Dědův RS

Holder, Fendt, Hanomag, Porsche, Itma, Fiat, NewHoland, Valtra,...

Moderátor: DYK

Odpovědět
Zpráva
Autor
duchodce
Příspěvky: 4444
Registrován: pát lis 16, 2007 9:49 pm
Bydliště: Východočech

Re: Dědův RS

#106 Nový příspěvek od duchodce »

,,,,
Občané kteří neumí nakopat do ...... své zlorumpované mocné , nejsou schopní samostatné existence....

duchodce
Příspěvky: 4444
Registrován: pát lis 16, 2007 9:49 pm
Bydliště: Východočech

Re: Dědův RS

#107 Nový příspěvek od duchodce »

Opět jsem něco zmáčkl a ,,,,,, léta běží vážení a už blbnu :'(
No, potvrzuje to co se mě povedlo .... Nejhorší závada je ta co si člověk vyrobí sám....
Dvou válec RS motor už při koupi kulhal a chytal na jeden válec a kouřil.Navíc se to zhoršovalo a přestal držet volný chod a někdy nešel zhasnout. Původní majitel mě zdělil ,že se někdo pokoušel ladit čerpadlo. Mě se motor podařilo mírně přidřít když me praskl řemen a protože jsem natvrdlý tak jsem neslyšel "zvonění" . Motor se naštěstí zastavil z volnoběžných otáček.Zjištěno - jedna strana nemá pořádnou kompresi tip na přidřené kroužky. Sehnal jsem jiný regulátor ,trysky ,kroužky jsem nechal až na konec ,v Německu jsou.Při sundávání prsou /kryt rozvodů/jsem kvůli těm hořením 3 šroubům lál Helmutům :zly: Po demontáži jsem zjistil axiální vůle vačkovice a vůle v ovládání čerpadla . Demontáž kola rozvodů a víka čerpadla a ladění dodávky nafty. Určil jsem ten s neožvýkaným šroubkem elementu za standart a doladil druhý po dost pokusech asi na rozdíl 1-2 % Aby mě šlo lehčeji točit vačkovicí zvětšil jsem vůli na ventilech.Při tom jsem si všiml že doraz na druhé straně ovládání čerpadla se vyšrouboval, spadl do mezery a blokoval zhášení motoru - mohlo to skončit havárií motoru.Utvořil jsem si přípravek místo trysky a pustil jsem do netěsného válce tlakový vzduch. Zjištěn podfuk do klikovky a sání . Při otáčení se mě vlivem vůle potkal některý ventil -ale jen podle mě lehce- s pístem. Demontáž bezkompresové strany,zjištěno lehké oleštění pístu u kroužků a prasklý spodní stírací kroužek asi dva cm od zámku. ˇUlomek odstraněn kroužky uvolněny zkontrolovány ventily a lehce přebroušeny. Vše smontováno vymezena ax. vůle vačky a namontovány prsa zpět - ty tři matky :twist: Natěšeně jsem zastartoval a ono pouze kouř a nechytil ani ten válec co původně chytal. Po celkové kontrole jsem se prohlásil za blbce a uznal ,že jsem musel špatně sesadit rozvody .Opět demontáž palivových trubek atd a prsa dolů. Zjištěno ,že je vše dobře a zpětná montáž. Při protočení opět ůnik tlaku do sání. Demontáž hlavy a zjištěna netěsnost a to zabroušení nějak divné. V soustruhu zjištěn nepatrně hnutý ventil, zarovnán a pečlivě / na benzin/ zabroušen ,to bylo to potkání s pístem Start a opět nic. Už jem hledal sirky že ten krám podpálím.Po dalším pokusu se zdálo že má jedna strana - ta původně bez komprese snahu chytit ale velice tvrdě a občas. Po uklidnění kontrola předvstřiku - asi 35-40 st. obě strany. Po dalším pokusu se zdálo že to možná chytne ale velice tvrdě. No a poak mě došlo ,mám ve zvyku vývody čerpadel a na tryskách po demontáži překrýt vaselinou . Zrovna tak komůrku v pístu. Demontáž trysky a pracně takovou tyčkou s hadrem čistit tu předkomůrku ,ten tlak by to asi po chvíli dokázal taky ale velice narostl kompresní tlak a asi by se nelíbilo hlavě. Opětný pokus a jeden válec chytal sice ještě dost tvrdě ale měl snahu. Sundal jsem víko na ventilech na druhém válci a málem jsem natáhl kopyta jak jsem se nasral. Jak jsem rozhodil tu vůli na ventilech tak jsem víko namontoval zpět a samozřejmě válec nemohl chytit. Když si něco vyrobíte sami tak je to buď na flašku nebo provaz ,člověk se točí v kruhu a blbne tím víc... :smich:
Občané kteří neumí nakopat do ...... své zlorumpované mocné , nejsou schopní samostatné existence....

Uživatelský avatar
Ursus 73
Příspěvky: 3096
Registrován: ned úno 22, 2009 10:18 pm
Bydliště: Hlohovec

Re: Dědův RS

#108 Nový příspěvek od Ursus 73 »

Pekný príbeh, prečítal som ho až do konca... no to vieš, byť dôchodcom nie je ľahké. Ale hlavne, že všetko dobre dopadlo, prežil si to ty aj ten motor :) . Za mňa palec hore že ťa to baví a máš snahu niečo urobiť, opraviť 8)
"Mám skutočnú túžbu dokončiť všetko, čo som začal. Táto skutočnosť ma často privádza k problémom." (N. Tesla)

Odpovědět

Zpět na „Evropské stroje“