Multicar M25 - diskuze
Re: Multicar M25 - diskuze
Vyfoť to a dej sem. Drážky na gumičky co jsou součástí vložky si asi nemyslel? Nebo někdo opravoval spodní uložení v bloku a vložil tam mezikruží?
Na všechno nám treba špecialistou !
- tomas.rentka
- Příspěvky: 485
- Registrován: čtv říj 01, 2015 5:43 pm
- Bydliště: ústí nad orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Multicar M25 - diskuze
Ahoj, scháním pneumatiky 6,7R13 a nemohu sehnat (už přestaly vyrábět....)
co tam dáváte jako alternativu....? abych si nesnížil nosnost a dalo se stím jezdit i poselnici....
co tam dáváte jako alternativu....? abych si nesnížil nosnost a dalo se stím jezdit i poselnici....
Ahoj pokud se chystáte psát zprávu tak raději napište email nebo volat tady zpráv si málo kdy všimnu a odepisuji s měsíčním zpožděním…
pro rychlou odpověď
e-mail:tomas.rentka@seznam.cz
tel: 731 714 705
pro rychlou odpověď
e-mail:tomas.rentka@seznam.cz
tel: 731 714 705
Re: Multicar M25 - diskuze
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Multicar M25 - diskuze
Ahoj klucí ,mam multinu bez uzávěrky ,dá se dodělat uzáverka ? Dat dif s uzáverkou? Nebo co je vše potřeba ,diky
Re: Multicar M25 - diskuze
Samo že jde dodělat, v katalogu dílů si najdeš vše co je třeba.
Na všechno nám treba špecialistou !
Re: Multicar M25 - diskuze
No ,já potřebuji rady od někoho kdo předělával víš
Re: Multicar M25 - diskuze
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
- Atlan
- Příspěvky: 9506
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Multicar M25 - diskuze
Neviem tam domontovat posilovacc brzd, jeden sa mi tu vala s lady. Bude nejaky pouzitelny podtlak, za rym vzduchovym filtrom?
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Multicar M25 - diskuze
A kde chceš u dieselu vzít podtlak??
Posilovače měly jen M25 4x4,jenže ty byly od základu úplně jiné, motor byl 2,2ccm a měl svou vývěvu.
Pozdější verze měly motor 1,9D z VW ale ty se k nám vůbec nevozily. Ten motor má svou vývěvu hnanou vačkou.
Pokud chceš podtlakový posilovač, ideálně použít v sestavě s japonskými alternátory z offroadů, které mají vývěvu.
A posilovač řízení jde dobře použít ze starého M-B, který má jen čerpadlo s integrovanou nádobkou na olej a mechanickou převodkou řízení
Posilovače měly jen M25 4x4,jenže ty byly od základu úplně jiné, motor byl 2,2ccm a měl svou vývěvu.
Pozdější verze měly motor 1,9D z VW ale ty se k nám vůbec nevozily. Ten motor má svou vývěvu hnanou vačkou.
Pokud chceš podtlakový posilovač, ideálně použít v sestavě s japonskými alternátory z offroadů, které mají vývěvu.
A posilovač řízení jde dobře použít ze starého M-B, který má jen čerpadlo s integrovanou nádobkou na olej a mechanickou převodkou řízení
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Multicar M25 - diskuze
ideál použít vývěvu z peugeot 205/309/405 atd s 1.8/1.9D tam bývala vývěva hnaná klínákem od vačky
malej traktorista v malým traktoru
- Atlan
- Příspěvky: 9506
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Multicar M25 - diskuze
Nevie niekto rozmer na zotrvacniku na M24, aspon myslim ze to je ten typ, ide tam taka mala spojkova lamela, len neviem ci je opacne zalozena ake smyka spojka, pritlacak sa asi dal novy....
Ale zaujima ma aka vzidialenost je medzi pritlacakom a zotvacnikom. Ci nahodou uz nieje velmi vysuchany zotrvacnik a pritlacak slabo tlaci na lamelu.
Tak ze by som potreboval tu vzdialenost aby som vedel kolko to dat stiahnut na sustruhu.
Ale zaujima ma aka vzidialenost je medzi pritlacakom a zotvacnikom. Ci nahodou uz nieje velmi vysuchany zotrvacnik a pritlacak slabo tlaci na lamelu.
Tak ze by som potreboval tu vzdialenost aby som vedel kolko to dat stiahnut na sustruhu.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Multicar M25 - diskuze
Setrvák M24 tu někde mám, ale po letech laborování s touhle spojkou jsem přešel na spojku M25 a konečně mám klid. Ta spojka je původně z wartburgu a v multikáře trpí. Zkoušel jsem změnit obložení, pak mi přivezli z německa spojku z barkase, která má vydržet víc ale nakonec jsem stejně vyměnil setrvák, komplet spojku a samozřejmě převodovku a říkám si že jsem to měl udělat hned a měl jsem o několik šedých vlasů míň. Víc o tom je u mě ve vlákně.
Na všechno nám treba špecialistou !
- Atlan
- Příspěvky: 9506
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Multicar M25 - diskuze
A ide na M24 teda namontovat zotrvacnik z M25 aj spojku snpritlacakom na povodnu prevodovku z M24
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Multicar M25 - diskuze
Na motor 24 jde setrvák se spojkou 25, ale převodovka musí být též 25, je tam rozdíl v mrkvi a ovládání spojky. Můžeš sehnat jen obal s vypínáním spojky a mrkev a ostatní věci použít z původní skříně. U mě ve vlákně je to popsáno detailně.
Na všechno nám treba špecialistou !