Zelene ani ja nemusim, preto jazdím Žltím JCB fastrac z lisom super kombinaciadobrá suprava lis a traktor a rýchlosť 15 km za hodinu to už ale hovoriš o traktore za dve mega a viac.... a ja som za to aby neboli všetky stroje zelené... treba aj trocha tej červenej....
Belarus 1025.4
Moderátor: DYK
Re: Belarus 1025.4
Re: Belarus 1025.4
Ja som nato prišiel že tam tie kvalty treba vedet nakombinovat a potom je to v pohode, ale ked stim jadia ostatný túci tak ty su stoho hotoví a nevedia to zakvaltovat Ja občas stim jazdim a ja stim nemam problem zvikol som si a pohoda. Ja som len chcel povedat ze v tom je zla ta prevodovka že na cestnej jednotke sa z prazdnim vlekom ledvaj po rovine rozbehneš a z pomalej 4ky sa na rychlu jednotku neprekvaltuješ za jazdy ani keby si chcel, takže jedine to prášit na pomalychobčas sa treba pozrieť aj do tej tabulky ktorý kvalt tam zapasuje... neviem teda presne ako je to na tom 1025 ale na mojom ked mi je 1.4 málo a na 2.1 moc tak šup tam 2,4 a redukciu je to medzi tým a ide super... to radenie si treba poriadne vžiť....
Re: Belarus 1025.4
pokial nejdem do kopca tak to u mojeho nieje problem....Johny1490 píše:Ja som nato prišiel že tam tie kvalty treba vedet nakombinovat a potom je to v pohode, ale ked stim jadia ostatný túci tak ty su stoho hotoví a nevedia to zakvaltovat Ja občas stim jazdim a ja stim nemam problem zvikol som si a pohoda. Ja som len chcel povedat ze v tom je zla ta prevodovka že na cestnej jednotke sa z prazdnim vlekom ledvaj po rovine rozbehneš a z pomalej 4ky sa na rychlu jednotku neprekvaltuješ za jazdy ani keby si chcel, takže jedine to prášit na pomalychobčas sa treba pozrieť aj do tej tabulky ktorý kvalt tam zapasuje... neviem teda presne ako je to na tom 1025 ale na mojom ked mi je 1.4 málo a na 2.1 moc tak šup tam 2,4 a redukciu je to medzi tým a ide super... to radenie si treba poriadne vžiť....
ak niekto niečo chce tak pisať na cont7133@gmail.com Už tu niesom. V poslednom čase zaberá miesto každý príspevok.
Re: Belarus 1025.4
Bohužel mě laikovi to tolik neřekne..scuderia píše:Mezi 1025 a 952 základní rozdíl v tom že1025 má dvou lamelovou spojku pojezdu a tlakem mazanou převodovku a traktor pri brždení brzdí i př. náprava,952 má jednu lamelu a obyč.prevodovku
Co tedy radíte, stačí ta 952.4?
Re: Belarus 1025.4
jestli budete často stát na spojce a popojíždět je lepší 1025.952 to motorově zvládne ale každý rok budete dělat spojku,
Re: Belarus 1025.4
Děkuju, na těch pár našich hektarech to snad ani vadit nebude..scuderia píše:jestli budete často stát na spojce a popojíždět je lepší 1025.952 to motorově zvládne ale každý rok budete dělat spojku,
Re: Belarus 1025.4
No a není ta dvojlamelová spojka zrovna u toho lisování dost podstatná?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Belarus 1025.4
Tady v okolí má pán 952 s nakladačem .Dělá ročně 2000 balíků sena.Spojku ted po skušenostech co máme děláme preventivně mezi senosečí.Kousek dál na Opavu má pán 1025 a také nakladač a přibližně dělá stejnou práci a za 5let se spojka ještě nedělala,
Re: Belarus 1025.4
Má představa práce se svinovacím lisem je, nikdy jsem s ním nedělal, že po "naplnění" je třeba zavázat, nebo síťku a "vyplivnout". Toto se snad děje za klidu soupravy, ovšem kardan musí "makat". U dvojité spojky stačí jen vyšlápnout pojezdovou lamelu a provést úkon a i kdyby to bylo s vyřazením, pořád je stabilně unášen kardan, kdežto u jedoduché spojky se vyšlápne, klesají otáčky i na lisu, vyřadí se (třeba) povolí spojka, kardan zase zabere, dokončí úkon znovu šlápnout na spojku, zařadit a to celé "rozhýbat" a jet dál. U rotační sekačky nebo i u normálního balíkovače na hranaté balíky by se jednolamela ještě dala "snést", ale u svinovacího lisu je to snad nutnost, pro trochu rozumnou práci a dělat spojku mezi sečema je zhovadilost stejně tak, jako dnes traktor jako je 925 neosazovat dvojspojkou. Navíc ta dvojlamela bude mít asi i jiné průměry, proto i víc vydrží. Vyřiďte v Minsku, že dvojitá spojka dorazila už i do číny a montuje se jako standart, tak snad......, co? Když to mám říct po svém, tak třeba 925 je už traktor jak sviňa, vůbec nechápu proč je z něno mrzák s jednou lamelou.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Belarus 1025.4
Ta spojka jak jedno lamelová tak i dvou lamelová se stará o pojezd a vyvodová hřídel má uplně jinej pohon.Takže vyšlapnete spojku až na podlahu a vyvodák se točí pořád.Ten ma svuj systém zapínání a vypínání.Člověk si musí na ty vychytávky zvyknout.Vzkazovat jim něco nemá smysl.Myslí si že jsou borci.
Re: Belarus 1025.4
Ten vzkaz to byla jen taková blbůstka a je mi jasný, že to ani slyšet nechtějí a rozumný dealer je jen chválí. Vůbec mě nenapadlo jiné ovládání spojky PTO!! A taky je fakt, že o belorusech moc nevím. Nicméně si stále myslím, že ke svinovacímu lisu se traktor, kterému se odpojuje i PTO po vyšlápnutí spojky hodí jen velice málo. Byť jeho výkon je OK. Ale to je všechno jen moje doměnka, tak už se vám do toho nebudu plést.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Belarus 1025.4
Dnes sme za 1025 zapali novy pasovy zhrnač (momentalne neni iny traktor volny) a vcelku sa stim popasoval, bol som prekvapeny že všetky požiadavky splnal tak sme to snim skusili a po rovine to zvladal v pohode a v kopci trocha plakal ale inak pohoda zhrnovač ma 4,5t tak sa ani nečudujem
Re: Belarus 1025.4
Teď jsem trochu zmatený, když šlápnu na spojku, klesnou u jednolamelové spojky otáčky vývodového hřídele? Máme Z 6748 a tam si šlapu na spojku a hřídel se točí vesele dál, na Z 6945 při sešlápnutí spojky otáčky hřídele klesnou, čím to?scuderia píše:Ta spojka jak jedno lamelová tak i dvou lamelová se stará o pojezd a vyvodová hřídel má uplně jinej pohon.Takže vyšlapnete spojku až na podlahu a vyvodák se točí pořád.Ten ma svuj systém zapínání a vypínání.Člověk si musí na ty vychytávky zvyknout.Vzkazovat jim něco nemá smysl.Myslí si že jsou borci.
Re: Belarus 1025.4
Asi tím, že jedna ze spojek není v pořádku. Spojky zetorů při dráze pedálu nejprve rozpojí pojezdovou lamelu a potom náhonovou. A nebo je pod pedálem nech. "posilovač" a tam je nastaveno "bez lamely náhonu", kdy nevystavuje náhonovou spojku. Ale zde nebudeme řešit zetory. Být tebou, tak se zajímám dál a víc o ty dva bělorusy a rozdíly mezi nimi, ať víš, co koupíš, jestli vůbec.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Belarus 1025.4
Ptám se proto, abych pochopil, jak je to u těch Belarusů. Takže když šlápnu na spojku u 1025 nebo u 952, tak náhonová hřídel jede normálně u obou?