Jirkův holder AG3
Moderátor: DYK
Re: Jirkův holder AG3
Pěkná mašinka. Proč nemáš výfuk vyvedený pod traktor, tak jak by to mělo být?
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: Jirkův holder AG3
Nevím proč ho předchozí majitel takhle udělal, ale taky jsem nad tím uvažoval, že bych ho předělal, ale až časem, zatím se vychytávají věci nutné k provozu.
Re: Jirkův holder AG3
S tim vyfukem bud v klidu, predelavat ho nemusis, pokud nechces, protoze hodne holderu jezdi s vyfukem nahoru, stejne jako nas...prikladam na me tvrzeni fota...
Re: Jirkův holder AG3
to přemýšlení bylo spíš ohledně praktičnosti, jestli není lepší, aby dým šel pod kola a ne nahoru a tím při větru částečně i na mě-ale to by asi šel ikdyž by šel dolů, nevím
Re: Jirkův holder AG3
Právě to jsem myslel. Když ho dáš dolů tak se zbavíš kouře z motoru a ještě ti z jinak kompaktního traktoru nebude nic čouhat.zip píše:to přemýšlení bylo spíš ohledně praktičnosti, jestli není lepší, aby dým šel pod kola a ne nahoru a tím při větru částečně i na mě-ale to by asi šel ikdyž by šel dolů, nevím
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: Jirkův holder AG3
Tak záhada brzd objasněna. Na obou zadních brzdách byly ulomené čepy co drží pakny při brždění. Takže ulomenou část jsme vytáhli a během zítřka zítra snad čepy nechám udělat a dáme vše zprátky a brzdy budou OK. Pak už jen to cinkání při zařazené trojce, ale to si asi nechám do budoucna.
Re: Jirkův holder AG3
K fotkám jsem se zatím moc nedostal, ale snad to brzy napravím. Jen chci ale informovat o pokroku ohledně komunikace se zástupcem Holdera v ČR. Díky jejich pomoci jsem se dostal k dokumentům ohledně homologace holdera AG3 v Německu a napsal jsem jim o nějaké náhradní díly, tak uvidím. Dokumentaci od holdera jsem na radu pana úředníka z odboru dopravy předal technikovi na STK, už u nás byl a nějak to mé povolení ohledně jízdy po veřejných komunikacích prý dáme dohromady. Jen prý ještě neví, jestli to nakonec budu mít registrované jako pracovní stroj nebo traktor - musí to prý probrat s pánem na odboru dopravy, tak uvidím kam se pohneme, ale už to vypadá, že finišujeme. Mazec je, že přesto, že se sem tahaly tyto stroje už za minulého režimu nikdy naší zkušebnou neprošly a tím pádem je ta má cesta k jízdě po veřejných komunikacích krkolomější. Až budu mít vše hotovo, napíši sem přesně jaké dokumenty a formuláře jsem potřeboval.
Re: Jirkův holder AG3
Tak jsem se po delší době dokopal i k nějaké fotce při práci. Byly jsme včera na chvilku v lese douklízet nějaké klestí. Zítra si mám jít na STK pro nějaké papíry a pak šup s nima na dopravní inspektorát a hurá beze strachu na cesty. Jsem jen zvědavý jako co mi ho nakonec zapíší, jestli pracovní stroj nebo traktor.
Re: Jirkův holder AG3
Pěkná fota, jen tak dál....
Strýc měl zetor 5213 napsaný jako zemědělský nosič nářadí...
Strýc měl zetor 5213 napsaný jako zemědělský nosič nářadí...
Re: Jirkův holder AG3
Tak jsem konečně u konce mé anabáze se získáním povolené jízdy po komunikacích. Takže abych to shrnul, koupil jsem stoj, který bohužel nikdy neprošel státní zkušebnou a neměl jsem od něho zádné doklady. Naštěstí se daly sehnat německé schvalovací dokumenty + naskenovaný německý techničák. S těmito papíry jsem zavolal technika z STK a ten podle nich (nějakou dobu je študoval) sepsal popis vozidla(rozměry, hmotnost, stálo to myslím cca 1000kč ....) S tímto jsem se vydal na odbor dopravy a chtěl jsem aby mě na základě těchto dokumentů vystavili technické osvědčení neregistrovaného vozidla, což se nakonec podařilo, jen to stálo 2000Kč, protože to pojali jako klasický dovoz z Německa(ikdyž to bylo kdysi dávno) Takže teď už mám v ruce "velký techničák" a malou kartičku co mám mít u sebe + pojistku. Pro naprosto klidné ježdění po silnicích prý ještě potřebuji s tímto zajít na úřad do jiných dveří a vystaví mi povolení tak jak to popisoval Kucmar, ale to zatím řeřit nebudu. Jsem rád, že jsem to dotáhl k papírům. Jinak mi to nakonec zaregitrovali jako kolový traktor kategorie T1. Jako klíčové vidím aby technik z SKT měl ochotu to z dodaných papírů sepsat a dát dohromady, což se podařilo, úředníci už to pak "jen" dali na papír.
Re: Jirkův holder AG3
Tak vidíš. Sice to stálo asi spoustu úsilí, ale pěkně jsi zlegalizoval( ty máš ještě třešničku na dortu- techničák) stroj i bez dokladů. Dal jsi spoustě lidem asi brouka do hlavy, jak dostat jejich stroj na papíry . Techničák pro tebe znamená co? Předpokládám, že musíš každé 4 roky na technickou.zip píše:Tak jsem konečně u konce mé anabáze se získáním povolené jízdy po komunikacích. Takže abych to shrnul, koupil jsem stoj, který bohužel nikdy neprošel státní zkušebnou a neměl jsem od něho zádné doklady. Naštěstí se daly sehnat německé schvalovací dokumenty + naskenovaný německý techničák. S těmito papíry jsem zavolal technika z STK a ten podle nich (nějakou dobu je študoval) sepsal popis vozidla(rozměry, hmotnost, stálo to myslím cca 1000kč ....) S tímto jsem se vydal na odbor dopravy a chtěl jsem aby mě na základě těchto dokumentů vystavili technické osvědčení neregistrovaného vozidla, což se nakonec podařilo, jen to stálo 2000Kč, protože to pojali jako klasický dovoz z Německa(ikdyž to bylo kdysi dávno) Takže teď už mám v ruce "velký techničák" a malou kartičku co mám mít u sebe + pojistku. Pro naprosto klidné ježdění po silnicích prý ještě potřebuji s tímto zajít na úřad do jiných dveří a vystaví mi povolení tak jak to popisoval Kucmar, ale to zatím řeřit nebudu. Jsem rád, že jsem to dotáhl k papírům. Jinak mi to nakonec zaregitrovali jako kolový traktor kategorie T1. Jako klíčové vidím aby technik z SKT měl ochotu to z dodaných papírů sepsat a dát dohromady, což se podařilo, úředníci už to pak "jen" dali na papír.
Re: Jirkův holder AG3
Omlovám se napsal jsem to nesprávně, mám TECHNICKÉ OSVĚDČENÍ ZVLÁŠTNÍHO VOZIDLA(něco na styl velkého techničáku) a k tomu malou kartičku co mám vozit u sebe. Na technickou a nikam nemusím, protože je to naštěstí neregistrovaný stroj.
Re: Jirkův holder AG3
Tak to potom jo. Já to pochopil tak, že jsi to nějak postavil na techničáky.zip píše:Omlovám se napsal jsem to nesprávně, mám TECHNICKÉ OSVĚDČENÍ ZVLÁŠTNÍHO VOZIDLA(něco na styl velkého techničáku) a k tomu malou kartičku co mám vozit u sebe. Na technickou a nikam nemusím, protože je to naštěstí neregistrovaný stroj.
Re: Jirkův holder AG3
Tak jsem se po dokončení všech letošních prací rozhodl začít řešit problém při zařazené trojce. Naštěstí jsem používal traktor jen kolem domu, tak mi moc trojka nechyběla. Včera jsem rozdšlal převodovku(zatím jen oddělal víko ze zhora) a našel problém. Kolečko od 3. rychlosti má vylomený jeden zub. Ještě ho během týdne rozeberu víc, jestli tam není nic ještě a jdu psát panu Holderovi, aby mi ho poslal nové - snad ho budou mít.
Re: Jirkův holder AG3
Nějak mi uniká smysl toho "obecní povolení pro provoz na komunikacích", když máš papíry. Přece jakýkoliv jiný stroj (třeba nějaký bagr) má také pouze toto osvědčení a může jezdit po komunikacích 3. třídy "jak se mu zachce"... Tak proč ještě to obecní povolení? Já jsem myslel, že to platí pouze pro stroje nepříhlášené.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz