Mitsubishi D1550FD aneb Milanův mezohryz

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Milan vesničan
Příspěvky: 127
Registrován: sob dub 06, 2019 7:09 pm
Bydliště: vysočina

Mitsubishi D1550FD aneb Milanův mezohryz

#1 Nový příspěvek od Milan vesničan »

Ahoj. Jsem tu nováček, ale snad to tady s Váma budu umět :ano: Nevím co se se mnou stalo, snad nějakej ubývající testosteron či co :) , ale ve svých 42 letech jsem se rozhodl, že nutně potřebuji japonce. Od podzimu loňského roku jsem zde na fóru i všude jinde na netu začal hltat informace, jakže tyto stroje lidem fungují, 8) co se mění atd. Naznal jsem, že jsou to dobré, roky prověřené stroje :ano: Od vánoc do současnosti jsem byl denní návštěvník "bazoše" až minulý týden se objevila Kubota a já z bratrem vyrazil pro ní :rally: . Ale :tyty: dovezl jsem MICINU!, bo Kubota nenastartovala a byla poměrně dost prorezlá :(
Takže, týden je "Spejbl" :smich: (tak jsem ho pojmenoval podle předních světel) doma a mám ho čím dál víc radši. Startuje na drc i bez žhavení, dostal už i nějakou tu údržbu, jako výměna oleje v motoru, je to dle mě ještě poctivý kus železa. Má z teho radost :) musím se s Vámi podělit zatím jenom fotkou z mobilu.
Obrázek
Obrázek
Měl by po nějakém ozkoušení nahradit tento domaděl :idea: , co sestrojil můj bratr. Uf, děkuji za pozornost :) Milan

Uživatelský avatar
Vladimír2
Příspěvky: 14389
Registrován: stř led 26, 2011 9:05 pm
Bydliště: Přece na Hané

Re: Mitsubishi D1550FD aneb Milanův mezohryz

#2 Nový příspěvek od Vladimír2 »

...tak vítej mezi japončíky ! I když na fóru nejsem nováček , učinil jsem po dvaatřiceti letech soužití s domadělem stejné rozhodnutí jako Ty . A jak se říká - bude nás víc , nebudeme se bát problémů nic . Tak ať Ti slouží ! A dej fotky .

Uživatelský avatar
RoKur
Příspěvky: 1778
Registrován: stř zář 25, 2013 6:47 am
Bydliště: Vrbno pod Pradědem

Re: Mitsubishi D1550FD aneb Milanův mezohryz