Babetta 210
Re: Babeta 210
4011, 25 A, Zebra, Prcek
Padá chlápek z mrakodrapu a v každém patře říká - Ještě je to dobrý..
Padá chlápek z mrakodrapu a v každém patře říká - Ještě je to dobrý..
Re: Babeta 210
Slovensko kolom dokola na babetách
http://www.speaker.cz/motoboard_305/vie ... =49&t=3606
https://www.facebook.com/events/715370628572576/
http://www.speaker.cz/motoboard_305/vie ... =49&t=3606
https://www.facebook.com/events/715370628572576/
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Babeta 210 (provoz)
opráším tohle vlákono - STÁLE JE LEGISLATIVA TAKOVÁ ŽE MOPED A BABETA NEMAJÍ SPZ ANI TECHNIČÁK, TEDY STAČÍ ŘIDIČÁK, ZELENOU KARTU A JEDEM?
Jo a neprodává teď někdo babetu? Radši jednorychlostku, ale dvourychlostka by taky nevadila. Poblíž by hylo fajn.
Jo a neprodává teď někdo babetu? Radši jednorychlostku, ale dvourychlostka by taky nevadila. Poblíž by hylo fajn.
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
Re: Babeta 210 (provoz)
Ahoj,ja jezdím jen s zelenou kartičkou a s navodem na obsluhu policajti když mě staveli tento rok asi 6x tak chtěli jen ridičak a pojistku,pokad to nema spz tak je ti TO či kartička na babetu k ničemu
Re: Babeta 210
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
- elbarto
- Příspěvky: 1935
- Registrován: ned dub 21, 2013 12:25 pm
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Babeta 210
Resil jsem to uz na stadaku. Karticka ma cenu pouze sberatelskou, u fajsmekru zveda cenu stroje a mozna usnadnuje uzavreni povinneho ruceni, casto chteji "nejaky" doklad. Benga zajima hlavne uzavrene povinne ruceni.
Re: Babetta 210
Babetta s volnoběžkou
Prototyp Babetta 227 jsem vymyslel vloni s kolegou Opteronkem, který je expert na originální náhradní díly. Vedli jsme dlouhou diskuzi o tom, jaký model a ročník Babetty byl nejvíc povedený a dospěli jsme k závěru, že nejlepší byly Babetty 210 poctivě vyrobené ještě v Povážské Bystřici (cca 1983-1986), ale motor by to chtělo už 225tkový. K tomu by bylo ještě dobré, aby se při jízdě z kopce dolů nemusel vytáčet motor. Volnoběžka byla v té době už vymyšlená, tak už byl jen krůček k tomu, aby nás napadlo, že ji z výhodou namontujeme na 225tkový motor s drobnými originálními úpravami.
Zbývalo tedy vymyslet, jak by se tento inovovaný model jmenoval. Jelikož se jedná o inovaci Babetty 225, tak jsme chtěli zvolit číselnou řadu vyšší než 225. 226 jsme použít nemohli, protože to je dvoumístná Babetta a číslo 228 je také již obsazeno prvním modelem Babetty, Tak jsme zvolili 227.
Motor prototypu Babetta 227 se skládá výhradně z originálních dílů ze 3 modelů Babett (207,210,225). Kromě motoru je to čistokrevná 210tka (1984) se šlapátky. Z Babetty 207 byl použit kompatibilní 30W alternátor, aby lépe svítily světla a byla v něm rezerva pro USB zdroj (např, dobíjení mobilu nebo navigace), který tam mám v plánu v blízké budoucnosti namontovat. V motoru je použit výstupní hřídel z B210 a na ní je namontovaná volnoběžka.
V době vytvoření tohoto videa jsem měl najeto sotva 200km, takže se nepodělím o zkušenosti ohledně životnosti komponent, ale první postřehy už mám. Na volnoběh to je až moc tiché a ve městě mi vyloženě skáčou chodci pod kola, protože mě neslyší. Z kopců se tento prototyp rozjede klidně na 70km/h (viz video), takže základ je mít brzdy v top stavu a kvalitní pneu s rychlostním indexem 90km a více nutností (např. Mitas M06). V reálu by se Babetta 227 nemohla nikdy vyrábět, protože už nesplňuje limit pro mopedy do 45km/h a dále by se na ní spousta mladých puberťáků, kteří ještě nejsou vyježdění, zabilo.
Doufám, že se vám tato úprava líbí a že bude v budoucnu jezdit víc Babett 227, resp. bych byl hrdý na to, kdyby pojem Babetta 227 zlidověl.
Více informací najdete na FB stránkách Babetta klubu Brno - https://www.facebook.com/BabettaKlubBrno/?fref=ts
Prototyp Babetta 227 jsem vymyslel vloni s kolegou Opteronkem, který je expert na originální náhradní díly. Vedli jsme dlouhou diskuzi o tom, jaký model a ročník Babetty byl nejvíc povedený a dospěli jsme k závěru, že nejlepší byly Babetty 210 poctivě vyrobené ještě v Povážské Bystřici (cca 1983-1986), ale motor by to chtělo už 225tkový. K tomu by bylo ještě dobré, aby se při jízdě z kopce dolů nemusel vytáčet motor. Volnoběžka byla v té době už vymyšlená, tak už byl jen krůček k tomu, aby nás napadlo, že ji z výhodou namontujeme na 225tkový motor s drobnými originálními úpravami.
Zbývalo tedy vymyslet, jak by se tento inovovaný model jmenoval. Jelikož se jedná o inovaci Babetty 225, tak jsme chtěli zvolit číselnou řadu vyšší než 225. 226 jsme použít nemohli, protože to je dvoumístná Babetta a číslo 228 je také již obsazeno prvním modelem Babetty, Tak jsme zvolili 227.
Motor prototypu Babetta 227 se skládá výhradně z originálních dílů ze 3 modelů Babett (207,210,225). Kromě motoru je to čistokrevná 210tka (1984) se šlapátky. Z Babetty 207 byl použit kompatibilní 30W alternátor, aby lépe svítily světla a byla v něm rezerva pro USB zdroj (např, dobíjení mobilu nebo navigace), který tam mám v plánu v blízké budoucnosti namontovat. V motoru je použit výstupní hřídel z B210 a na ní je namontovaná volnoběžka.
V době vytvoření tohoto videa jsem měl najeto sotva 200km, takže se nepodělím o zkušenosti ohledně životnosti komponent, ale první postřehy už mám. Na volnoběh to je až moc tiché a ve městě mi vyloženě skáčou chodci pod kola, protože mě neslyší. Z kopců se tento prototyp rozjede klidně na 70km/h (viz video), takže základ je mít brzdy v top stavu a kvalitní pneu s rychlostním indexem 90km a více nutností (např. Mitas M06). V reálu by se Babetta 227 nemohla nikdy vyrábět, protože už nesplňuje limit pro mopedy do 45km/h a dále by se na ní spousta mladých puberťáků, kteří ještě nejsou vyježdění, zabilo.
Doufám, že se vám tato úprava líbí a že bude v budoucnu jezdit víc Babett 227, resp. bych byl hrdý na to, kdyby pojem Babetta 227 zlidověl.
Více informací najdete na FB stránkách Babetta klubu Brno - https://www.facebook.com/BabettaKlubBrno/?fref=ts
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Babetta 210
Babetta forum - http://www.speaker.cz/motoboard_305/
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
- Milhauss
- Příspěvky: 11618
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Babetta 210
Kluci co děláte do motorek,hlavně babeťáci. Potřebuji radu,asi po pěti letech jsem ji vytáhnul z garáže,vyčistil sjem nádrž a kohout,kompletně ucpané a zalepené. Dále jsem rozebral karbec,vyčistil,i trysky,dalo se nové těsnění,staré bylo KO. Svíčka vyčištěná,jiskru hází. Ale babeta ani nepípne,ani náznak. Zjistil jsem,že svíčka i po několika pokusech je suchá,kde by mohl být v tom karbeci ještě problém??? A co další ještě udělat,vyčistit,zkontrolovat po tak dlouhé době??? Děkuji,do kotroek zase tak nevídím,koukal jsem jen na net a na youtube,ale moc jsem nevykoukal
Re: Babetta 210
Ty co mě pomáhalo tak dát inejkcí pod svíčku trochu benzínu , a nastartovat , bude asi pár sekund bublat a zdechne, několikrát jsem to tak zopakoval asi si to tak natáhne směs z karbce a nakonec chytne tak uvidíš jestli ti to pomůže , já mám ted se svojí babetou problém , loni sem nemohl nastartovat ani za boha tak než se laborovat tak sem koupil fungl karbec dellorto, namontoval a babetta vyjela první kopec , najednou vyletěli otáčky a dojezdil jsem . Tak sem přesedlal na auto a až letos si na ni na babču vzpoměl ale zase nejde nastartovat ani tím mým způsobem, svíčka mokrá, hází jiskru a když dám injekcí tak pár sekund bublá ale nechytí na stálo , soused říkal že by mi opravil volnoběžku no ale bylo by dobré mu to dovézt už aspoň aby chytala a prostě nic .
Zetor 6911 (1980)
Vlek 3,5T
Vlek 3,5T
Re: Babetta 210
jestli ti to nenasává, můžou být v háji gufera na klice a po zkušenosti s origo karbecem dávám všude italskou náhradu i tu čínskou a vše jezdí jako fík.
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: Babetta 210
Já měl na bábetce karbec PUCH.
http://www.youtube.com/watch?v=Abh1j5Wmy5M Z25K štípač
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
- Milhauss
- Příspěvky: 11618
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Babetta 210
Babeta už jakž takž jede. Vše jsem znovu přešel,hlavně kontakty od elektriky,koupil novou svíčku,sítko do nádrže,ale furt to nejelo,svíčka sice mokrá už byla,ale prostě toho benzínu bylo málo,nakonec jsem rozebral kohoutek od benzínu,je tam takové gumové těsnění s dírkama,tak to bylo celé z puchřelé a dírky skoro žádné,vystříhnul jsem nové,a babeta chytla hned. Ještě poladit směs a bude to dobré,teplá chytne na našlápnutí,studená musím víckrát.
Akorát je tam ještě jeden problém,nechce zařadit jedničku,občas zařadí,občas ne,až když trošku pošlapu,tak tam skočí a už to jede,jak se ohřeje,je to lepší. Dvojka pak už řadí normálně,vyloženě jednička nechce. Vím že se to kdysi už měnilo,takové ozubené dvojkolečko,ale dlouho to nevydrželo. Nevíte jak se to jmenuje a kde se to na bábě nachází,to se bude muset asi motor rozpůlit co??? Dík
Akorát je tam ještě jeden problém,nechce zařadit jedničku,občas zařadí,občas ne,až když trošku pošlapu,tak tam skočí a už to jede,jak se ohřeje,je to lepší. Dvojka pak už řadí normálně,vyloženě jednička nechce. Vím že se to kdysi už měnilo,takové ozubené dvojkolečko,ale dlouho to nevydrželo. Nevíte jak se to jmenuje a kde se to na bábě nachází,to se bude muset asi motor rozpůlit co??? Dík
Re: Babetta 210
Asi myslíš volnoběžku , no i ta moje mrcha už chytla, profoukl karbec kompresorem a vyměnil filtr , ale furt se nerozjede, na stojanu se kolo točí ale jak ji dám na zem a přidám plyn tak nic
Zetor 6911 (1980)
Vlek 3,5T
Vlek 3,5T