https://motorky.bazos.cz/inzerat/140712 ... ta-207.php
Docela hezká úprava 207
Babetta 210
Re: Babetta 210
4011, 25 A, Zebra, Prcek
Padá chlápek z mrakodrapu a v každém patře říká - Ještě je to dobrý..
Padá chlápek z mrakodrapu a v každém patře říká - Ještě je to dobrý..
Re: Babetta 210
Sice né 210, ale 207, snad to nevadí. Tak už nějakej ten rok mi slouží jako přibližovadlo po okolních vískách můj suprbajk
Ale mám kapku kopnutou kliku, tak mi vždycky tak po sezoně vyčvachtá simerink za rozjezdovou spojkou a začne tam tudy fučet z klikový skříně. Zajedno jde dolu výkon, pak mi to neuveze dokopce k Čížkovu, zadruhý jsou od směsi zachvíli zaolejovaný rozjezdový pakny a spojka musí dolu a odmastit.
Motor samozřejmě spravím, ale dám do regálu. Inspiroval mi zdejší člen Sekalsem..znáte? Takže to červeně označený včetně příslušenství půjde do regálu
a nahradím tím zeleně označeným včetně příslušenství. Přišlo z Allegra, bylo v akci
Moc by se mi líbilo, aby se mi nový držák, pohonu podařilo napasovat do původních úchytů na rámu, a především, kdyby pastorek brushlesse vyšel co nejblíž pastorku původní převodovky. Před elektromotor pak směrem dopředu, místo zbytku převodovky a válce motoru bude kaslík na baterky kam až vyjde, místo tam je.
Dodaný regulátor, umístím namísto původního GYTu, mělo by se vejít pod horní plastový kryt převodovky. Je to tuten typ.
Příliš mnoho funkcí, co nevyužiju a taky zvědavost, k čemu všechny ty dráty jsou, mi donutila nakouknout dovnitř
Měřák a pájka udělali nějakou tu prácičku, něco zbylo, na stole se to pozapojilo
Proběhla zkouška nanečisto, baterky pěkně našťouchlý, dokonce motor má skoro deklarované otáčky 500rpm
Žádný návod nebo přibalené datasheety samozřejmě v sadě nebyly, ale u zboží bylo psáno, že motor má 750W a že uveze zatížení 300kg, Tak to jsem docala zvědavej jak si se mnou poradí. Převod volím 2:1 (rozeta:pastorek), což by mělo při vnějším průměru zadního kola dělat maximálku 25km/hod. Tady dávám tabulku, co jsem naměřil a zjistil v regulátoru, kdyby to někoho zajímalo tak má usnadníno. Ještě pro úplnost dodávám, že brzdění rekuperací nebylo původně obsazené, ale našel jsem ho na pájecím bodu A3, tak jsem ho vyvedl ven na konektor, který mi zbyl z jiné zrušené funkce. (Aktivace spojením GND a A3)
Zdravím a pozdravuju, především Sekalsemxxx. Až to zbastlím, tak se tady zase pochlubím.
Ale mám kapku kopnutou kliku, tak mi vždycky tak po sezoně vyčvachtá simerink za rozjezdovou spojkou a začne tam tudy fučet z klikový skříně. Zajedno jde dolu výkon, pak mi to neuveze dokopce k Čížkovu, zadruhý jsou od směsi zachvíli zaolejovaný rozjezdový pakny a spojka musí dolu a odmastit.
Motor samozřejmě spravím, ale dám do regálu. Inspiroval mi zdejší člen Sekalsem..znáte? Takže to červeně označený včetně příslušenství půjde do regálu
a nahradím tím zeleně označeným včetně příslušenství. Přišlo z Allegra, bylo v akci
Moc by se mi líbilo, aby se mi nový držák, pohonu podařilo napasovat do původních úchytů na rámu, a především, kdyby pastorek brushlesse vyšel co nejblíž pastorku původní převodovky. Před elektromotor pak směrem dopředu, místo zbytku převodovky a válce motoru bude kaslík na baterky kam až vyjde, místo tam je.
Dodaný regulátor, umístím namísto původního GYTu, mělo by se vejít pod horní plastový kryt převodovky. Je to tuten typ.
Příliš mnoho funkcí, co nevyužiju a taky zvědavost, k čemu všechny ty dráty jsou, mi donutila nakouknout dovnitř
Měřák a pájka udělali nějakou tu prácičku, něco zbylo, na stole se to pozapojilo
Proběhla zkouška nanečisto, baterky pěkně našťouchlý, dokonce motor má skoro deklarované otáčky 500rpm
Žádný návod nebo přibalené datasheety samozřejmě v sadě nebyly, ale u zboží bylo psáno, že motor má 750W a že uveze zatížení 300kg, Tak to jsem docala zvědavej jak si se mnou poradí. Převod volím 2:1 (rozeta:pastorek), což by mělo při vnějším průměru zadního kola dělat maximálku 25km/hod. Tady dávám tabulku, co jsem naměřil a zjistil v regulátoru, kdyby to někoho zajímalo tak má usnadníno. Ještě pro úplnost dodávám, že brzdění rekuperací nebylo původně obsazené, ale našel jsem ho na pájecím bodu A3, tak jsem ho vyvedl ven na konektor, který mi zbyl z jiné zrušené funkce. (Aktivace spojením GND a A3)
Zdravím a pozdravuju, především Sekalsemxxx. Až to zbastlím, tak se tady zase pochlubím.
Sekací traktůrek Hayter H1842.....V podstatě Countax z roku 1995
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný