mám už v pořadí druhoho Grand Voaygera v automatu a nemůžu si to vynachválit, když amerika tak benzín v automatuimaginaro píše:jo voyager se mi taky moc líbí, jen mě na tom strašně odrazuje ta aut.převodovka.
a je to nesmrtelná volba při dobré údržbě.Ty poctivý 4 rychlostní automaty jsou jednoduchý a nenáročný. První jsem měl motor 3,3 6-sti válec v plynu 4x4. Jenže jsem zjistil že 4 kolky mají omezenou váhu na vlek něco přes tunu a já chci tahat karavan. Tak jsem v Chrysleru koupil ameriku dovoz 3,8 taky origo 6-sti válec jen předokolka a tahat můžu skoro 1700kg. Spotřeba o litr nižší jak na slabším motoru, samozřejmě taky LPG. NIKDY!!!!!! nebrat naftu, to je konec, ale benzín na LPG, tam je při výměně základních věcí nájezd 800000km, rozovody ozubenýma kolama, automat potřebuje repas cca po 240000km. Jednou za rok svíčky a kabely a o ničem jinak nevíš. Obrovskej prostor uvnitř, sedačky sklopitelný, lehce vyndávací, na střechu taky naložíš hromadu krámů, jiný auto už nechci, mesíčně s ním najedu až 5000km, tak vím o čem mluvím. Z dlouhý cesty vyskočím minimálně unavený s porovnáním s Fordem co máme doma. Nabereš 7 lidí a mají místa celkem na pohodu. Kdyby jsi chtěl, nemám to daleko, můžeš se svézt a uvidíš sám. Je to úplně jiná jízda, je to těžký auto, obrovská setrvačnost a tyhle automaty mají volnoběžky, tak při ubrání plynu to nezpomaluje, jak se s tím naučíš je to paráda. Prostě žádnej sporťák, ale křižník na cestování a když mu dáš nažrat plnej plyn, podřadí a máš vidět jak to peláší. Navíc perfektní servis je u Pardubic, nejlepší zkušenosti s nimi. Mají tam i vrakáč, autobazar, servis, zařídí STK i na LPG, poradí když jim zavoláš a prosíš o radu. Já jsem si dnes udělal vzadu vzduchové pérování abych si mohl regulovat výšku zadku. Howg, kdyby jsi chtěl něco vědět do sz mi napiš a zavoláme si.
Tohle je pro mě ideální, ty novější už tak prostorný nejsou.