Belarus EO 2621 aneb můj zivot s východoevropským strojem.
Moderátor: DYK
Re: Belarus EO 2621 aneb můj zivot s východoevropským strojem.
Podkop váží +- 3tuny.
Re: Belarus EO 2621 aneb můj zivot s východoevropským strojem.
Kvalita dielov z CCCP je kus ako kus, možno záležalo na prídele Vodky. Kamarát zlomil fajokvý kľúč z DT 75, ale po nasadení 2m rúry, ten náš sa s origo predĺžením krútil ako z plastelíny. Na fréze sme mali rozsekanú pružnú spojku medzi motorom a náhonom. po rozobratí bol jeden unášač excentrický asi 2 mm. Voľným okom to ťažko spozoruješ, ale v sústruhu si to nevšimne iba slepí. Remenica na brúske detto. Asi mal sústružník pomiešané čeľuste v univerzálke.
Re: Belarus EO 2621 aneb můj zivot s východoevropským strojem.
Váha samotného traktora JUMZ-6KM v základe je 3.080 kg, (s traktorovým príslušenstvom na ťažbu dreva a závažím je 3.920 kg).
Bager EO-2621B-2 má hmotnosť na štítku 5.900 kg, takže z toho vyplýva, že hmotnosť nadstavby je ďaleko cez 2 tony.
Bager EO-2621B-2 má hmotnosť na štítku 5.900 kg, takže z toho vyplýva, že hmotnosť nadstavby je ďaleko cez 2 tony.
Re: Belarus EO 2621 aneb můj zivot s východoevropským strojem.
S tím podkopem mě to teda moc nepotěšilo. Budu ho teď chvíli potřebovat víc mobilní a tak jsem si říkal, že bych ho předělal do trojbodu. Nicméně se dvěma tunama si ani neškrtnu. Kvalita těch dílů byla fakt žalostná. Hodně to je vidět na tý přesuvný spojce. Mám dvě a kromě toho, že sváry na obou vypadají, jako kdyby je dělal nějakej učeň a to ještě bez brejlí a se zlomeným zápěstím, tak jedna nešla ani nasunout na první hřídel a druhá se musela upravit.
Re: Belarus EO 2621 aneb můj zivot s východoevropským strojem.
Myslím že nebude veľa roboty dať podkop na nejakú nápravu prevariť tiahlo a napojiť hydrauliku. Tu presuvnú spojku som mal tiež tak doprasenu našťastie sa to podarilo vybrúsiť aby sa hladko pohybovala.
Bielorus MTZ-5MS 1969 tu: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 70&t=44398