Na páčky se rychle zvyká...
Kioti DK5010
Moderátor: DYK
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: úte kvě 25, 2021 12:02 am
- Bydliště: Opava
Re: Kioti DK5010
Ahoj,
ten tvůj č vál má jaký obsah?
já koukám po DK 6010 ale jsou v tom 3 válce o obsahu 1.8 s turbem :-(
ten tvůj č vál má jaký obsah?
já koukám po DK 6010 ale jsou v tom 3 válce o obsahu 1.8 s turbem :-(
-
- Příspěvky: 651
- Registrován: ned bře 24, 2013 12:00 am
- Bydliště: Brno/Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kioti DK5010
Já mám ještě 4 vál, objem 2,4l.
Nebál bych se ani toho 3 válu s objemem 1,8l. Krouťák je tam větší ještě než u toho mého 4 válu. Jednak objem 1,8l je stále solidní a ten výkon a účinnost navyšuje to turbo a přímé vstřikování, ale to nejsou žádný nový technologie, to mají již X let ověřené z modelu RX 66-73hp, kde svůj motor mají snad cca 8 let, jak to začali emise vyžadovat. Ve výsledku si myslím, že spotřeba bude podobná jak u atmosféry, ale vyšší výkon a zároveň ten motor je kultivovanější a má klidnější projev na venek. Rozdíl bude v tom, že u mého DK, když to podtočím, tak to nějak zkousne, u turba se nebude moci tak podtáčet, což je pro ten motor dobře i kdyby to byl 4 vál a atmosféra.
Tím, že si Kioti veškeré komponenty vyrábí sám a motory svoje dělají cca 65 let, tak jsou si v tom jistí... Tyto motory konkrétně DK6010 už jezdí cca 2 roky a kdyby si s tím jistí nebyli nebo byl nějaký problém, tak by fabrika nedávala záruku na hnací ústrojí 5 let/3000 motohodin.
Klidně mi napiš SZ.
Nebál bych se ani toho 3 válu s objemem 1,8l. Krouťák je tam větší ještě než u toho mého 4 válu. Jednak objem 1,8l je stále solidní a ten výkon a účinnost navyšuje to turbo a přímé vstřikování, ale to nejsou žádný nový technologie, to mají již X let ověřené z modelu RX 66-73hp, kde svůj motor mají snad cca 8 let, jak to začali emise vyžadovat. Ve výsledku si myslím, že spotřeba bude podobná jak u atmosféry, ale vyšší výkon a zároveň ten motor je kultivovanější a má klidnější projev na venek. Rozdíl bude v tom, že u mého DK, když to podtočím, tak to nějak zkousne, u turba se nebude moci tak podtáčet, což je pro ten motor dobře i kdyby to byl 4 vál a atmosféra.
Tím, že si Kioti veškeré komponenty vyrábí sám a motory svoje dělají cca 65 let, tak jsou si v tom jistí... Tyto motory konkrétně DK6010 už jezdí cca 2 roky a kdyby si s tím jistí nebyli nebo byl nějaký problém, tak by fabrika nedávala záruku na hnací ústrojí 5 let/3000 motohodin.
Klidně mi napiš SZ.
-
- Příspěvky: 651
- Registrován: ned bře 24, 2013 12:00 am
- Bydliště: Brno/Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kioti DK5010
Nějak nestíhám přispívat, momentálně mám cca 660 mth, traktor po záruce, tak jsem jen nakoupil věci a už údržbu dělal sám.
V zimě jsem pomáhal na kšeftu tahat čínu, celkem šlo i navázat solidní balík s pěknými kubíky V dlouhým to šlo dolů, čína jedna hromada, zbytek manipulace na 2/4ky a narovnat na skládce.
Jinak poslední solidní dříví na řezivo a mám už po smrku
V zimě jsem pomáhal na kšeftu tahat čínu, celkem šlo i navázat solidní balík s pěknými kubíky V dlouhým to šlo dolů, čína jedna hromada, zbytek manipulace na 2/4ky a narovnat na skládce.
Jinak poslední solidní dříví na řezivo a mám už po smrku
Re: Kioti DK5010
Metracku pěkný pěkný JE vidět, že heslo Customer satisfaction je naplněno bezezbytku
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
-
- Příspěvky: 651
- Registrován: ned bře 24, 2013 12:00 am
- Bydliště: Brno/Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kioti DK5010
Tak zase nějaký souhrn co se událo za cca půl roku. V druhé půlce roku nebylo tolik času, tak aktuálně má traktor necelých 800 mth a čeká mě druhá velká údržba, kterou si už udělám sám.
Proběhla úprava zadních ramen, kdy jsem je zkrátil a navařil háky. Díry na táhla a šponováky jsem zachoval ve stejné vzdálenosti, takže šlo hlavně o zmenšení páky. Freeman mi udělal dálkové ovládání na naviják za což děkuji , takže práce s tím bude teď . Do toho jsem pro zahrádkáře nadrtil cca 10-20 m3 štěpky z odkorků.
Švagr chtěl kupovat palubky a vzhledem k jejich ceně v obchodě jsem mu řekl, že je uděláme sami. Obecně mě nebavilo být závislý na sousedech, tak jsme pořídili dom srovnávačku s protahem a frézku na dřevo. Udělali jsme cca 150 ks falcovaných desek 4m délky a že z toho bylo pilin... .
Na závěr už jen dřevo a dřevo , bylo potřeba doplnit rázy s metrovkami, nařezat do kotelny na zimu pro sebe, příbuzné a známé . Na půjčené vývozce se mi povolily šrouby, které drží čelo, tak přes kurtnu rovnoměrně a bez námahy jsem to posunul na původní místo a pak už jen vozil... akorát někdy nebylo pořádně nic vidět, tak jsem si o železnou hraniční trubku domrvil schody . Skládka paliva na zahradě už má solidní rozměry
Proběhla úprava zadních ramen, kdy jsem je zkrátil a navařil háky. Díry na táhla a šponováky jsem zachoval ve stejné vzdálenosti, takže šlo hlavně o zmenšení páky. Freeman mi udělal dálkové ovládání na naviják za což děkuji , takže práce s tím bude teď . Do toho jsem pro zahrádkáře nadrtil cca 10-20 m3 štěpky z odkorků.
Švagr chtěl kupovat palubky a vzhledem k jejich ceně v obchodě jsem mu řekl, že je uděláme sami. Obecně mě nebavilo být závislý na sousedech, tak jsme pořídili dom srovnávačku s protahem a frézku na dřevo. Udělali jsme cca 150 ks falcovaných desek 4m délky a že z toho bylo pilin... .
Na závěr už jen dřevo a dřevo , bylo potřeba doplnit rázy s metrovkami, nařezat do kotelny na zimu pro sebe, příbuzné a známé . Na půjčené vývozce se mi povolily šrouby, které drží čelo, tak přes kurtnu rovnoměrně a bez námahy jsem to posunul na původní místo a pak už jen vozil... akorát někdy nebylo pořádně nic vidět, tak jsem si o železnou hraniční trubku domrvil schody . Skládka paliva na zahradě už má solidní rozměry
Re: Kioti DK5010
Krásna súprava nejaké nové fotky ?