DT 75
Moderátor: DYK
-
- Příspěvky: 325
- Registrován: ned lis 11, 2007 6:20 pm
- Bydliště: Mutěnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: DT 75
Modrý (fridex) označení z hlavy nevím, na minus 30. již několik let.+Termostat zetor pasuje s hrubším těsněním k dokonalé spokojenosti.Jen starší DT (do 85 r.v.) měly dečku před chladič místo termostatu.
Zetor,Tatra,
Re: DT 75
nazdar chlapi, tak az teraz som sa dostal k nastaveniu tej stranovej spojky o ktorej som sa pytal v septembri. mali ste pravdu. ked som to o jeden zavit dotiahol tak sa mi do lava uz vobec nedalo otacat, tak som to povolil o dva tak som uz zistil ze v zabere ta spojka smyka. tak som zase dotiahol asi o tristvrte otacky a je to celkom v poho.
-
- Příspěvky: 325
- Registrován: ned lis 11, 2007 6:20 pm
- Bydliště: Mutěnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: DT 75
Záběrové pružiny se seřizují na zářez hloubkoměru pod vrchním okýnkem a volný chod páky má být 5cm.Obvykle se prvně seřídí pásy(malé vnitřní okýnka na dva šrouby) na zářez hloubkoměru(pod horním okýnkem na 4 šroubky) a tím vznikne vůle na páce směrové spojky,ta většinou není potřeba dále seřizovat pokud někdo nevrtal do továrního nastavení táhel pod kabinou.Víčka je potřeba vrátit zpátky na svoje místo kromě krytí hlavně aretují nastavení šroubů, takže bez krytek po pár hodinách nastavuješ znova.
Zetor,Tatra,
Re: DT 75
Hydraulický olej se vypouští jak?
Na nádrži je vypoušťák, ale pod jeho úrovní je dost hadic, to by tam zůstalo dost oleje a nechci věřit tomu, že by se to všechno muselo rozpojovat, aby se to dostalo ven. Je tam někde místo, kde se to dá vypustit komplet?
Na nádrži je vypoušťák, ale pod jeho úrovní je dost hadic, to by tam zůstalo dost oleje a nechci věřit tomu, že by se to všechno muselo rozpojovat, aby se to dostalo ven. Je tam někde místo, kde se to dá vypustit komplet?
-
- Příspěvky: 325
- Registrován: ned lis 11, 2007 6:20 pm
- Bydliště: Mutěnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: DT 75
Něco pro oživení z uplynulého roku. DT a zetor s pluhama. Bohužel fotky nic moc a při práci si nevzpomenu fotit,nebo nemá kdo. DT dostal nové LED osvětlení na noční práce paráda a s malou baterkou vyřazenou z osobáku jsou ty večerní starty zase o něco lepší.
Zetor,Tatra,
-
- Příspěvky: 1891
- Registrován: ned úno 28, 2010 8:10 pm
Re: DT 75
Ahoj vespolek, chtěl bych se zeptat,
setkal se někdo s nefunkčním pohonem čerpadla hydrauliky? Při běhu motoru se unašeč (který vchází do skříňky řazení čerpadla), točí, ale lze ho jednoduše bez námahy zastavit - klackem. Pro jistotu zopakuji, že to mám otevřené ještě před skříňkou řazení čerpadla, takže "vyřazeno" nemám. Než rozkuchám prsa motoru a pohon čerpadla, chtěl jsem se zeptat jestli s takovou závadou už někdo nezápasil...
setkal se někdo s nefunkčním pohonem čerpadla hydrauliky? Při běhu motoru se unašeč (který vchází do skříňky řazení čerpadla), točí, ale lze ho jednoduše bez námahy zastavit - klackem. Pro jistotu zopakuji, že to mám otevřené ještě před skříňkou řazení čerpadla, takže "vyřazeno" nemám. Než rozkuchám prsa motoru a pohon čerpadla, chtěl jsem se zeptat jestli s takovou závadou už někdo nezápasil...
Re: DT 75
Dotaz jak vám řadí revezní převodovka? A jakou máte řadicí páku nízkou směrem od řidiče nebo vysokou???
Bohužel jsem koupil unaveného dědka který krásně startuje ale zařadit je tragédie. Zdá se mi že řadím rychlou rychlost dopředu a zpátečku ale redukovanou dopředu tam nedám ani zaboha. Řadím takové esko dopředu od sebe a zpátečku dozadu k sobě. A to tam byla taková nízká řadicí páka u země to byl úplný očistec. Po zhlédnutí 1000 fotek na Google jsem jí rozřezal a vytvaroval nahoru k řidiči a už se dá alespoň svižně řadit ale chybí mi ta redukce na tlačení je to moc rychlé.
Bohužel jsem koupil unaveného dědka který krásně startuje ale zařadit je tragédie. Zdá se mi že řadím rychlou rychlost dopředu a zpátečku ale redukovanou dopředu tam nedám ani zaboha. Řadím takové esko dopředu od sebe a zpátečku dozadu k sobě. A to tam byla taková nízká řadicí páka u země to byl úplný očistec. Po zhlédnutí 1000 fotek na Google jsem jí rozřezal a vytvaroval nahoru k řidiči a už se dá alespoň svižně řadit ale chybí mi ta redukce na tlačení je to moc rychlé.
-
- Příspěvky: 1891
- Registrován: ned úno 28, 2010 8:10 pm
Re: DT 75
Z dotazu mi není úplně jasné jestli nejde zařadit kvůli tomu že ti drží zuby nebo protože nemůžeš najít polohu. Nicméně myslím že ta druhá varianta protože zpátečka je k sobě a dozadu, reduktor vpřed je k sobě a dopředu, přímý chod vpřed je od sebe a dozadu. Logicky nejpoužívanější skupiny (pomalu vpřed a zpátečka) jsou naproti sobě
Re: DT 75
Přesně jak píšeš tak to je nakreslené na štítku v kabině a mě nejde právě ta redukovaná, páka narazí jako by na doraz neškrpe o zuby. Měl jsem to i otevřené přes kulisu nic tam nevidím. Máte někdo šaltrpáku na reverzní převodovce nízkou jakoby se plazící se po podlaze???? to byly muka sní řadit než jsem jí přetvaroval na vysokou ale právě jestli toto nemělo vliv na řazení redukované.
JINAK DĚKUJI VŠEM KTEŘÍ ODPOVÍDAJÍ A PORADÍ. Kamil Fulnek.
JINAK DĚKUJI VŠEM KTEŘÍ ODPOVÍDAJÍ A PORADÍ. Kamil Fulnek.
Re: DT 75
K mému staršímu dotazu Maznice jsem našel 2x na spojce ,1x na kladce kliňaku a samo vodní pumpa a ještě jednu atypicky velkou na hřídelce ovládání spojky mezi start motorkem a hlavním motorem a předpokládám že nějáká bude na rajčákách. ALE OCENÍM I VAŠE RADY. KAMIL