U nás má jeden kolchozník dva. Jednoho 7 řady cca 170k a druhýho tohohle menšího.Stáří velkého je 6 let menšího 5. Velkej je v plnej výbavě převodovka DYNA čelní vývoďák odpružená náprava atd. Fakt pěkný. Za 6 let žádná závada , akorát mu v letě praskly dveře. Ve čtvrtek navečer volal servis a v sobotu ráno mu dveře vyměnili.Na malém má čelní nakladač. Z toho důvodu nemá odpruženou přední nápravu.Stejně jako na velkym zatim žádná závada. Jen jezdí od servisu do servisu. Jo a ve čtvrtek jsem seděl v piča autě s 800 000 tisícema na tachometru a origo motorem. (v naftě) Jakej pán takovej krám.Chudej farmar píše:ja bych zas tak skepticky nebyl! ty modeli co maji plynulou prevodvku jsou totozne s FENDT, kamaraduv soused na nich ma zalozenej strojovej park. loni koupil nakou 125. vymenil to za 114 zetora. i ty male verze maji slusne prevodovky nemyslim si ze by to byli spatne traktory a uz vubec bych to nesrovnaval s necim jako je treba pica auto
Massey Ferguson
Moderátor: DYK
-
- Příspěvky: 367
- Registrován: stř črc 15, 2009 11:31 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Massey Ferguson
- TomikKouril
- Příspěvky: 4457
- Registrován: úte lis 27, 2007 4:44 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Massey Ferguson
Máš pravdu.Je to řadička jakou mam ve VWv tiptronikuPeetan píše:Dyna 4 na 5xxx řadě nemá řazení bez spojky. Má 4 pod zátěžej a 4 se spojkou na řadičce...
UKT Landini Vision 105 plus navijáky Igland 2-6 tun
Re: Massey Ferguson
V Brně je, tak ho omrkni...TomikKouril píše:Máš pravdu.Je to řadička jakou mam ve VWv tiptronikuPeetan píše:Dyna 4 na 5xxx řadě nemá řazení bez spojky. Má 4 pod zátěžej a 4 se spojkou na řadičce...
Mě se to líbí, je to celkem masivní traktor, dobře se ovládá, je pohodlnej a není zas tak drahej na to co umí, ale je to jako třeba u valtry, volíš si kdejakou ptákovinu. 112koní s quicke 55, klimou, čelníma ramenama a hřídelí za 57 500E.
Pole je jen slabej odvárek lesa a tam vládne VALTRA
Re: Massey Ferguson
To je ladění hydrodynamické spojky potenciometrem, to má každej s hydrodynamikou ne?TomikKouril píše: Převodovka je Dyna4 a na te fotce je dva roky starej a má 110 koní.Dnes má už jiné označení.Ještě to má tuhost spojky,na knoflík.Pro mě upně jak v letadle
Pole je jen slabej odvárek lesa a tam vládne VALTRA
- TomikKouril
- Příspěvky: 4457
- Registrován: úte lis 27, 2007 4:44 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Massey Ferguson
To vubec neznám.Já znám spojku jen jako pedálPeetan píše:To je ladění hydrodynamické spojky potenciometrem, to má každej s hydrodynamikou ne?TomikKouril píše: Převodovka je Dyna4 a na te fotce je dva roky starej a má 110 koní.Dnes má už jiné označení.Ještě to má tuhost spojky,na knoflík.Pro mě upně jak v letadle
UKT Landini Vision 105 plus navijáky Igland 2-6 tun
Re: Massey Ferguson
U většiny traktorů dneska je reverz , ten jde přes hydrodynamickou spojku, která se ovládá buď pedálem(hlavně na citlivý popojíždění), nebo při řazení elektrohydraulicky čudlem na šaltře, nebo na páce reverzoru. Na tohle je ten masej asi jedinej, protože u něj jde reverzorem i řadit... sice jen ty 4 kvalty ve skupině, ale pěkně pod zátěžej a bez spojky. Je to dobrý třeba když děláš s čelákem, tak v pravý ruce držíš joystick od nakladače a levou si měníš směr(dopředu/dozadu) aniž bys šáhnul na šaltru nebo tlapal na spojku a ještě krom toho můžeš tou levou 3x přeřadit pod zátěžej jak dopředu, tak 3x na zpátečku... Je to pak fofr...TomikKouril píše:To vubec neznám.Já znám spojku jen jako pedálPeetan píše:To je ladění hydrodynamické spojky potenciometrem, to má každej s hydrodynamikou ne?TomikKouril píše: Převodovka je Dyna4 a na te fotce je dva roky starej a má 110 koní.Dnes má už jiné označení.Ještě to má tuhost spojky,na knoflík.Pro mě upně jak v letadle
A celou tuhle svižnost rozjezdů a tuhost záběru při přeřazení pod zátěžej si právě šteluješ potenciometrama podle gusta a potřeby... Když to dáš na max, tak ti to při rychlosti třeba 12km/h dopředu změní na 12km dozadu tak rychle až vostaneš na místě a jak ti to rychle škubne pod zadkem, seš napláclej na volantu a sedačka je o půl metru za zadkem... Ještě když máš odpruženou kabinu, je to po chvíli na poblití, jako na moooři.
Pole je jen slabej odvárek lesa a tam vládne VALTRA
- TomikKouril
- Příspěvky: 4457
- Registrován: úte lis 27, 2007 4:44 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Massey Ferguson
Tak dnes jsem se byl podívat na Massey Ferguson 5435,96 koní.Přemýšlím ho vyměnit za proximu.Parádní svezení a uvnitř v kabině jak v letadle.Jen mě překvapila váha 3860 kilo a proxima 4560 kilo.Tak jsem se chtěl zeptat jaké to bude mít tahové vlastnosti,abych nejezdil pořád po zadních a tak ......... Bude tam 600 kilo znát??? Nechci tam dávat závaží a tak.
UKT Landini Vision 105 plus navijáky Igland 2-6 tun
Re: Massey Ferguson
a to bylo s nástavbou nebo bez ? jestli to bylo bez tak a nástavna to dotíží jako závaží
Zetor je životní styl
Re: Massey Ferguson
JJ, je to jiný kafe než zetor...
Tomíku, já osobně bych těm váhám tolika nevěřil...
Co může dělat 1200kg navíc u proximy oproti majoroj? Když mrkneš na zadek u maseje, tak je to mnohem masivnější. Navíc ten masej má těžiště posunutý víc na předek... Ale koukal jsi ale jak má nízkej spodek?
Tomíku, já osobně bych těm váhám tolika nevěřil...
Co může dělat 1200kg navíc u proximy oproti majoroj? Když mrkneš na zadek u maseje, tak je to mnohem masivnější. Navíc ten masej má těžiště posunutý víc na předek... Ale koukal jsi ale jak má nízkej spodek?
Pole je jen slabej odvárek lesa a tam vládne VALTRA
- TomikKouril
- Příspěvky: 4457
- Registrován: úte lis 27, 2007 4:44 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Massey Ferguson
Ten spodek se mě nezdál tak nízkej.Jen ty vzduchojemy jakoby pod portálama jsou divný.Mám doma taky nabídku na N92 a ta cena mě dostala ...... Jinak ta váha mě celkem zajíma.Jel jsem s tím po silnici a pěkně to poskakovalo.Peetan píše:JJ, je to jiný kafe než zetor...
Tomíku, já osobně bych těm váhám tolika nevěřil...
Co může dělat 1200kg navíc u proximy oproti majoroj? Když mrkneš na zadek u maseje, tak je to mnohem masivnější. Navíc ten masej má těžiště posunutý víc na předek... Ale koukal jsi ale jak má nízkej spodek?
UKT Landini Vision 105 plus navijáky Igland 2-6 tun
- TomikKouril
- Příspěvky: 4457
- Registrován: úte lis 27, 2007 4:44 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Massey Ferguson
Myslím tím bez i proximu bezJOSÍG píše:a to bylo s nástavbou nebo bez ? jestli to bylo bez tak a nástavna to dotíží jako závaží
UKT Landini Vision 105 plus navijáky Igland 2-6 tun
- Chudej farmar
- Příspěvky: 875
- Registrován: čtv črc 05, 2007 10:42 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Massey Ferguson
tak valtry jsou neskutečně předraženy traktory a argumenty kvalitou atd u mě neobstojí znam osobně 2 trakotory a nic moc (kamosovi ted po 300mth komplet odešla vodni pumpa :-( )TomikKouril píše:Ten spodek se mě nezdál tak nízkej.Jen ty vzduchojemy jakoby pod portálama jsou divný.Mám doma taky nabídku na N92 a ta cena mě dostala ...... Jinak ta váha mě celkem zajíma.Jel jsem s tím po silnici a pěkně to poskakovalo.Peetan píše:JJ, je to jiný kafe než zetor...
Tomíku, já osobně bych těm váhám tolika nevěřil...
Co může dělat 1200kg navíc u proximy oproti majoroj? Když mrkneš na zadek u maseje, tak je to mnohem masivnější. Navíc ten masej má těžiště posunutý víc na předek... Ale koukal jsi ale jak má nízkej spodek?
sem si na tebe vzpomel a ten traktor prozkoumal v brne a musim rict ze se mi to fakt libilo kabina ve vnitř na svojí třídu lepší průměr zadek je masivní, jen se mi nezdá takový rozdíl v těch vahách teda co je fakt fajn je ta možnost nastavení citlivosti reverzu, ja bych to na svém nh asi nevyužil ale do čeláku atd to musí bejt pecka ono už jen blbý reverz je na cokoliv bomba jediny co se mi nelibi je ta uplně skosena varianta masky prý pro lepší vyhled na čelák ale traktoru to fakt nesluší podobnyho maseye tu ma známej cca 120ha jezdi s nim v lisu na baliky a postřikovači stáři 5let 3500mth, odeslo mu akorat naky cidlo (možná to byl policajt chladíci kapalinu už přesně nevim )
Studoval jsem fakt rád miloval jsem Suchdol CZU - Holky, chlast, pohoda :-) ted uz jen práce ale dělám jako jeden z mála to co me baví :-)
5 traktorů, 170ha, 40ks dobytka... vše v podstatě dělám sám :-)
5 traktorů, 170ha, 40ks dobytka... vše v podstatě dělám sám :-)
Re: Massey Ferguson
Tomíku u traktorů je potřeba dívat se jestli je to váha bez závaží nebo s ním.I Zetor to jednou udává tak podruhé jinakTomikKouril píše:Tak dnes jsem se byl podívat na Massey Ferguson 5435,96 koní.Přemýšlím ho vyměnit za proximu.Parádní svezení a uvnitř v kabině jak v letadle.Jen mě překvapila váha 3860 kilo a proxima 4560 kilo.Tak jsem se chtěl zeptat jaké to bude mít tahové vlastnosti,abych nejezdil pořád po zadních a tak ......... Bude tam 600 kilo znát??? Nechci tam dávat závaží a tak.
Re: Massey Ferguson
Myslím si že 600kg tam bude hodně znát. U JD je to podobný, u řady 5020 která je oproti řadě 6020 kratší a lehčí a je tam rozdíl jak blázen, a co jsem mluvil s chlapama kteří jezdili s oběma typama traktorů, tak říkali, že výkon motoru stejný, ale u 5020 tahali do 3m3 jinak měl traktor snahu se zvedat a s 6020 v pohodě tahali přez 4kuby a traktor jezdil po všech čtyřech. Myslím že tady by to bylo něco podobného. Je to jen můj názorTomikKouril píše:Tak dnes jsem se byl podívat na Massey Ferguson 5435,96 koní.Přemýšlím ho vyměnit za proximu.Parádní svezení a uvnitř v kabině jak v letadle.Jen mě překvapila váha 3860 kilo a proxima 4560 kilo.Tak jsem se chtěl zeptat jaké to bude mít tahové vlastnosti,abych nejezdil pořád po zadních a tak ......... Bude tam 600 kilo znát??? Nechci tam dávat závaží a tak.
Jezdím se strojema, kterým věřím John Deere
Re: Massey Ferguson
Věčné dohady... Každej traktor je tak drahej, kolik na něm dovozce + prodejce mají marži... Chudej, i já jsem si nechal udělat v Brně nabídku na NH 6xxx(6050) a ten by mě přišel o 22tis dražší než N111, takže odmítám tyhle řeči stejně jako Ty... Uplně to samý je u MF... První nabídka na MF 5455 dle mejch požadavků byla na 72tis E a když jsem řekl, že je to moc, že vezmu jinej, tak za 14dní to stáhli na 57 500E, takže takhle to chodí uplně všude... Jde jen o to kdo si jakou cenu umí vydupat, ale to přece nemusím Tobě psát.Chudej farmar píše:tak valtry jsou neskutečně předraženy traktory a argumenty kvalitou atd u mě neobstojí znam osobně 2 trakotory a nic moc (kamosovi ted po 300mth komplet odešla vodni pumpa :-( )TomikKouril píše:Ten spodek se mě nezdál tak nízkej.Jen ty vzduchojemy jakoby pod portálama jsou divný.Mám doma taky nabídku na N92 a ta cena mě dostala ...... Jinak ta váha mě celkem zajíma.Jel jsem s tím po silnici a pěkně to poskakovalo.Peetan píše:JJ, je to jiný kafe než zetor...
Tomíku, já osobně bych těm váhám tolika nevěřil...
Co může dělat 1200kg navíc u proximy oproti majoroj? Když mrkneš na zadek u maseje, tak je to mnohem masivnější. Navíc ten masej má těžiště posunutý víc na předek... Ale koukal jsi ale jak má nízkej spodek?
sem si na tebe vzpomel a ten traktor prozkoumal v brne a musim rict ze se mi to fakt libilo kabina ve vnitř na svojí třídu lepší průměr zadek je masivní, jen se mi nezdá takový rozdíl v těch vahách teda co je fakt fajn je ta možnost nastavení citlivosti reverzu, ja bych to na svém nh asi nevyužil ale do čeláku atd to musí bejt pecka ono už jen blbý reverz je na cokoliv bomba jediny co se mi nelibi je ta uplně skosena varianta masky prý pro lepší vyhled na čelák ale traktoru to fakt nesluší podobnyho maseye tu ma známej cca 120ha jezdi s nim v lisu na baliky a postřikovači stáři 5let 3500mth, odeslo mu akorat naky cidlo (možná to byl policajt chladíci kapalinu už přesně nevim )
Pole je jen slabej odvárek lesa a tam vládne VALTRA