Multicar M25 - diskuze

Moderátoři: rezis, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Sorbus
Příspěvky: 974
Registrován: pát črc 13, 2018 8:14 pm
Bydliště: Hostomicko

Re: Multicar M25 - diskuze

#226 Nový příspěvek od Sorbus »

Vypadá jako solidní zaklad. Ta ještě poslouží 8)
Na všechno nám treba špecialistou !

Uživatelský avatar
Ursus 73
Příspěvky: 3096
Registrován: ned úno 22, 2009 10:18 pm
Bydliště: Hlohovec

Re: Multicar M25 - diskuze

#227 Nový příspěvek od Ursus 73 »

Gratulujem ku kúpe, vyzerá dobre 8)
"Mám skutočnú túžbu dokončiť všetko, čo som začal. Táto skutočnosť ma často privádza k problémom." (N. Tesla)

Uživatelský avatar
tobig
Příspěvky: 382
Registrován: úte zář 27, 2016 7:15 pm
Bydliště: Opava

Re: Multicar M25 - diskuze

#228 Nový příspěvek od tobig »

díky kluci :friends:
EX - Iseki TU155 a bazmeky k tomu
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea


... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...

Uživatelský avatar
tobig
Příspěvky: 382
Registrován: úte zář 27, 2016 7:15 pm
Bydliště: Opava

Re: Multicar M25 - diskuze

#229 Nový příspěvek od tobig »

Takže jsem se pustil do operace Multiny, zanedbaná úržba... urvané kliky, zámky, sedadla, kabina je nakřivo díky silenblokům, kde chybí šrouby, :prace: špína, prach, tapec se sype na hlavu, nesvítí světla,,,, atd..... nejde ručka a uzávěrka. Mechanicky dobré, skoro žádná rez, mailer ok, motor převody, podvozek ok. nečitelné VIN.... :vztek:

Zatím jsem vyměnil volant, opravil světla (ulomené dráty) , spravil sedadlo u šoféra a dal se do výměny silenbloků....

Obrázek

Obrázek

Obrázek
EX - Iseki TU155 a bazmeky k tomu
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea


... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...

Uživatelský avatar
Leo
Příspěvky: 14419
Registrován: úte črc 27, 2010 11:58 pm
Bydliště: jižní morava

Re: Multicar M25 - diskuze

#230 Nový příspěvek od Leo »

Bojové vozidlo MULTICAR
Kulomet PKT s lafetou byl na vzadu na korbě :-))

Obrázek
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.

Uživatelský avatar
Ondras83
Příspěvky: 10022
Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
Bydliště: Stračov
Kontaktovat uživatele:

Re: Multicar M25 - diskuze

#231 Nový příspěvek od Ondras83 »

Dají se sehnat papíry na mulcu 4x4? Zvoní telefon, vezmu a tam mulca bez papírů... zatím jsem to odmitnul, ale vrtá mi to hlavou

Uživatelský avatar
Sorbus
Příspěvky: 974
Registrován: pát črc 13, 2018 8:14 pm
Bydliště: Hostomicko

Re: Multicar M25 - diskuze

#232 Nový příspěvek od Sorbus »

Ještě jsem na ně za léta nenatrefil, jen jednou ale to bylo s vrakem po nehodě.
Na všechno nám treba špecialistou !

Uživatelský avatar
Ondras83
Příspěvky: 10022
Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
Bydliště: Stračov
Kontaktovat uživatele:

Re: Multicar M25 - diskuze

#233 Nový příspěvek od Ondras83 »

Ok, tak na to kašlu... vždycky jsem chtěl muktikaru a když už, tak 4x4, ale tohle bez papírů je na nic.

Uživatelský avatar
Sorbus
Příspěvky: 974
Registrován: pát črc 13, 2018 8:14 pm
Bydliště: Hostomicko

Re: Multicar M25 - diskuze

#234 Nový příspěvek od Sorbus »

Vystřídal jsem x typů multicar, 22 je super že nemusí na stk, nevýhoda malá rychlost, 25 4x4 je proti 4x2 vlastně jiné auto, motor má větší vrtání, samozřejmě převodovka, delší rám. Zadní náprava je zcela jiná. Dostupnost dílů je sakra nižší a jejich ceny jsou úplně jinde. Mě na 24 i 25 chodí uzávěrka a jsem s nimi schopen tam kde potřebuju dojet, obzvlášť když má na korbě. Ta 4x4 projede dost, ale nějaký terén dlouhodobě nesnese. Nejekonomičtější a praktická varianta je 4x2 s redukční převodovkou, netrpí tolik zpátečka. Když potřebuji díly na svou flotilu, do dvou dnů mám vše doma, i když kvalita je různá, píšu o tom ve svém vlákně. Občas servisuji i cizí 4x4, tam se na díly běžně čeká týden i víc, a spoustu věcí díleři nechtějí pouštět, a to mám cca 3 firmy od kerých beru díly. Kámoš má fumo, rozváží uhlí, je to super svezení ale roční servis stojí víc než moje káry s plnou nádrží :D
Na všechno nám treba špecialistou !

Fizz
Příspěvky: 7859
Registrován: stř pro 28, 2016 10:13 pm
Bydliště: Cca Brno

Re: Multicar M25 - diskuze

#235 Nový příspěvek od Fizz »

Mě 22jka jezdí i 64dle gps, ale to už se lepí trenky na prdel. Ale mám motor 1.9 z feldy a 25kovej diferak (prý, říkal bývalý majitel).
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23

Uživatelský avatar
Sorbus
Příspěvky: 974
Registrován: pát črc 13, 2018 8:14 pm
Bydliště: Hostomicko

Re: Multicar M25 - diskuze

#236 Nový příspěvek od Sorbus »

Tak to by si mě zmizel v dálce :) taky jsem měl v plánu nějakou přestavbu, nedošlo na ní a už nedojde.
Na všechno nám treba špecialistou !

Uživatelský avatar
Ondras83
Příspěvky: 10022
Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
Bydliště: Stračov
Kontaktovat uživatele:

Re: Multicar M25 - diskuze

#237 Nový příspěvek od Ondras83 »

Já to nepotřebuji ani nechci ale ozval se v telefonu kámoš...no ale bez papírů. Na projetí a tahání mám traktor, na vozeni po silnici auto s vlekem a prskticky neomezeně k dispozici kontejnerovou Iveco daily

kulevaros
Příspěvky: 1463
Registrován: úte bře 19, 2013 8:55 am
Bydliště: Zlín

Re: Multicar M25 - diskuze

#238 Nový příspěvek od kulevaros »

Sorbus píše: pát bře 12, 2021 10:00 am Past ani ne, ale nesnese hrubší zacházení, tzn. Motor jestli nefouká do vody nebo do karteru, brzdy jestli netečou, převodovka zda drží nebo vypadávají kvalty, hlavně zpátečka, majler- rýhy, manžety stav rámu - praskliny okolo příček a deformace, kabina hlavně okolo pantů sklápění, a jestli je vyřešené eko. Vše se dá opravit, záleží na ceně a chuti se v ní vrtat.
Ahoj,kde hledat problem,taky mne zacala vyskakovat zpatecka. Kdyz pritlacim rukou ok.Kdyz zaradim a nepodrzim ,hlavne nalozena vyskakuje.

Uživatelský avatar
Sorbus
Příspěvky: 974
Registrován: pát črc 13, 2018 8:14 pm
Bydliště: Hostomicko

Re: Multicar M25 - diskuze

#239 Nový příspěvek od Sorbus »

Ahoj, sundej víko, vyndej vydličky a mrkni na soukolí. Bývá ometené ozubení na hřídeli a na vloženém kole. Je to způsobené malým počtem zubů na hřídeli, které dost trpí. Spodní kolo bývá většinou použitelné, ale v když se dává úplně nová hřídel a vložené kolečko tak je samozřejmost vyměnit i to. Když budeš kupovat hřídel, ber variantu vyrobenou v cz, polské a maďarské varianty nejsou o tolik levnější aby se vyplatily. Jde taky nouzově vyměnit jen vložené kolečko, pomůže to jen na velmi krátkou dobu, a pak to bude ještě horší a už zpátečku neudržíš.
Obrázek
Předpokládám že táhla řazení jsou nastavená správně.
Na všechno nám treba špecialistou !


Odpovědět

Zpět na „Auto Moto koutek“