoro vše jinak, takže začínám znovu
Pořídil jsem TA 295 s nakladačem a postupně řeším jak seznámení s obsluhou tak drobné bolístky traktoru dané věkem a japonskou "údržbou".
Momentálně mám dvě zásadní věci, které bych rád vyřešil.
Jedná se o proplývání oleje přes gufera
1. u posilovače řízení
2. u vnějšího uložení zadního kola
Pokusil jsem se udělat aspoň základní fotky a zároveň jsem zkusil sehnat rozkreslení (bohužel je to pouze pro TA 235, ale možná by mohlo být podobné)
Neřešili jste již někdo podobné komplikace?
1. Je nutno u posilovače celé těleso vymontovat nebo se dá po sundání spojovacího kusu od tyče řízení vyřešit přímo bez demontáže? Případně už jste někdo demontoval a na co si dát pozor?
2. Jaký je nejsnadnější postup pro výměnu gufera na zadní nápravě? Musí dolu celý blok s portálem nebo je nějaké jednodušší řešení?
Na oplátku se mi pro zájemce podařilo sehnat návod k traktoru ISEKI TA 295 a podobné (je to sice v japonštině, ale s google překladačem už jsem spoustu věcí zvládl )
Uložil jsem zde: https://uloz.to/!LfytDRYmyM3B/to-ta295- ... 55-505-pdf
Samozřejmě budu rád za jakékoliv další rady
Díky
Už tři roky mám Hinomoto N239, ale u ISEKI je skoro vše jinak, takže začínám znovu
Pořídil jsem TA 295 s nakladačem a postupně řeším jak seznámení s obsluhou tak drobné bolístky traktoru dané věkem a japonskou "údržbou".
Momentálně mám dvě zásadní věci, které bych rád vyřešil.
Jedná se o proplývání oleje přes gufera
1. u posilovače řízení
2. u vnějšího uložení zadního kola
Pokusil jsem se udělat aspoň základní fotky a zároveň jsem zkusil sehnat rozkreslení (bohužel je to pouze pro TA 235, ale možná by mohlo být podobné)
Neřešili jste již někdo podobné komplikace?
1. Je nutno u posilovače celé těleso vymontovat nebo se dá po sundání spojovacího kusu od tyče řízení vyřešit přímo bez demontáže? Případně už jste někdo demontoval a na co si dát pozor?
2. Jaký je nejsnadnější postup pro výměnu gufera na zadní nápravě? Musí dolu celý blok s portálem nebo je nějaké jednodušší řešení?
Na oplátku se mi pro zájemce podařilo sehnat návod k traktoru ISEKI TA 295 a podobné (je to sice v japonštině, ale s google překladačem už jsem spoustu věcí zvládl )
Uložil jsem zde: https://uloz.to/!LfytDRYmyM3B/to-ta295- ... 55-505-pdf
Samozřejmě budu rád za jakékoliv další rady
Díky
Hinomoto N239
ISEKI TA 295
ISEKI SGR 19
ISEKI TA 295
ISEKI SGR 19
Re: ISEKI TA (295, 325, 345, 375, ...)
Mám sice Micinu, ale mám zkušenost s přetěsněním zadní nápravy.
Ten rozkres dílů je podobný, jako mám i já, tak ho můžeš použít jako vzor.
Sundat musíš blatník a celý blok včetně brzd, protože na konci hřídele je to to zajištěné. Ale šlo to docela dobře.
Samozřejmě musíš vypustit olej z převodovky.
Ten rozkres dílů je podobný, jako mám i já, tak ho můžeš použít jako vzor.
Sundat musíš blatník a celý blok včetně brzd, protože na konci hřídele je to to zajištěné. Ale šlo to docela dobře.
Samozřejmě musíš vypustit olej z převodovky.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: ISEKI TA (295, 325, 345, 375, ...)
Díky za rychlou reakci.
Tak nějak jsem s tímto postupem počítal, ale ověřoval jsem, zda není ještě jiná varianta. Oleje a fitry stejně budu měnit všechny, takže v tom problém není.
Samotná realizace se ale trochu protáhne,, vzhledem k přírůstkům v rodině teď nejsem zcela pánem svého času
Jsem zvědav, co tam bude za gufero. Předpokládám, že to bude nějaká japonská skládaná varianta.
Řešil jsi originál nebo nějakou dostupnější náhradu?
Tak nějak jsem s tímto postupem počítal, ale ověřoval jsem, zda není ještě jiná varianta. Oleje a fitry stejně budu měnit všechny, takže v tom problém není.
Samotná realizace se ale trochu protáhne,, vzhledem k přírůstkům v rodině teď nejsem zcela pánem svého času
Jsem zvědav, co tam bude za gufero. Předpokládám, že to bude nějaká japonská skládaná varianta.
Řešil jsi originál nebo nějakou dostupnější náhradu?
Hinomoto N239
ISEKI TA 295
ISEKI SGR 19
ISEKI TA 295
ISEKI SGR 19
Re: ISEKI TA (295, 325, 345, 375, ...)
Já mám na mitsibushi,jak píše Rokur,na poloose nalisovaný kroužek,který jsem nahradil novým o 0.2mm větším a gufero jsem nechal.Taky by šla použít opravárenská sada,dá se koupit třeba v Mateze,už se o tom tady nedávno psalo.
Re: ISEKI TA (295, 325, 345, 375, ...)
Ahoj,máš tam v rozpadu originál gufero na zadní nápravu. Měla by to být pozice 12 a 13. Teoreticky by to měly být tato čísla 1560-307-200-30 a 1416-307-003-00. Pokud chceš, mohu ti poptat originální díl Iseki. Počítej ale s tím, že to nebude laciné, ale já si raději objednávám originál díly a nemám s tím později problémy. Rozebrat poloosu nebude asi úplně jednoduché (zatím jsem to nedělal, dělal jsem jenom přední nápravu) a nechtěl bych to kvůli neoriginálnímu dílu předělávat.
Re: ISEKI TA (295, 325, 345, 375, ...)
Ahoj Vespa, mě to měnily v rámci záruky. http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 7#p1105547
Pouze jsem asistoval.
Pouze jsem asistoval.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: ISEKI TA (295, 325, 345, 375, ...)
výhodou novějších strojů ať už Kuubota nebo iseki je, že jdou sehnat díly na evropské stroje......jenže cena gufera je okolo 2tkč.....a pro naše "polní" odmínky je to zbytečné......takže mnohdy se tam dají dvě obyč česká za sebe a účel to splní také......
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: ISEKI TA (295, 325, 345, 375, ...)
Díky všem za dosavadní informace.
O těch opravných sadách vím, ale u nikoho z okolí jsem reálně nezjisitl, jaká je životnost takového řešení. Ale zkusim ještě zapátrat dle doporučení na foru.
Vzhledem k tomu, že se rozebírá půlka zadku traktoru bych asi raději volil výměnu za nové. I za cenu vyšších nákladů.
To takeuchi:
Dík za nabídku poptání.
Ten rozklad je z TA 235 a zadní náprva TA 295 mi přišla při letmém srovnání trochu masivnější. Ale nejsem odborník na ISEKI a 235 jsem viděl už před delší dobou. Tak nevím, co tam v reálu bude a jak to bude seskládané.
Ale jak najdu čas a odvahu, pokusim se do toho vrhnout a ozval bych se případně přes SZ.
Také razím teorii, že raději připlatím za originál. Věřím, že ta oprava vyřeší problém na víc než pár let a vzhledem ke komplikovanosti určitě nechci zbytečně nic podcenit.
O těch opravných sadách vím, ale u nikoho z okolí jsem reálně nezjisitl, jaká je životnost takového řešení. Ale zkusim ještě zapátrat dle doporučení na foru.
Vzhledem k tomu, že se rozebírá půlka zadku traktoru bych asi raději volil výměnu za nové. I za cenu vyšších nákladů.
To takeuchi:
Dík za nabídku poptání.
Ten rozklad je z TA 235 a zadní náprva TA 295 mi přišla při letmém srovnání trochu masivnější. Ale nejsem odborník na ISEKI a 235 jsem viděl už před delší dobou. Tak nevím, co tam v reálu bude a jak to bude seskládané.
Ale jak najdu čas a odvahu, pokusim se do toho vrhnout a ozval bych se případně přes SZ.
Také razím teorii, že raději připlatím za originál. Věřím, že ta oprava vyřeší problém na víc než pár let a vzhledem ke komplikovanosti určitě nechci zbytečně nic podcenit.
Hinomoto N239
ISEKI TA 295
ISEKI SGR 19
ISEKI TA 295
ISEKI SGR 19
Re: ISEKI TA (295, 325, 345, 375, ...)
4 Vespa: ta opravná sada má výhodu ve tvrdém povrchu a takřka dokonalou drsností povrchu....většinou gufero začne téct, když se vybrousí drážky do hřídelí....ta opravná sada je super řešení....
ad nová gufera: vezmu-li, že nové origo gufero stojí 2tkč, tak na celý traktor uportálů potřebuješ 6 kusů...tj 12tkč....a předpokládám, že nejezdíš každý den v bahně v rýžovišti.....proto dlé mého nejsou potřeba super MUD kazetová gufera např. SKF, ale stačí dát dvě za sebe klasické....a to už jsme cenově jinde se stejným efektem......
ad nová gufera: vezmu-li, že nové origo gufero stojí 2tkč, tak na celý traktor uportálů potřebuješ 6 kusů...tj 12tkč....a předpokládám, že nejezdíš každý den v bahně v rýžovišti.....proto dlé mého nejsou potřeba super MUD kazetová gufera např. SKF, ale stačí dát dvě za sebe klasické....a to už jsme cenově jinde se stejným efektem......
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: ISEKI TA (295, 325, 345, 375, ...)
ahoj,
mám TA 247 a ted jsem menil gufero na nápravě. šlo to úplně v pohodě, nahradit šlo také, klasickým jsou to klasické rozměry .. nové gufero stálo 60 kč..:-)
mám TA 247 a ted jsem menil gufero na nápravě. šlo to úplně v pohodě, nahradit šlo také, klasickým jsou to klasické rozměry .. nové gufero stálo 60 kč..:-)
iseki TA 247
-
- Příspěvky: 658
- Registrován: stř črc 05, 2017 8:24 am
- Bydliště: Nový Jičín
Re: ISEKI TA (295, 325, 345, 375, ...)
Taky mě to čeká. Nemáš nafocený trochu postup? Je k tomu potřeba něco speciálního? Myslím nářadí...
Re: ISEKI TA (295, 325, 345, 375, ...)
Omlouvám se za pozdní odpověď. Rozrostla se mi rodina a tak byly jiné komplikace a povinnosti
Nakonec jsem vše vzhledem k předchozímu zvolil variantu nechat si to udělat u profíků.
Rovnou se řešila i repase serva, ale snad mám klid.
Stálo to raketu, ale nebyl jsem v situaci, kdy bych mohl na několik dnů rozebrat traktor a hrát si s tím.
Manželka dlouho rozdejchávala, že stál u baráku další traktor už při příjezdu z porodnice
Nakonec jsem vše vzhledem k předchozímu zvolil variantu nechat si to udělat u profíků.
Rovnou se řešila i repase serva, ale snad mám klid.
Stálo to raketu, ale nebyl jsem v situaci, kdy bych mohl na několik dnů rozebrat traktor a hrát si s tím.
Manželka dlouho rozdejchávala, že stál u baráku další traktor už při příjezdu z porodnice
Hinomoto N239
ISEKI TA 295
ISEKI SGR 19
ISEKI TA 295
ISEKI SGR 19
Re: ISEKI TA (295, 325, 345, 375, ...)
Prosím o info jaký je rozdíl mezi TA a GEAS? Děkuji