Dědův RS
Moderátor: DYK
Re: Dědův RS
,,,,
Občané kteří neumí nakopat do ...... své zlorumpované mocné , nejsou schopní samostatné existence....
Re: Dědův RS
Opět jsem něco zmáčkl a ,,,,,, léta běží vážení a už blbnu
No, potvrzuje to co se mě povedlo .... Nejhorší závada je ta co si člověk vyrobí sám....
Dvou válec RS motor už při koupi kulhal a chytal na jeden válec a kouřil.Navíc se to zhoršovalo a přestal držet volný chod a někdy nešel zhasnout. Původní majitel mě zdělil ,že se někdo pokoušel ladit čerpadlo. Mě se motor podařilo mírně přidřít když me praskl řemen a protože jsem natvrdlý tak jsem neslyšel "zvonění" . Motor se naštěstí zastavil z volnoběžných otáček.Zjištěno - jedna strana nemá pořádnou kompresi tip na přidřené kroužky. Sehnal jsem jiný regulátor ,trysky ,kroužky jsem nechal až na konec ,v Německu jsou.Při sundávání prsou /kryt rozvodů/jsem kvůli těm hořením 3 šroubům lál Helmutům Po demontáži jsem zjistil axiální vůle vačkovice a vůle v ovládání čerpadla . Demontáž kola rozvodů a víka čerpadla a ladění dodávky nafty. Určil jsem ten s neožvýkaným šroubkem elementu za standart a doladil druhý po dost pokusech asi na rozdíl 1-2 % Aby mě šlo lehčeji točit vačkovicí zvětšil jsem vůli na ventilech.Při tom jsem si všiml že doraz na druhé straně ovládání čerpadla se vyšrouboval, spadl do mezery a blokoval zhášení motoru - mohlo to skončit havárií motoru.Utvořil jsem si přípravek místo trysky a pustil jsem do netěsného válce tlakový vzduch. Zjištěn podfuk do klikovky a sání . Při otáčení se mě vlivem vůle potkal některý ventil -ale jen podle mě lehce- s pístem. Demontáž bezkompresové strany,zjištěno lehké oleštění pístu u kroužků a prasklý spodní stírací kroužek asi dva cm od zámku. ˇUlomek odstraněn kroužky uvolněny zkontrolovány ventily a lehce přebroušeny. Vše smontováno vymezena ax. vůle vačky a namontovány prsa zpět - ty tři matky Natěšeně jsem zastartoval a ono pouze kouř a nechytil ani ten válec co původně chytal. Po celkové kontrole jsem se prohlásil za blbce a uznal ,že jsem musel špatně sesadit rozvody .Opět demontáž palivových trubek atd a prsa dolů. Zjištěno ,že je vše dobře a zpětná montáž. Při protočení opět ůnik tlaku do sání. Demontáž hlavy a zjištěna netěsnost a to zabroušení nějak divné. V soustruhu zjištěn nepatrně hnutý ventil, zarovnán a pečlivě / na benzin/ zabroušen ,to bylo to potkání s pístem Start a opět nic. Už jem hledal sirky že ten krám podpálím.Po dalším pokusu se zdálo že má jedna strana - ta původně bez komprese snahu chytit ale velice tvrdě a občas. Po uklidnění kontrola předvstřiku - asi 35-40 st. obě strany. Po dalším pokusu se zdálo že to možná chytne ale velice tvrdě. No a poak mě došlo ,mám ve zvyku vývody čerpadel a na tryskách po demontáži překrýt vaselinou . Zrovna tak komůrku v pístu. Demontáž trysky a pracně takovou tyčkou s hadrem čistit tu předkomůrku ,ten tlak by to asi po chvíli dokázal taky ale velice narostl kompresní tlak a asi by se nelíbilo hlavě. Opětný pokus a jeden válec chytal sice ještě dost tvrdě ale měl snahu. Sundal jsem víko na ventilech na druhém válci a málem jsem natáhl kopyta jak jsem se nasral. Jak jsem rozhodil tu vůli na ventilech tak jsem víko namontoval zpět a samozřejmě válec nemohl chytit. Když si něco vyrobíte sami tak je to buď na flašku nebo provaz ,člověk se točí v kruhu a blbne tím víc...
No, potvrzuje to co se mě povedlo .... Nejhorší závada je ta co si člověk vyrobí sám....
Dvou válec RS motor už při koupi kulhal a chytal na jeden válec a kouřil.Navíc se to zhoršovalo a přestal držet volný chod a někdy nešel zhasnout. Původní majitel mě zdělil ,že se někdo pokoušel ladit čerpadlo. Mě se motor podařilo mírně přidřít když me praskl řemen a protože jsem natvrdlý tak jsem neslyšel "zvonění" . Motor se naštěstí zastavil z volnoběžných otáček.Zjištěno - jedna strana nemá pořádnou kompresi tip na přidřené kroužky. Sehnal jsem jiný regulátor ,trysky ,kroužky jsem nechal až na konec ,v Německu jsou.Při sundávání prsou /kryt rozvodů/jsem kvůli těm hořením 3 šroubům lál Helmutům Po demontáži jsem zjistil axiální vůle vačkovice a vůle v ovládání čerpadla . Demontáž kola rozvodů a víka čerpadla a ladění dodávky nafty. Určil jsem ten s neožvýkaným šroubkem elementu za standart a doladil druhý po dost pokusech asi na rozdíl 1-2 % Aby mě šlo lehčeji točit vačkovicí zvětšil jsem vůli na ventilech.Při tom jsem si všiml že doraz na druhé straně ovládání čerpadla se vyšrouboval, spadl do mezery a blokoval zhášení motoru - mohlo to skončit havárií motoru.Utvořil jsem si přípravek místo trysky a pustil jsem do netěsného válce tlakový vzduch. Zjištěn podfuk do klikovky a sání . Při otáčení se mě vlivem vůle potkal některý ventil -ale jen podle mě lehce- s pístem. Demontáž bezkompresové strany,zjištěno lehké oleštění pístu u kroužků a prasklý spodní stírací kroužek asi dva cm od zámku. ˇUlomek odstraněn kroužky uvolněny zkontrolovány ventily a lehce přebroušeny. Vše smontováno vymezena ax. vůle vačky a namontovány prsa zpět - ty tři matky Natěšeně jsem zastartoval a ono pouze kouř a nechytil ani ten válec co původně chytal. Po celkové kontrole jsem se prohlásil za blbce a uznal ,že jsem musel špatně sesadit rozvody .Opět demontáž palivových trubek atd a prsa dolů. Zjištěno ,že je vše dobře a zpětná montáž. Při protočení opět ůnik tlaku do sání. Demontáž hlavy a zjištěna netěsnost a to zabroušení nějak divné. V soustruhu zjištěn nepatrně hnutý ventil, zarovnán a pečlivě / na benzin/ zabroušen ,to bylo to potkání s pístem Start a opět nic. Už jem hledal sirky že ten krám podpálím.Po dalším pokusu se zdálo že má jedna strana - ta původně bez komprese snahu chytit ale velice tvrdě a občas. Po uklidnění kontrola předvstřiku - asi 35-40 st. obě strany. Po dalším pokusu se zdálo že to možná chytne ale velice tvrdě. No a poak mě došlo ,mám ve zvyku vývody čerpadel a na tryskách po demontáži překrýt vaselinou . Zrovna tak komůrku v pístu. Demontáž trysky a pracně takovou tyčkou s hadrem čistit tu předkomůrku ,ten tlak by to asi po chvíli dokázal taky ale velice narostl kompresní tlak a asi by se nelíbilo hlavě. Opětný pokus a jeden válec chytal sice ještě dost tvrdě ale měl snahu. Sundal jsem víko na ventilech na druhém válci a málem jsem natáhl kopyta jak jsem se nasral. Jak jsem rozhodil tu vůli na ventilech tak jsem víko namontoval zpět a samozřejmě válec nemohl chytit. Když si něco vyrobíte sami tak je to buď na flašku nebo provaz ,člověk se točí v kruhu a blbne tím víc...
Občané kteří neumí nakopat do ...... své zlorumpované mocné , nejsou schopní samostatné existence....
Re: Dědův RS
Pekný príbeh, prečítal som ho až do konca... no to vieš, byť dôchodcom nie je ľahké. Ale hlavne, že všetko dobre dopadlo, prežil si to ty aj ten motor . Za mňa palec hore že ťa to baví a máš snahu niečo urobiť, opraviť
"Mám skutočnú túžbu dokončiť všetko, čo som začal. Táto skutočnosť ma často privádza k problémom." (N. Tesla)