DT 75
Moderátor: DYK
-
- Příspěvky: 1892
- Registrován: ned úno 28, 2010 8:10 pm
Re: DT 75
Co s nimi máš že musí přijít nové?
Na detika jsem nedávno namontoval přímý starter. Udělám vám někdy fotku
Na detika jsem nedávno namontoval přímý starter. Udělám vám někdy fotku
-
- Příspěvky: 325
- Registrován: ned lis 11, 2007 6:20 pm
- Bydliště: Mutěnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: DT 75
Radlice na DT jsou československé výroby včetně hydrauliky na nich výroba sts Strakonice.Manžety a o-kroužky jsou běžných rozměrů.Tyto válce u nás vyrábí a renovuje spousta firem v čr.
Zetor,Tatra,
Re: DT 75
No mám je v háji, tyče a oka orezlý, okroužky netěsní, jedna pístnice vyloženě teče a nevím, jak na tom jsou pouzdra. Tak jsem si nechal nacenit opravu, komplet tyče, pouzdra, přetěsnění cca 15 000,- ks, což mi přijde dost.
-
- Příspěvky: 1892
- Registrován: ned úno 28, 2010 8:10 pm
Re: DT 75
Ptal jsem se protože se ty písty běžně opravují, přesně tak jak napsal Tom.
Jsi z Mostu, těžko ti my jihomorávaci budeme radit kam přesně jít. Já chodím pro hydrauliku sem https://www.rerosa.cz/ a za opravu "velkého" pístu dávám kolem desítky. Jestli je ten píst na komplet GO, tak to těch 15 může i být. Deset a patnáct je přece jen rozdíl, tak zkus ještě hledat.
Tady je ten přímý start
https://photos.app.goo.gl/FZ4LVD5UtVBcEG2i9
Jsi z Mostu, těžko ti my jihomorávaci budeme radit kam přesně jít. Já chodím pro hydrauliku sem https://www.rerosa.cz/ a za opravu "velkého" pístu dávám kolem desítky. Jestli je ten píst na komplet GO, tak to těch 15 může i být. Deset a patnáct je přece jen rozdíl, tak zkus ještě hledat.
Tady je ten přímý start
https://photos.app.goo.gl/FZ4LVD5UtVBcEG2i9
Re: DT 75
No, je to rozdíl zvlášť, když jsem se díval na obdobné pístnice, tak nová vychází levněji než ta oprava, jen jsem nikde nenašel, ty co tam přímo jsou, proto jsem se ptal jestli někdo neví, zdali se dají někde sehnat.
Na jaký to máš baterii a co to stálo?
Na jaký to máš baterii a co to stálo?
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: úte led 14, 2020 7:25 pm
- Bydliště: Rajec
Re: DT 75
Pozdravujem Vas, som tu novy a precital som celu diskusiu DT 75, chcem sa spytat, ci niekto z Vas nahodou vie o DT 75 s gulatou kabinou na predaj. Vopred Dakujem za odpovede.
Re: DT 75
V Déťáku jsem se něco nadrncal a dokonce jsem se v něm podruhé narodil, když mě poslali šlapat košťály a boky "jámy" měli z balíků slámy a se mnou se to urvalo a zůstal jserm pod tím. Přesto na tuhle mašinu rad vzpomínám.
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.
Re: DT 75
nabocklish píše:Ptal jsem se protože se ty písty běžně opravují, přesně tak jak napsal Tom.
Jsi z Mostu, těžko ti my jihomorávaci budeme radit kam přesně jít. Já chodím pro hydrauliku sem https://www.rerosa.cz/ a za opravu "velkého" pístu dávám kolem desítky. Jestli je ten píst na komplet GO, tak to těch 15 může i být. Deset a patnáct je přece jen rozdíl, tak zkus ještě hledat.
Tady je ten přímý start
https://photos.app.goo.gl/FZ4LVD5UtVBcEG2i9
ahoj, ten startér máš z Ebay? Tam sem nějaký viděl. A funguje to v pohodě?
-
- Příspěvky: 1892
- Registrován: ned úno 28, 2010 8:10 pm
Re: DT 75
Ahoj, ten starter mám přímo z Ukrajiny. Včetně cla a dopravy ho sem umím dostat kdyby byl zájem. Jsou tam tři druhy starteru, 12V slabší, 12V silnější a 24V.
Nejdřív jsem z neznalosti vzal ten nejslabší 12V a to je na zimní starty na hraně. No spíš málo. Tak jsem přeskočil na 24V (protože 24V mi vyhovuje lépe) a ten funguje perfektně. Převodovka je z šedé litiny a je pro všechny startery stejná.
Hoď sem odkaz na ebay.
Nejdřív jsem z neznalosti vzal ten nejslabší 12V a to je na zimní starty na hraně. No spíš málo. Tak jsem přeskočil na 24V (protože 24V mi vyhovuje lépe) a ten funguje perfektně. Převodovka je z šedé litiny a je pro všechny startery stejná.
Hoď sem odkaz na ebay.