Avia do lesa
Re: Avia do lesa
praga s5tka měla redukci ??
- bastardtraktor
- Příspěvky: 4633
- Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Avia do lesa
Hehe, tak já taky jezdím občas do lesa se strojem do terénu stejně málo vhodnym jako je AVIE, ale s prázdnym fakt jen po štěrkovejch svážnicích. Anejde se nai otočit na trávě. S takovouhle Mazdičkou s korbou. To je ale přesně jak s Avií
A i v zimě, jak je sníh, tak s tím jezdim i po silnici jedině s naloženym, když jedu prázdnej z domu, tak naložím na dvoře plnou korbu sněhu , kterýho se chci na dycky dvoře zbavit a teprve, nežněco těžkýho nakládam, tak sníh vyhážu, třeba ě městě a maj dycky radost že jim přivezu sníh
http://bagry.cz/var/ezwebin_site/storag ... zoterm.jpg
A i v zimě, jak je sníh, tak s tím jezdim i po silnici jedině s naloženym, když jedu prázdnej z domu, tak naložím na dvoře plnou korbu sněhu , kterýho se chci na dycky dvoře zbavit a teprve, nežněco těžkýho nakládam, tak sníh vyhážu, třeba ě městě a maj dycky radost že jim přivezu sníh
http://bagry.cz/var/ezwebin_site/storag ... zoterm.jpg
ooooooooooooo
- bastardtraktor
- Příspěvky: 4633
- Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Avia do lesa
S5T neměla redukci, ale PÚLKY - jak i kolega píše. Řadily se páčkou pod bambulí šaltrpáky
ooooooooooooo
Re: Avia do lesa
No na s5t som išiel len raz ako vodič a tam je to ako v tatre mala velka a tým prepinačom sa radila redukčná prevodovka niečo ako vo v3ske terenny a cestny prevod.
- Míša Bourák
- Příspěvky: 605
- Registrován: úte črc 17, 2012 7:58 pm
- Bydliště: Znojmo
Re: Avia do lesa
...toto by mě zajímalo, jen ze zvědavosti Co to bylo za avivi? jakou měl zadní nápravu?murár píše:Kamarát v 90tych rokoch začal podnikať s Aviov tak si namontoval pridavnu prevodovku z Pragy S5T.
V kopcoch použival "polky"
ZETOR TRACTORS a.s. Brno-Líšeň
-
- Příspěvky: 201
- Registrován: ned úno 16, 2014 9:14 pm
- Bydliště: Benešov (STČ)
Re: Avia do lesa
Hehe, s tím jsem taky "párkrát" jel, to prázdný hrabe i na "flusanci" :-Dbastardtraktor píše:Hehe, tak já taky jezdím občas do lesa se strojem do terénu stejně málo vhodnym jako je AVIE, ale s prázdnym fakt jen po štěrkovejch svážnicích. Anejde se nai otočit na trávě. S takovouhle Mazdičkou s korbou. To je ale přesně jak s Avií
A i v zimě, jak je sníh, tak s tím jezdim i po silnici jedině s naloženym, když jedu prázdnej z domu, tak naložím na dvoře plnou korbu sněhu , kterýho se chci na dycky dvoře zbavit a teprve, nežněco těžkýho nakládam, tak sníh vyhážu, třeba ě městě a maj dycky radost že jim přivezu sníh
http://bagry.cz/var/ezwebin_site/storag ... zoterm.jpg
Re: Avia do lesa
Míša Bourák: Bola to A31, dlha korba a naprava to neviem. Jazdil s tým rok a pol a potom si kúpil Liazku. Ja som ju chcel použiť na traktor, len som ju nemohol zohnať! Prevodovku s polkami z P S5T a nato a ktomu rozvodovku z P V3S.
- Míša Bourák
- Příspěvky: 605
- Registrován: úte črc 17, 2012 7:58 pm
- Bydliště: Znojmo
Re: Avia do lesa
...tak to tě zklamu kolego
převodovky S5T jsem měl doma dvě a obě letěly do šrotu. Samotná převodovka je stejná jako V3S. Je rozdíl v tom že redukční př. S5T je dvouhřídelová a tudíš mení smysl otáčení na rozdíl od rozvodovky V3S
A tomu je i přispůsobená zadní náprava S5T je jiná než V3S.
převodovky S5T jsem měl doma dvě a obě letěly do šrotu. Samotná převodovka je stejná jako V3S. Je rozdíl v tom že redukční př. S5T je dvouhřídelová a tudíš mení smysl otáčení na rozdíl od rozvodovky V3S
A tomu je i přispůsobená zadní náprava S5T je jiná než V3S.
ZETOR TRACTORS a.s. Brno-Líšeň
Re: Avia do lesa
To bola moja úvaha. Motor Z 30 prevodovka s polkami z P S5T a ktomu rozvodovku P V3S, a k tomu naprava P S5T a na konce napravy portále z P V3S.
- bastardtraktor
- Příspěvky: 4633
- Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Avia do lesa
No právěžed v té převodovce z S5T samé žádné ty "půlky" nejsou. To je až v další skříni za tím.
Samotnná převodovka S5T je stejná jako ta V3Sková. Zaní náprava je jiná tím, že nemá reduktory, ale differák je stejnej. Poloosy u S5T jsou z differáku až do nábojů.Mimochodem, kdyby někdo poloosy na S5T chtěl, tak je tady mám obě, mam je jen jako materiál ,
Samotnná převodovka S5T je stejná jako ta V3Sková. Zaní náprava je jiná tím, že nemá reduktory, ale differák je stejnej. Poloosy u S5T jsou z differáku až do nábojů.Mimochodem, kdyby někdo poloosy na S5T chtěl, tak je tady mám obě, mam je jen jako materiál ,
ooooooooooooo
- Míša Bourák
- Příspěvky: 605
- Registrován: úte črc 17, 2012 7:58 pm
- Bydliště: Znojmo
Re: Avia do lesa
...přesně tak
Ono je to tak že soudruzi sundali redukční př. s V3S a nahradily ji o něco menší s vývodem jen pro jendu nápravu. Jinak obě rekukční př. jsou zaměnitelné protože hlavní převodovka je pořád stejná. Někde mám i převodové poměry V3S a S5T. V případě že by to někoho zajímalo mohu naskenovat.
Ono je to tak že soudruzi sundali redukční př. s V3S a nahradily ji o něco menší s vývodem jen pro jendu nápravu. Jinak obě rekukční př. jsou zaměnitelné protože hlavní převodovka je pořád stejná. Někde mám i převodové poměry V3S a S5T. V případě že by to někoho zajímalo mohu naskenovat.
ZETOR TRACTORS a.s. Brno-Líšeň
Re: Avia do lesa
Originál Avia A31T 4x4
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Avia do lesa
znám Furgona 4x4, tohle neznám. Zajímal by mne rám, ten určitě není origo Avia.
Vůbec mi přijde že to má z Avie jen motor + kabinu.
Ale je to pěkný, svezl bych se.
Vůbec mi přijde že to má z Avie jen motor + kabinu.
Ale je to pěkný, svezl bych se.
Něco nejde? Je třeba tvrdit: "mě to nejde"
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Re: Avia do lesa
Tady kousek vod nás to má známej, má na tom nosič kontejnerů a celkem tomu nakládá. Už mu to slouží cca 7 let. Nějak si nestěžuje.
Re: Avia do lesa
bourač: Kabina a motor s převodovkou je Avia, nápravy a zřejmě zkrácený rám Pragy V3S. Dělalo se to i 6x6, podvozek byl celý z Pragy V3S, motor, převodovka Avia, kabina Avia. Tenkrát byl nedostatek kabin z Pragy, proto Avia. Dělali to v VOP Přelouč pro armádu v devadesátých letech, ta to odmítla. Tak několik set kusů šlo do civilu. Prý to v terénu jezdilo dobře. Místo dvojmontáže se tam dávala i jedna trošku širší guma, dopředu taky.
Praga V3S s motorem Avia
Víc informací o těchto autech je ve vlákně - viewtopic.php?f=68&t=114222
Praga V3S s motorem Avia
Víc informací o těchto autech je ve vlákně - viewtopic.php?f=68&t=114222
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.