Tomášův RS-09 1969

Holder, Fendt, Hanomag, Porsche, Itma, Fiat, NewHoland, Valtra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
eress gt124
Příspěvky: 32
Registrován: čtv dub 25, 2013 8:15 am
Bydliště: zlin

Re: Tomášův RS-09 1969

#166 Nový příspěvek od eress gt124 »

tak pístnici sem včera vydělal a dnes odvezu na opravu ... uvidíme zda bude problém vyřešen :) Ještě sem se díval na šavle na zavěšení že se dají štelovat na tisíci hranu podle mě budou špatně naraženy protože šavle nejdou při zvedaní až nahoru .. a když někdo psal že se ERES zvedne na šavlích. tak já šavle nedám až dolu zůstávají vyset tak 10cm od podlahy ...je to cele nějaké divné .. nemá někdo nějaký plánek nebo tak něco?

Uživatelský avatar
Badyn
Příspěvky: 711
Registrován: ned srp 08, 2010 6:47 pm
Bydliště: Horní Čermná

Re: Tomášův RS-09 1969

#167 Nový příspěvek od Badyn »

Však když se na nich chceš zvednotu musíš pod ně něco dát :), výška se šteluje těma dvěma protiběžnými šrouby 8)
Jo a dej si pozor jak ti tu pístnici smontujou, já jsem si to neoznačil dal ji do kupy jen tak halabala, a teď je tak blbě natočená že se hydraulický hadice opíraj o výfuk... :(

eress gt124
Příspěvky: 32
Registrován: čtv dub 25, 2013 8:15 am
Bydliště: zlin

Re: Tomášův RS-09 1969

#168 Nový příspěvek od eress gt124 »

také pravda 8)

eress gt124
Příspěvky: 32
Registrován: čtv dub 25, 2013 8:15 am
Bydliště: zlin

Re: Tomášův RS-09 1969

#169 Nový příspěvek od eress gt124 »

tak pístnice opravena byli tam špatné nějaké těsnicí kroužky oprava 1400kč. a pan říkal že tahle pístnice zvedne klidně i 1000kg. jen mám ještě jeden dotaz nevím kam patři ten škrticí ventil (váleček) jestli do toho šroubu nebo to mám v sadit do hadice. ? děkuji za radu

Uživatelský avatar
Badyn
Příspěvky: 711
Registrován: ned srp 08, 2010 6:47 pm
Bydliště: Horní Čermná

Re: Tomášův RS-09 1969

#170 Nový příspěvek od Badyn »

Ty jo 1400 :shock: je tam jen pár o kroužků, nebo chromovaly i pístní tyč? Ta pístnice zvedne dost, ale musí se brát v potaz na jakém ramenu je to přepákovaný.... Já mám u té své pístnice ohlý konec pístní tyče :( , takže síla tam určitě bude :)

eress gt124
Příspěvky: 32
Registrován: čtv dub 25, 2013 8:15 am
Bydliště: zlin

Re: Tomášův RS-09 1969

#171 Nový příspěvek od eress gt124 »

no takové mají ceny na Zlínsku :vztek: jen se jednalo o přetěsněni jenže ty kroužky mají prý specificky rozměr.

Uživatelský avatar
Badyn
Příspěvky: 711
Registrován: ned srp 08, 2010 6:47 pm
Bydliště: Horní Čermná

Re: Tomášův RS-09 1969

#172 Nový příspěvek od Badyn »

Je to možné, hele pokud bych tě mohl poprostit, nemohl bys od nich zjistit rozměry těch kroužků? Já tam dal něco podle katalogu, ale myslím že to nebylo úplně ono, na čtyřválec katalog pořádnej neexistuje.. :(
ve vedlejší vsi je firma http://www.gufero.cz/ a tam se dá sehnat spousta věcí :)

eress gt124
Příspěvky: 32
Registrován: čtv dub 25, 2013 8:15 am
Bydliště: zlin

Re: Tomášův RS-09 1969

#173 Nový příspěvek od eress gt124 »

no optám se na to. jen stále nevím jak patři nebo jaký je směr toho škrticího ventilu
jakým směrem se vkládá do toho šroubu. pošlu foto.

Uživatelský avatar
Badyn
Příspěvky: 711
Registrován: ned srp 08, 2010 6:47 pm
Bydliště: Horní Čermná

Re: Tomášův RS-09 1969

#174 Nový příspěvek od Badyn »

Pořád jsem nepochopil jaký škrtící ventil myslíš? Napadají mě jen zámky na rozdělovači, nebo nevim...

duchodce
Příspěvky: 4444
Registrován: pát lis 16, 2007 9:49 pm
Bydliště: Východočech

Re: Tomášův RS-09 1969

#175 Nový příspěvek od duchodce »

Aby nechodila zadní hydraulika rychle a dala se citlivě nastavit poloha , vkládá se do speciálního průtokového šroubu jedné větve ovládání škrtící ventilek - u nás se tomu říká "slavík". Kde ale je v originále umístěný nevím , já ho taky nemám . Podle paměti by měl být snad i jednosměrný - spouštění škrtí, zvedání ne, ale -mnogo let tomu nazad.......
Občané kteří neumí nakopat do ...... své zlorumpované mocné , nejsou schopní samostatné existence....

Uživatelský avatar
cipisek
Příspěvky: 830
Registrován: stř říj 29, 2008 8:27 pm
Bydliště: 76875

Re: Tomášův RS-09 1969

#176 Nový příspěvek od cipisek »

Já ani na jednom Eresu nic takového nemám. ale to o čem mluvíš jsem taky četl ale v Souvislosti s pístnicou na VŠEROBu. ale tam to taky není.
Všelikého kvaltování toliko pro hovado jest.....

eress gt124
Příspěvky: 32
Registrován: čtv dub 25, 2013 8:15 am
Bydliště: zlin

Re: Tomášův RS-09 1969

#177 Nový příspěvek od eress gt124 »

no tak ten valeček nebo jak že SLAVÍK :vysmech: tak patři do hadice a ne do průtokového šroubu jak sem si myslel. je to nato aby při spouštění ramen nedošlo k tomu cukaní nebo rychle spouštění ramen . musí byt valeček vložen přesným směrem .

ejo
Příspěvky: 75
Registrován: stř úno 02, 2011 9:08 am
Bydliště: Košice-okolie

Re: Tomášův RS-09 1969

#178 Nový příspěvek od ejo »

pozdravujem, nemal by niekto záujem o ND na RS, už mi to zavadzia a potrebujem sa toho zbaviť za šrotovku ... ? (vých. Slovensko)

2x blok motora 4val (jeden z toho je zložený), portály, predná konzola, prevodovka, .... myslím, že okrem hlavného rámu je tam skoro všetko ...


Radšej to ponúknem niekomu kto to využije ako dať do huti ....

Uživatelský avatar
bulanek88
Příspěvky: 495
Registrován: čtv úno 26, 2009 10:23 pm
Bydliště: Dušejov (Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Re: Tomášův RS-09 1969

#179 Nový příspěvek od bulanek88 »

škoda tý dálky, bejt to 50km, už tam jedu... ale třeba se někdo blíž ozve

Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 1263
Registrován: úte led 01, 2008 5:08 pm
Bydliště: Sušno-Dřísy
Kontaktovat uživatele:

Re: Tomášův RS-09 1969

#180 Nový příspěvek od Tomáš »

Před 14dny jsem Rsskem dělal poslední letošní plečkovaní cibule a RSska zazimoval :)
Mohu říct,že je to stroj na tuhle práci k nezaplacení.
Po špatné loňské zkušeností se setím cibule firmou.
Jsem se vydal vlastní cestou. Koupil jsem sečku zeleniny zn. Nibex a sel sám.
Špatná zkušenost hlavně s tím že po dohodě připravíš pole a čekáš jestli přijede sít.
Mezi tím Ti pole zmokne ;-)


Obrázek
Obrázek
Jsou dva druhy nespokojenosti: nespokojenost, která pracuje, a ta, co lomí rukama. První dosáhne toho, co chce, druhá ztratí, co má.

Odpovědět

Zpět na „Evropské stroje“